Gdzie są MILIONY za usługi???

Data: 2014-12-10 16:37:26
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
- USA zwróciły się do nas z prośbą o znalezienie spokojnego miejsca dla działań wobec osób, które deklarowały współpracę - stwierdził Kwaśniewski.

Mówił, że Polska zgodziła się na znalezienie miejsca w ramach wzmocnionej współpracy wywiadowczej z USA. Zapewniał, że Polska chciała od Amerykanów, by przetrzymywani na naszym terytorium byli traktowani zgodnie z prawem, jak jeńcy wojenni. Dodał, że Amerykanie nie podpisali memorandum z takimi postulatami, ale przyjęli dokument "pro memoria".

Były prezydent odniósł się także do finansowania placówki w Polsce przez Amerykanów. Zapewnił, że wszystko odbywało się zgodnie z prawą, a środki lokowane były na oficjalnych kontach.

W czasie konferencji na temat raportu wypowiedział się także ówczesny premier Leszek Miller. Stwierdził, że w Polsce nie było więzień CIA. - Za czasów Obamy podejrzanych o terroryzm się nie przesłuchuje - zabija się ich bez sądu, za pomocą dronów. Giną przy okazji całe rodziny - stwierdził Miller. Dodał, że "Osama Bin Laden nie był osądzony, ale zastrzelony na miejscu. Władze Polski, prezydent, wiedzą o działaniach amerykańskich służb".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Aleksander-Kwasniewski-o-raporcie-ws-CIA-wtedy-z-USA-
wspolnie-walczylismy-z-terroryzmem,wid,17092846,wiadomosc.html?ticaid=113f49&_ticrsn=3

Nosz kurwa, jeden żydziak drugiego wpierdala. Wcześniej szli bydlaki w zaparte, a teraz nagle przyznają, że Polska chciała od Amerykanów, by przetrzymywani na naszym terytorium byli traktowani zgodnie z prawem, jak jeńcy wojenni. Drugi uSraelski pies stwierdził, że w Polsce nie było więzień CIA...

~m 41 minut temu

Gdzie są MILIONY za usługi???

~EkspertzPolsatu 48 minut temu

Co to za państwo, które nie wie co dzieje się na jego terytorium??? Co to za prezydent, który mówi, że nie wie co się dzieje w jego kraju??? Paranoja... Jak to możliwe, że to wszystko odbywało się za naszymi plecami i nikt z polskiego rządu ówcześnie rządzącego nad tym nie sprawował kontroli??? Wyobrażacie, żeby to zadziałało w drugą stronę tzn. Polska zwozi do Stanów do jakiejś starej bazy więźniów i robi tam co chce? Polska to po prostu słaby kraj...

~dessssssssssssssss 10 minut temu

a kiedys mowiles razem z tym komuchem leszkiem ze nic takiego nie bylo ty mozesz nie pamietac tego bo wiecznie byles nawalony ale ten drugi komuch ma zaniki pamieci razem pojdziecie do pudlaaaaaaaaaa badz pewny

~brzoza 1 godzinę i 40 minut temu

Wchodzenie w du-ę jankesom to włazidupstwo a nie walka.

~karkus 9 minut temu

panie Kwasniewski od bylego prezydenta wymagany jest honor czy pan wie co to jest????????

~katznan 9 minut temu

Proponuję pana b. prezydenta w tej sprawie "spokojnie przesłuchać".

~pamiętający 10 minut temu

Zbrodniarzu i błaźnie! jakie ataki na WTC?! Wszyscy wiedzieli wtedy, że te budynki zostały wysadzone!!! Kto miał dostęp do podziemi tych budynków?

~Numer 7 10 minut temu

Nadejdą dnie, kiedy zbrodniarze z USA i ci co ich popierają na całym świecie, staną przed podobnym Trybunałem jak Niemcy w Norymberdze.

~torol 11 minut temu

pozbawić obywatelstwa, wymienić na 20 chrześcijan i po sprawie.

~111 11 minut temu

Dupcio pamięć odzyskuje? Rura miękka to i boja ma większego.

~wojtek 3 minuty temu

zdrajcy polskiego narodu, pod sąd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co sprawiliście sobie za judaszowe srebrniki??????????????

~JOJO 4 minuty temu

TRYBUNAŁ STANU dla tego klamczucha. Komuch zawsze będzie pijakiem i kłamca. Pomyśleć że był prezydentem.

~nzz 4 minuty temu

Oddajcie 15 baniek czerwone hieny!!!

Data: 2014-12-10 14:25:14
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/10/2014 9:37 AM, El Comandante pisze:

[...]

