Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?

Data: 2012-04-28 06:49:34
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

Data: 2012-04-28 07:25:20
Autor: Mruk
W dniu 2012-04-28 06:49, dorato pisze:
A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej
normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?

co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

Data: 2012-04-28 07:56:41
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "Mruk"
i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?
co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł za godzinę.

Data: 2012-04-28 10:38:36
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 07:56, dorato pisze:
Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu
lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł
za godzinę.

Znaczy się szukasz fachurki, co będzie robił ci samochód za darmo?

--
Pozdr.

Data: 2012-04-28 16:35:11
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 10:38, DoQ pisze:
[...]

niestety wyszczekanie nie zastąpi podstawówki
istnieje nieskończenie rozwiązań nierówności: 0<X<100

Data: 2012-04-28 15:51:35
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin nazgul
[...]

Tyle, że transakcji dokonuje z dokładnością do 1 grosza, więc wcale nie nieskończenie WIELE. Nie wspomnę o tym, że określenie "za darmo" było tu użyte w znaczeniu przenośnym.

Więc może wróć do tej podstawówki i sam się doucz.

Data: 2012-04-28 18:52:52
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 17:51, to pisze:
nieskończenie WIELE. Nie wspomnę o tym, że określenie "za darmo" było tu
użyte w znaczeniu przenośnym.
Więc może wróć do tej podstawówki i sam się doucz.

Tak to jest. Zawsze trafi się jakiś debil "z dyplomem" po uczelni z magnetowidu, który nie zrozumie najprostszej przenośni ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-04-28 21:39:20
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 18:52, DoQ pisze:
[...]

są też tacy, którzy nie wiedzą co to przenośnia i jeszcze twierdzą że jej użyli.

http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

poprawny przykład przenośni:
"DoQ i to liżą się po jajcach."

Data: 2012-04-28 23:59:20
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 21:39, nazgul pisze:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

Tak, jesteś idiotą i nie musisz się tym afiszować.

--
Pozdr.

Data: 2012-04-29 10:02:28
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 23:59, DoQ pisze:
W dniu 28-04-2012 21:39, nazgul pisze:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

Tak, jesteś idiotą i nie musisz się tym afiszować.

o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Data: 2012-04-30 16:46:31
Autor: DoQ
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
W dniu 29-04-2012 10:02, nazgul pisze:
o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Jesteś z tych słodkopierdzących, co się obrażają jak się nazywa rzeczy po imieniu?

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:20:04
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-30 16:46, DoQ pisze:
W dniu 29-04-2012 10:02, nazgul pisze:
o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Jesteś z tych słodkopierdzących...

Niestety, nie znam się na tej dziedzinie wiedzy, więc nie wiem.

co się obrażają jak się nazywa rzeczy
po imieniu?

Nazywanie rzeczy po imieniu popieram, jeżeli jest to poparte rzetelną argumentacją, a nie jedynie wątpliwym autorytetem piszącego.

Data: 2012-04-30 18:24:11
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 17:20, nazgul pisze:
Jesteś z tych słodkopierdzących...
Niestety, nie znam się na tej dziedzinie wiedzy, więc nie wiem.

Generalnie znasz się na niewielu dziedzinach, niewiele ogarniasz (nawet prostego, jasnego przekazu) a uważasz się za inteligenta bystrzejszego od innych - typowe dla kogoś po zawodówce, ew. po filatelistyce.

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:22:02
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
Generalnie znasz się na niewielu dziedzinach, niewiele ogarniasz (nawet
prostego, jasnego przekazu) a uważasz się za inteligenta bystrzejszego
od innych - typowe dla kogoś po zawodówce, ew. po filatelistyce.

Myślisz, że to ten sam nazgul, co 15 lat temu prowadził stronę porno? :>

Data: 2012-04-30 19:28:26
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:22, to pisze:
[...]

Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie to tylko stronkowy wałkoń ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:29:56
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
Myślisz, że to ten sam nazgul, co 15 lat temu prowadził stronę porno?
:>

Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie
to tylko stronkowy wałkoń ;)

No fakt, to była fajna stronka z fajnymi laskami -- z playboya. ;)

Data: 2012-04-30 19:33:31
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:29, to pisze:
Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie
to tylko stronkowy wałkoń ;)
No fakt, to była fajna stronka z fajnymi laskami -- z playboya. ;)

Nazgul: chłopaki, wpadajcie do mnie o 19.00 - robię imprezkę!
- a będą jakieś laski??
Nazgul: a tak z 5 giga!

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:34:42
Autor: to
[...]

"I będzie piwo! Rozpijemy je w piątkę i będzie ostra liba!"

Data: 2012-04-30 19:37:52
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:34, to pisze:
Nazgul: chłopaki, wpadajcie do mnie o 19.00 - robię imprezkę! - a będą
jakieś laski??
Nazgul: a tak z 5 giga!
"I będzie piwo! Rozpijemy je w piątkę i będzie ostra liba!"

+ meczyk oczywiście. Nie ma to jak piłka moszna!

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 18:11:30
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
+ meczyk oczywiście. Nie ma to jak piłka moszna!

POLSKAAA!!! BIAŁO CZERWONIIIII!!!!!

Data: 2012-04-30 20:51:57
Autor: nazgul
Gdzie robić przegląd samochodu aby ni e przepłacać?
chłopcy...
zbyt mocno wzięliście sobie do serca podany przykład przenośni.

Data: 2012-04-28 21:15:44
Autor: z
W dniu 2012-04-28 07:56, dorato pisze:

Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu
lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł
za godzinę.

Mogę zrozumieć. Sam tak robiłem (garażowe naprawy) Tylko miałem jeszcze jedną motywację. Człowiek wiedział co robi, poleciła mi go znajoma która miała ten sam model samochodu. Teraz ma swój warsztat i ... wcale nie jest tani ale wiem że nie ściemnia.
Pomijam kwestie podatków,szarej strefy, mojej przyszłej-niedoszłej emerytury bo mam to w dużym poważaniu tak samo jak "państwo" ma w dużym poważaniu pół roku mojej pracy na podatki.

Data: 2012-04-28 07:59:10
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "dorato" I jeszcze jedno pytanie. Czy można wydłużyć okresy miedzyprzeglądowe w stosunku do tych podanych w instrukcji dla danego modelu samochodu? Jeżeli tak to o ile km (%) bez wiekszego ryzyka dla bezpieczeństwa i trwałości samochodu?

Data: 2012-04-28 11:27:26
Autor: masti
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Dnia pięknego Sat, 28 Apr 2012 07:59:10 +0200 osobnik zwany dorato
wystukał:

Użytkownik "dorato" I jeszcze jedno pytanie. Czy można wydłużyć okresy
miedzyprzeglądowe w stosunku do tych podanych w instrukcji dla danego
modelu samochodu? JeĹźeli tak to o ile km (%) bez wiekszego ryzyka dla
bezpieczeństwa i trwałości samochodu?

404 - Szklana kula zaginęła

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-28 13:21:14
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2012-04-28 07:59, dorato pisze:
[...]
Zmienić samochód na tańszy!
A przy zakupie patrzyć się nie tylko na cenę, ale i ceny mat eksploatacyjnych...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-05-02 09:05:26
Autor: anacron
[...]

Olej zmieniaj jak trzeba a co nie określona liczbę km. Czasami trzeba
będzie zmienić po 10000, czasami przejeździsz 50000 i sam nie wiem od
czego to zależy, po prostu jeżdżę do warsztatu, gdzie takim miernikiem
specjalnym mierzą stan tego oleju, a innym stan płynu hamulcowego etc.
Swoim autem w ten sposób zrobiłem prawie 200kkm i nic się nie działo.
Poprzednim tak zrobiłem 460 kkm i jak sprzedawałem to jeszcze się
wszystko kręciło jak powinno. W sumie niby co 10000 jestem w serwisie
(nie ASO), ale w większości kończy się to 100 za obejrzenie dokładne
auta i pomierzenie stanu płynów itd. Chyba tylko świece mi zmieniają
według przebiegu a nie stanu. Z tym, że ja z założenia uznaję, że
wszystko co naprawdę może się popsuć nie jest na gwarancji, bo nigdy nie
było, już nie jest, jest częścią eksploatacyjną lub właśnie zostało
popsute z winy użytkownika.

