Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?

Data: 2012-04-28 07:25:20
Autor: Mruk
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
W dniu 2012-04-28 06:49, dorato pisze:
A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej
normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?

co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

Data: 2012-04-28 07:56:41
Autor: dorato
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
Użytkownik "Mruk"
i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?
co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł za godzinę.

Data: 2012-04-28 10:38:36
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 07:56, dorato pisze:
Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu
lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł
za godzinę.

Znaczy się szukasz fachurki, co będzie robił ci samochód za darmo?

--
Pozdr.

Data: 2012-04-28 16:35:11
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 10:38, DoQ pisze:
[...]

niestety wyszczekanie nie zastąpi podstawówki
istnieje nieskończenie rozwiązań nierówności: 0<X<100

Data: 2012-04-28 15:51:35
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin nazgul
[...]

Tyle, że transakcji dokonuje z dokładnością do 1 grosza, więc wcale nie nieskończenie WIELE. Nie wspomnę o tym, że określenie "za darmo" było tu użyte w znaczeniu przenośnym.

Więc może wróć do tej podstawówki i sam się doucz.

Data: 2012-04-28 18:52:52
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 17:51, to pisze:
nieskończenie WIELE. Nie wspomnę o tym, że określenie "za darmo" było tu
użyte w znaczeniu przenośnym.
Więc może wróć do tej podstawówki i sam się doucz.

Tak to jest. Zawsze trafi się jakiś debil "z dyplomem" po uczelni z magnetowidu, który nie zrozumie najprostszej przenośni ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-04-28 21:39:20
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 18:52, DoQ pisze:
[...]

są też tacy, którzy nie wiedzą co to przenośnia i jeszcze twierdzą że jej użyli.

http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

poprawny przykład przenośni:
"DoQ i to liżą się po jajcach."

Data: 2012-04-28 23:59:20
Autor: DoQ
W dniu 28-04-2012 21:39, nazgul pisze:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

Tak, jesteś idiotą i nie musisz się tym afiszować.

--
Pozdr.

Data: 2012-04-29 10:02:28
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-28 23:59, DoQ pisze:
W dniu 28-04-2012 21:39, nazgul pisze:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2510775/przeno%C5%9Bnia

Tak, jesteś idiotą i nie musisz się tym afiszować.

o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Data: 2012-04-30 16:46:31
Autor: DoQ
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
W dniu 29-04-2012 10:02, nazgul pisze:
o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Jesteś z tych słodkopierdzących, co się obrażają jak się nazywa rzeczy po imieniu?

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:20:04
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-30 16:46, DoQ pisze:
W dniu 29-04-2012 10:02, nazgul pisze:
o! inwektywy.
Żyłka Ci pękła z niemocy?

Jesteś z tych słodkopierdzących...

Niestety, nie znam się na tej dziedzinie wiedzy, więc nie wiem.

co się obrażają jak się nazywa rzeczy
po imieniu?

Nazywanie rzeczy po imieniu popieram, jeżeli jest to poparte rzetelną argumentacją, a nie jedynie wątpliwym autorytetem piszącego.

Data: 2012-04-30 18:24:11
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 17:20, nazgul pisze:
Jesteś z tych słodkopierdzących...
Niestety, nie znam się na tej dziedzinie wiedzy, więc nie wiem.

Generalnie znasz się na niewielu dziedzinach, niewiele ogarniasz (nawet prostego, jasnego przekazu) a uważasz się za inteligenta bystrzejszego od innych - typowe dla kogoś po zawodówce, ew. po filatelistyce.

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:22:02
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
Generalnie znasz się na niewielu dziedzinach, niewiele ogarniasz (nawet
prostego, jasnego przekazu) a uważasz się za inteligenta bystrzejszego
od innych - typowe dla kogoś po zawodówce, ew. po filatelistyce.

Myślisz, że to ten sam nazgul, co 15 lat temu prowadził stronę porno? :>

Data: 2012-04-30 19:28:26
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:22, to pisze:
[...]

Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie to tylko stronkowy wałkoń ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:29:56
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
Myślisz, że to ten sam nazgul, co 15 lat temu prowadził stronę porno?
:>

Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie
to tylko stronkowy wałkoń ;)

No fakt, to była fajna stronka z fajnymi laskami -- z playboya. ;)

Data: 2012-04-30 19:33:31
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:29, to pisze:
Do tego trzeba być w miarę bystrym, a on na takiego nie wygląda. Pewnie
to tylko stronkowy wałkoń ;)
No fakt, to była fajna stronka z fajnymi laskami -- z playboya. ;)

Nazgul: chłopaki, wpadajcie do mnie o 19.00 - robię imprezkę!
- a będą jakieś laski??
Nazgul: a tak z 5 giga!

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 17:34:42
Autor: to
[...]

"I będzie piwo! Rozpijemy je w piątkę i będzie ostra liba!"

Data: 2012-04-30 19:37:52
Autor: DoQ
W dniu 30-04-2012 19:34, to pisze:
Nazgul: chłopaki, wpadajcie do mnie o 19.00 - robię imprezkę! - a będą
jakieś laski??
Nazgul: a tak z 5 giga!
"I będzie piwo! Rozpijemy je w piątkę i będzie ostra liba!"

+ meczyk oczywiście. Nie ma to jak piłka moszna!

--
Pozdr.

Data: 2012-04-30 18:11:30
Autor: to
Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
begin DoQ
+ meczyk oczywiście. Nie ma to jak piłka moszna!

POLSKAAA!!! BIAŁO CZERWONIIIII!!!!!

Data: 2012-04-30 20:51:57
Autor: nazgul
Gdzie robić przegląd samochodu aby ni e przepłacać?
chłopcy...
zbyt mocno wzięliście sobie do serca podany przykład przenośni.

Data: 2012-04-28 21:15:44
Autor: z
W dniu 2012-04-28 07:56, dorato pisze:

Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu
lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł
za godzinę.

Mogę zrozumieć. Sam tak robiłem (garażowe naprawy) Tylko miałem jeszcze jedną motywację. Człowiek wiedział co robi, poleciła mi go znajoma która miała ten sam model samochodu. Teraz ma swój warsztat i ... wcale nie jest tani ale wiem że nie ściemnia.
Pomijam kwestie podatków,szarej strefy, mojej przyszłej-niedoszłej emerytury bo mam to w dużym poważaniu tak samo jak "państwo" ma w dużym poważaniu pół roku mojej pracy na podatki.

Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?