Strasznie dzisiaj jesteś ożywiony, pewnie dlatego, że ostanie filary PRL-u zaczynają się walić. I co teraz? Bez SLD twój ukochany system może się już nie podnieść :)

Pewnie nie wiesz, że twój car co roku wyciąga rękę po te amerykańskie miliony i nawet się tym nie chwali.

FY 2012 Total Foreign Assistance Profile: Russia

Total foreign assistance (current US$) $ 440,858,706.00

Economic      $ 339,008,706.00
Military      $ 101,850,000.00
Per GNI        0.0%
Per capita      $ 3.09
GNI (current US$)    $ 1,949,304,178,367

https://eads.usaid.gov/gbk/data/profile.cfm

Data: 2014-12-10 22:25:21
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6aa7c$ijj$1speranza.aioe.org...
[...]

Ty durniu, ten system istnieje tylko dzięki liberalnej PZPR, ten system wspierają POPiS, ten system tuszował Lech Kaczyński, który nawet bez prośby Amerykanów lizał im dupy i bez ich woli chciał na siłę w Polsce lokować tarczę antyrakietową dla Amerykanów.
Durni takich jak ty nie sieją, sami się rodzą...

Data: 2014-12-10 15:37:40
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/10/2014 3:25 PM, El Comandante pisze:
[...]

Ty kretynie, zdecyduj się raz na zawsze, kto jest winny twojej niedoli, PZPR czy PZPR.

Data: 2014-12-10 22:43:05
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6aef7$2aj$2speranza.aioe.org...
[...]

Wy durnie, wy jesteście winni takiego a nie innego stanu rzeczy, wy matołectwo, co nie wiecie, kto was zrobił...

Data: 2014-12-10 15:54:55
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/10/2014 3:43 PM, El Comandante pisze:
[...]

Ty jeden wszystkich zbawisz, masz coś z Wałęsy, butę, nadmiar wyobraźni i niski poziom inteligencji. Gdybyś się trochę wcześniej urodził, miałbyś szansę tak jak on zostać konfidentem.

Data: 2014-12-11 10:06:35
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6affi$5p1$1speranza.aioe.org...
[...]

Widać masz doświadczenie na tym polu, szczekasz jak wychowanek UBeka...

Data: 2014-12-11 04:25:14
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 3:06 AM, El Comandante pisze:
[...]

W twoim ukochanym PRL-u, dla ludzi takich jak ty, bez wykształcenia i umysłowo ograniczonych, UBek był szczytem aspiracji zawodowych, taka przyboczna gwardia Gomułki i Gierka, tych których kochasz, podziwiasz i szanujesz :)

Data: 2014-12-11 14:17:46
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6bref$39s$1speranza.aioe.org...
[...]

W twoim PRLu -bis Ubeckie dzieci bez jakiegokolwiek wykształcenia zagarnęli cały majątek narodowy Polaków i go roztrwonili, nie potrafiąc niczym zarządzać...

Data: 2014-12-11 07:31:01
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 7:17 AM, El Comandante pisze:
[...]

W twoim PRLu -bis

Gdyby był mój, wówczas tak jak ty napisałbym: "Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski". Jak już sobie poukładasz wszystko w tej swojej biednej głowie, to lekarz będzie miał mniej roboty.

> Ubeckie dzieci bez jakiegokolwiek wykształcenia
zagarnęli cały majątek narodowy Polaków i go roztrwonili, nie potrafiąc
niczym zarządzać...

Napisz skargę do Gomułki i do Gierka, kiedy oni rządzili, ubeckie dzieci pracowały razem z tobą przy obrządzaniu krów i świń.

Data: 2014-12-11 14:38:48
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
[...]

Dlaczego powinien, skoro nim jest głąbie, ten twój "prezydent" od UBeków...

> [...]

Napisz skargę do Gomułki i do Gierka, kiedy oni rządzili, ubeckie dzieci pracowały razem z tobą przy obrządzaniu krów i świń.

Każdy Polak miał równe szanse awansować, a przede wszystkim, żydostwo nie było uprzywilejowane, jak to jest dzisiaj, w tym twoim PRLu...

Data: 2014-12-11 07:41:12
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 7:38 AM, El Comandante pisze:
[...]

Mnie się pytasz kretynie dlaczego to napisałeś?

> [...]

dzieci pracowały razem z tobą przy obrządzaniu krów i świń.

Każdy Polak miał równe szanse awansować,

Ty awansowałeś, z oborowego na działacza Solidarności.

Data: 2014-12-11 15:01:42
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Każdy Polak miał równe szanse awansować,

Ty awansowałeś, z oborowego na działacza Solidarności.