Data: 2012-04-28 13:36:25
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 28 Apr 2012 06:49:34 +0200, dorato wrote:

A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

W życiu nie byłem z samochodem na przeglądzie, poza tymi absolutnie
wymaganymi gwarancją :-)
I co? I nic :)

Data: 2012-04-30 14:03:46
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "Tomasz Pyra" <> W życiu nie byłem z samochodem na przeglądzie, poza tymi absolutnie
wymaganymi gwarancją :-)
I co? I nic :)

Zatem jeśli wydłużę 2 razy przebiegi międzyprzeglądowe to nic złego się nie stanie?

Data: 2012-04-30 14:24:44
Autor: yabba
Użytkownik "dorato" <b8721613@klzlk.com> napisał w wiadomości news:4f9e7f9e$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najważniejsza na przeglądzie jest wymiana oleju w silniku i tego okresu powinno się pilnować.
Zużycie klocków hamulcowych i poziom płynu w spryskiwaczu można sprawdzać dwa razy rzadziej. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-30 15:45:12
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "yabba" > Najważniejsza na przeglądzie jest wymiana oleju w silniku i tego okresu
powinno się pilnować.
Zużycie klocków hamulcowych i poziom płynu w spryskiwaczu można sprawdzać dwa razy rzadziej. :)

A układ kierowniczy i zawieszenie?

Data: 2012-04-30 16:14:56
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-04-30 15:45, dorato pisze:
[...]

A układ kierowniczy

A nie czujesz luzów kierownicy, nie słyszysz stukania w końcówkach drążków, nie zauważysz kiedy
się gorzej prowadzi? Zła geometria często powoduje ścinanie opon, ew. piszczenie na zakrętach.

>  i zawieszenie?

Zużycie zawieszenia objawia się stukami, skrzypieniem itp. Przejeżdżając przez np. progi spowalniające
łatwo wyczuć niesprawne amortyzatory - mają tłumić wahania szybko i symetrycznie prawo-lewo.
Żadnego przynurkowywania w jedną stronę bardziej.

Warto czasem też popatrzeć od spodu, np przy zmianie oleju (jeśli w użyciu jest podnośnik)
albo przy badaniu rejestracyjnym (przeważnie bez oporów wpuszczają do kanału). Może jakiś wahacz
jest zmęczony i chce pęknąć (rzadko, ale bywa), ogólnie czy nic nie odpada, poduszki całe,
wydech + wieszaki itp :) Zresztą, takie rzeczy to sam diagnosta powinien powiedzieć.

Ale jeśli dla kogoś to sprawy nieznane, objawy niewyczuwalne (jak np. dla mojej żony),
no to pewnie że warto zrobić przegląd :)

Data: 2012-04-30 20:07:15
Autor: Tomasz Pyra
On Mon, 30 Apr 2012 14:03:46 +0200, dorato wrote:

[...]

Jeżeli jesteś w stanie wymieniać materiały eksploatacyjne i ew. naprawiać
wszystko co się popsuje na czas, to w ogóle nie potrzebujesz przeglądów - w
sumie nigdy.

Przedlądy mają sens jak sam nie potrafisz bez pomocy mechanika stwierdzić
co jest w samochodzie nie tak, albo jak zamiast jeździć do mechanika raz z
olejem, raz z klockami i raz z rozrządem, wolisz jechać raz do roku zrobić
wszystko z wyprzedzeniem.

Resztą rzeczy można spokojnie wykryć przy corocznym przeglądzie
rejestracyjnym, zaganiając diagnostę do czegoś więcej niż tylko przyłożenia
pieczątki.

Data: 2012-05-01 06:51:13
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "Tomasz Pyra"
[...]

