Gdzie przesłać video?

Data: 2018-10-27 22:33:53
Autor: ToMasz
Gdzie przesłać video?
W dniu 27.10.2018 o 19:55, Marek S pisze:
Witam,

Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych informacji.

W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca zamieszkania nagrywającego?

idziesz na policje z płytą cd. mówisz że widziałes jak ktoś złamał przepisy lub cośtam. składasz zeznania na koniec meldując że masz to nagrane kamerką i dajesz im CD.
Jak gość jest kumaty, przyzna sie i przyjmie mandat. jak mocno się będzie wypierał, to możesz zostać ponownie przesłuchany, ale o ile ja znam takie przypadku - nigdy sie tani nie stało.

ToMasz

Gdzie przesłać video?