Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?

Data: 2012-05-23 00:17:24
Autor: sooobi
Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?
blank

Data: 2012-05-24 13:36:57
Autor: Tomek L
Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?
W dniu 2012-05-23 09:17, sooobi pisze:
blank

na rybach razem z Ramonem ;)

--
zdrówko!

Data: 2012-05-24 18:32:07
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?

Obie grupy polaczyly sily by rozwiklac takie zagadki jak:
"podwojenia - okazja do szybkiego rzutu czy moze jednak podania", "wplyw swingmanow ballhogow na role rozgrywajacego",
"czy Kobo widzial kiedys pozycje, ktora nie byla godna jego rzutu" "jaki sens ma marudzenie na sklad jak sie zajmuje 50% salary cap",
"jak zniechecic innych do gry ze soba, wersja 2012",
"z pamietnika swiadka zbrodni ruchu pilka" itp itd ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-05-25 01:04:19
Autor: sooobi
On 24 Maj, 19:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?

Obie grupy polaczyly sily

zeby wspolnie oplakiwac to jakimi zludzeniami zyli. Sessions dostal w
koncu szanse gry w S5. Wykorzystal ja tak ze w serii z Thunder byl
najgorszym zawodnikiem ze wszystkich startetrow a nawet wiekszosci
zmiennikow(Fisher gral lepiej). Pomine juz fakt co w 1 serii robil z
nim Ty Lawson...

A Kobe, coz Kobe gral bardzo dobrze, dawno nie widzialem tak dobrze
grajacego Bryanta. Ze forsował rzuty, pewnie niech forsuje skoro robi
to tak samo skutecznie jak Bynum i Gasol a poza nim jedynie Bynum jest
w stanie sam cos sobie wykreowac. Poki Kobe rzuca na takiej
skutecznosci(plus wymuszanie tylu fauli) to nie ma w Lakers lepszej
opcji, jeszcze nie teraz(Bynum next year?). Gasol nie zagral chyba ani
jednej akcji post up i gral straszna slabizne. 44% z gry dla wysokiego
ktory nie gra w ogole 1 na 1 to straszne piaszczysko...

Data: 2012-05-25 02:00:45
Autor: sooobi
Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?
Data: 2012-05-25 04:01:49
Autor: Leszczur
> [...]

"jak zniechecic innych do gry ze soba, wersja 2012",
"z pamietnika swiadka zbrodni ruchu pilka" itp itd ;-)

Znowu wyłazi magia małych próbek. Fani Sessionsa bior± pewnie jego
słabe wyniki z tak± sam± doz± sceptycyzmu jak na przykład bardzo
solidne wyniki Kidda, Artesta, Lavoya Allena, czy Nelsona albo fatalne
Millsapa czy Raya Allena.

Nie ma co się przesadnie podniecać, no chyba, że człowiek rzeczywi¶cie
nie ma w swoim życiu już naprawdę nic wartego uwagi i koniecznie chce
szukać dziury w całym.

Pozdro

L'e-szczur

Gdzie sa fani Sessionsa i hejterzy Kobiego?