Gdzie przesłać video?

Data: 2018-10-28 20:00:00
Autor: Budzik
Gdzie przesłać video?
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że
niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych
informacji.

W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy
miejsca zamieszkania nagrywającego?

Nie raz tu pisałes ze jezdzisz duzo szybciej niz mozna.
Moze zamiast autopodpierdolki wpłac po prostu na WOSP?

:))))
MSPANC!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2018-10-28 21:30:02
Autor: Marek S
Gdzie przesłać video?
W dniu 2018-10-28 o 21:00, Budzik pisze:

Nie raz tu pisałes ze jezdzisz duzo szybciej niz mozna.
Moze zamiast autopodpierdolki wpłac po prostu na WOSP?

:))))

Wybrałem kompromisowe rozwiązanie: godzę jedno z drugim :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Gdzie przesłać video?