Byłem, kim byłem, miałem najlepsze w swoim dotychczasowym w Polsce życiu zarobki, dopóki mnie nie wyjebali twoi żydziaki od Jaruzela...., którzy szykowali sobie nowe, pozłacane "liberalne" korytka...

Data: 2014-12-11 08:25:19
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 8:01 AM, El Comandante pisze:
[...]

Ciebie wszędzie z reguły wyjebują, pewnie dlatego, że jesteś komunistą.

> twoi żydziaki od Jaruzela....,

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że można coś zrobić z tą twoją głową?
Może ciężki młotek przykładany do skroni trochę by ci pomógł?

Data: 2014-12-11 16:40:37
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6c9gk$f2f$1speranza.aioe.org...
[...]

Komunista, a co to takiego? To, co ty nazywasz komunistami, to to to rządzi dzisiaj niepodzielnie Polską, przez to, że takie matołectwo jak ty im w tym pomaga...
O pochodzeniu tych komunistów nie muszę wspominać...

> twoi żydziaki od Jaruzela....,

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że można coś zrobić z tą twoją głową?
Może ciężki młotek przykładany do skroni trochę by ci pomógł?

Ja, ja, ja, pancerfaust...

Data: 2014-12-11 09:53:30
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 9:40 AM, El Comandante pisze:
[...]

Komunista, a co to takiego?

To coś takiego jak Gomułka i Gierek, takich dwóch gości których bardzo lubisz.

> To, co ty nazywasz komunistami, to to to
rządzi dzisiaj niepodzielnie Polską, przez to, że takie matołectwo jak
ty im w tym pomaga...

Ja, ja, ja, pancerfaust.

Data: 2014-12-11 17:04:40
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6celu$v23$3speranza.aioe.org...
[...]

Gówno wiesz o świecie, masz przez komunistów totalnie wyprany mózg... Wystarczy ci wpoić słówo komunista, kazać je powtarzać w kółko i naszczuć i już lecisz jak cyborg... sterowany przez komunistów, he, he, he...

Data: 2014-12-11 10:08:40
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 10:04 AM, El Comandante pisze:
[...]

Gówno wiesz o świecie,

Pracownik rzeźni po zawodówce zaraz mnie wszystkiego nauczy :)

> masz przez komunistów totalnie wyprany mózg...

To już Gomułka i Gierek są be, a ty od teraz jesteś antykomunistą jak Putin?

Wystarczy ci wpoić słówo komunista, kazać je powtarzać w kółko i
naszczuć i już lecisz jak cyborg... sterowany przez komunistów, he, he,
he...

Ja, ja, ja, pancerfust

Data: 2014-12-11 17:16:46
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6cfid$27a$1speranza.aioe.org...
> [...]

> masz przez komunistów totalnie wyprany mózg...

To już Gomułka i Gierek są be, a ty od teraz jesteś antykomunistą jak Putin?

To głąbuie kapuściany nie wiesz o ym, że w Rosji mamy od 1990 roku kapitalizm?
A kto ci nasrał do głowy, że Gomułka i Gierek to komuniści?
Ty kurwa nie wiesz, kto cię zrobił, wcale bym sę nie żdziwił, żeś dzieckiem Brystygierowej...

Data: 2014-12-11 10:26:26
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 10:16 AM, El Comandante pisze:
> [...]

Putin?

To głąbuie kapuściany nie wiesz o ym, że w Rosji mamy od 1990 roku

Nie wiem, bo o tym nie pisałeś, może za często zajmujesz się chwaleniem tego ruskiego kapitalizmu i dlatego zapomniałeś. Pozbieraj z podłogi wszystkie swoje przemyślenia.

A kto ci nasrał do głowy, że Gomułka i Gierek to komuniści?

Oni sami tłumoku:

"Ja nie liczyłem na karierę, ja po prostu uważałem to za rzecz zupełnie naturalną, że komunista, powiedzmy, nie może odmówić czegoś, co wynika z potrzeb partii."

- Edward Gierek o powodach przyjęcia stanowiska I Sekretarza PZPR

Ty kurwa nie wiesz, kto cię zrobił, wcale bym sę nie żdziwił, żeś
dzieckiem Brystygierowej...

Prześpij się, urodziłeś się umysłowo ograniczony, ale nie musisz się tym co chwilę chwalić.

Data: 2014-12-11 10:31:30
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 10:29 AM, El Comandante pisze:
[...]

To już pisałeś, walnij mocno głową o ścianę, zaskoczysz i przestaniesz się jąkać.

Data: 2014-12-12 00:29:42
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/11/2014 5:19 PM, El Comandante pisze:
[...]

