Gdzie przesłać video?

Data: 2018-10-27 18:21:00
Autor: Mateusz Viste
Gdzie przesłać video?
On Sat, 27 Oct 2018 19:55:02 +0200, Marek S wrote:
Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że
niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych
informacji.

W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca
zamieszkania nagrywającego?

Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

Mateusz

Data: 2018-10-27 21:23:53
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?

Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli
informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza albo coś w tym stylu.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-27 13:11:12
Autor: Kris
Gdzie przesłać video?
W dniu sobota, 27 października 2018 21:23:59 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

> [...]

Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza albo coś w tym stylu.

"Stop agresji drogowej" w google wpisz

Gdzie przesłać video?