Potrafię sam wymienić swiece, filtr powietrza i przeciwpyłkowy.
Ale np. wymiana reflektora przedniego to już dla mnie wyzwanie bo trzeba odkręcać inne rzeczy aby się do niego dostać.
Natomiast co do rozpoznawania usterek to nie zawsze objawiają się one w sposób czytelny dla niewprawnego obserwatora. Np mechanik stwierdził że jest konieczna naprawa czegoś w układzie kierowniczym/zawieszenia, jeśli nie chcę się zabić, a ja słyszałem zaledwie leciutkie stuki od czasu do czasu. Albo jezdziłem conajmniej miesiąc dolewając ubywającego płynu chłodniczego jak poleciała uszczelka pod głowicą. Wydawało mi się to niewielką usterką dopóki samochód nie stanął w drodze.

Data: 2012-05-01 16:19:23
Autor: Tomasz Pyra
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
On Tue, 1 May 2012 06:51:13 +0200, dorato wrote:

Użytkownik "Tomasz Pyra"
[...]

Na takie rzeczy to nawet coroczny przegląd zazwyczaj nie pomoże.
Po prostu jak się coś takiego dzieje, to już nie kwestia przeglądu, a
konieczności doraźnych wizyt u mechanika.

Przegląd jako taki ważne żeby robił ktoś kto ma doświadczenie z danym
modelem (jeżeli nie da rady tego zrobić użytkownik), bo po prostu będzie
wiedział gdzie patrzeć i co się sypie.
Z ogólnym stanem zawieszenia czy układu kierowniczego powinien dać sobie
radę przegląd rejestracyjny.

Data: 2012-05-01 18:41:42
Autor: dorato
[...]

Jeszcze mi się nie zdarzyło aby na przeglądzie technicznym gość zszedł do kanału. Zawsze się ogranicza do hamowni i LPG. Ciekawe jak zereaguje jak go zapytam czy nie sprawdził by stanu podwozia.

Data: 2012-05-01 20:16:03
Autor: Tomasz Pyra
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
On Tue, 1 May 2012 18:41:42 +0200, dorato wrote:

Użytkownik "Tomasz Pyra"
[...]

Bo go tam trzeba zagonić.
Sam z siebie to on tylko pieczątkę przybije.

Data: 2012-05-01 20:41:50
Autor: jerzu
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
On Tue, 1 May 2012 20:16:03 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Bo go tam trzeba zagonić.
Sam z siebie to on tylko pieczątkę przybije.

To ja mam jakiegoś pecha/szczęście, że diagnosta zawsze ogląda auto od
spodu. Ba, nawet ostatnio mierzył dymomierzem spaliny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-01 20:48:51
Autor: Cavallino

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:thb0q7lu67ocqlrpih9ncto35unqqeg43v@4ax.com...
[...]

Mówicie o przeglądzie takim w ASO, czy badaniu technicznym dla celów przedłużenia ważności dowodu rejestracyjnego?

Data: 2012-05-02 08:57:19
Autor: jerzu
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
On Tue, 1 May 2012 20:48:51 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Mówicie o przeglądzie takim w ASO, czy badaniu technicznym dla celów przedłużenia ważności dowodu rejestracyjnego?

Tym drugim.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-02 09:52:59
Autor: Cavallino

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1mm1q750lp94ek5rl7ptqdp14t28ukffui@4ax.com...
[...]

No to od 10 lat nie zdarzyło mi się, żeby ktoś podbił mi dowód bez macania auta z kanału czy innych kontroli.
Do tego stopnia się przykładają, że wykrywali usterki, które zostały przeoczone na przeglądzie w ASO, np. łącznik stabilizatora.
Nie wiem gdzie Wy jeździcie, ale zacznijcie kapować na takich co tylko pieczątkę przybijają, to się proceder ukróci.

Data: 2012-05-02 10:52:30
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
No to od 10 lat nie zdarzyło mi się, żeby ktoś podbił mi dowód bez macania auta z kanału czy innych kontroli.

Mnie tez macaja.

[...]

Ale po co ? Obie grupy sa potrzebne, wystarczy tylko pojechac tam gdzie usluga jest wykonana tak jak sobie tego zyczymy :-)

J.