:)
Ty stałeś z boku jak ciebie robili i wszystko widziałeś? Pamiętasz ilu ich było?

wcale bym sę nie żdziwił, żeś dzieckiem Brystygierowej...

Obsesja nadal nie daje ci spokoju? :)
Brystiger urodziła się w 1902 r., teraz pomyśl tłumoku przez dłuższą chwilę, czy jest to nawet teoretycznie możliwe.

Data: 2014-12-13 17:07:38
Autor: andal
Gdzie są MILIONY za usługi???
On Sat, 13 Dec 2014 03:50:05 -0600, Kasper wrote:

 teraz pomyśl tłumoku przez dłuĹźszą
chwilę, czy jest to nawet teoretycznie możliwe.

bydleta nie mysla tylko reaguja

Data: 2014-12-15 03:26:40
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/13/2014 11:07 AM, andal pisze:
On Sat, 13 Dec 2014 03:50:05 -0600, Kasper wrote:

  teraz pomyśl tłumoku przez dłuĹźszą
chwilę, czy jest to nawet teoretycznie możliwe.

bydleta nie mysla tylko reaguja

Przyznaje się do błędu, sądziłem że boukun jest naiwny, nie wiedziałem że to narwany idiota.

Data: 2014-12-13 04:44:55
Autor: stevep
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu .12.2014 o 10:59 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Musisz być, aż takim idiotą?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-13 09:55:55
Autor: El Comandante
Gdzie są MILIONY za usługi???
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xqsfc5m950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Wy żydziaki jesteście zawsze tacy solidarni, nawet suki z kundlami...

Data: 2014-12-14 05:47:04
Autor: stevep
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu .12.2014 o 09:55 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Uważaj na hycla kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-11 05:26:34
Autor: stevep
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu .12.2014 o 22:25 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Ale sam jesteś największym durniem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-13 09:37:23
Autor: donek999bronek
Gdzie są MILIONY za usługi???
użytkownik Kasper napisał:

Strasznie dzisiaj jesteś ożywiony, pewnie dlatego, że ostanie filary PRL-u zaczynają się walić.

PRL byl zly, ale majatek pozostawiony przez roboli to co innego,
a ilu bylo chetnych na jego przywatyzacje...

Teraz gdy nie ma juz co opierdolic, zaczynaja sie nerwowe ruchy i kasy zaczyna brakowac:) Ale spoko, jeszcze jest lot, pkp i szpitale.

Musi byc chujowo, inaczej gojce nie dadza zielonego swiatla do prywatyzacji szpitali, najlepszym rozwiazaniem jest stara
metoda - zadluzyc i sprzedac.

PKP przed prywatyzacja trza oczywiscie mocno dofinansowac:)
Gojce zaplaco.

Data: 2014-12-15 03:26:09
Autor: Kasper
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu 12/13/2014 11:37 AM, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Kasper napisał:

Strasznie dzisiaj jesteś ożywiony, pewnie dlatego, że ostanie filary
PRL-u zaczynają się walić.

PRL byl zly, ale majatek pozostawiony przez roboli to co innego,
a ilu bylo chetnych na jego przywatyzacje...

Wokół prywatyzacji w Polsce, narosło również wiele mitów, zakłady które w PRL-u przez lata sprzedawały towary niskiej jakości wyłacznie na zamkniętym rynku RWPG, po upadku komuny nagle straciły stałych nabywców, a to w krótkim czasie prowadzi do problemów z płynnością finansową. Przykład - Rosja od czasów pierestrojki, masowo kupuje samochody produkowane w UE, komu mogła sprzedawać Polska swoje fiaty i żuki? Żydom w Izraelu?

http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Dlaczego-fabryka-FSO-musiala-upasc,wid,13375813,wiadomosc.html

Data: 2014-12-13 09:31:10
Autor: donek999bronek
Gdzie są MILIONY za usługi???
użytkownik El Comandante napisał:

Mówił, że Polska zgodziła się na znalezienie miejsca w ramach wzmocnionej współpracy wywiadowczej z USA. Zapewniał, że Polska chciała od Amerykanów,

No to go amerykance wychujali i sypneli, jeszcze kilka
 lat temu nic nie wiedzial.

Moze jakby go przycisnac, to i kasa z kartonow sie znajdzie.

Zatrzymali kase za wille u Kwasnieskiej i co? Ano sitwa sie wybielila:)

Data: 2014-12-14 05:48:33
Autor: stevep
Gdzie są MILIONY za usługi???
W dniu .12.2014 o 18:31 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

[...]

Może się znajdzie, choć rozumu u ciebie próżno szukać.
--
stevep
-- -- -

Gdzie są MILIONY za usługi???