Data: 2012-05-02 11:14:47
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "J.F"
Ale po co ? Obie grupy sa potrzebne, wystarczy tylko pojechac tam gdzie usluga jest wykonana tak jak sobie tego zyczymy :-)

Popieram, popieram.

Data: 2012-05-01 20:57:58
Autor: nazgul
Gdzie robić przegląd samochodu aby ni e przepłacać?
W dniu 2012-05-01 18:41, dorato pisze:
UĹźytkownik "Tomasz Pyra"

Jeszcze mi się nie zdarzyło aby na przeglądzie technicznym gość zszedł
do kanału. Zawsze się ogranicza do hamowni i LPG. Ciekawe jak zereaguje
jak go zapytam czy nie sprawdził by stanu podwozia.

jak nie sprawdzi, to go po obywatelsku zakapuj. ;-)

załącznik 1
http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-227-2250

Data: 2012-05-01 21:35:23
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
UĹźytkownik "nazgul"
jak nie sprawdzi, to go po obywatelsku zakapuj. ;-)
załącznik 1
http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-227-2250

Ja nie wiem czy akurat ten magic do ktorego chodzę na coroczne badania techniczne potrafi zdiagnozować te wszystkie rzeczy o ktoych mowa w rozporządzeniu

Data: 2012-05-02 00:16:24
Autor: Tomasz Pyra
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
On Tue, 1 May 2012 21:35:23 +0200, dorato wrote:

Użytkownik "nazgul"
[...]

O to się raczej nie bój - potrafi.
Co ciekawe - u niejednego już byłem i "zagonienie" do roboty zazwyczaj
budzi w diagnoście wręcz zadowolenie że w końcu sobie porobi coś fajnego,
bo takie przybijanie pieczątek to w zasadzie nudne musi być.

Tylko warto wybrać się o takiej porze żeby tam kolejki nie było, to wtedy
będziesz miał badanie od A do Z, takie co to 1.5h potrafi trwać jak nie
lepiej.

Data: 2012-05-02 11:37:43
Autor: Artur Maśląg
[...]

To fajne przeglądy macie :( Mi się nie zdarzyła odwrotna sytuacja.
Mało tego, czasem znajdą coś "ciekawego", co nie wyszło w warsztacie.

Data: 2012-05-02 21:53:33
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin Artur Maśląg
Mi się nie zdarzyła odwrotna sytuacja. Mało
tego, czasem znajdą coś "ciekawego", co nie wyszło w warsztacie.

Na przykład martwą makrelę?

Data: 2012-05-02 15:07:47
Autor: Lukasz
[...]

u mnie odwrotnie, hamownia, amory (jak słabe to powie żeby wymienić i puści), później do kanału i sprawdza wszystko - ale ma fajne podejście - jak coś nie zagraża życiu to tylko powie żeby zrobić i podbija, nie trzeba dwa razy jeździć (fajne dla mnie bo i tak naprawiam na bieżąco a nie marnuję czasu na kolejny podjazd), z resztą jak coś wyczuwam niedobrego to najpierw jadę do niego, potrzepie samochodem i wiem co mechanik ma zrobić (w wielowahaczowym zawieszeniu usterki nie są tak oczywiste dla mechaników :)

Lukasz

Data: 2012-05-04 22:08:22
Autor: Grejon
[...]

No popatrz, a "moi" diagności schodzili. I 2 razy z tego powodu nie podbili mi przeglądu.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-05 06:44:37
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?

Użytkownik "Grejon" <>
[...]

Może lepiej nie pytać (czy sprawdzi podwozie). Jeszcze otworzę puszkę Pandory.

Data: 2012-05-07 12:23:00
Autor: Bydlę
On 2012-05-01 18:41:42 +0200, "dorato" <b8721613@klzlk.com> said:

Jeszcze mi się nie zdarzyło aby na przeglądzie technicznym gość zszedł do kanału.

Ale gdy płaciłeś za usługę, której stacja nie wykonała, to nie czułeś się głupio?

--
Bydlę

Data: 2012-05-08 10:09:28
Autor: Marek
[...]
To u mnie tylko hamownia i zawieszenie.
LPG nie ma znaczenia

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?