Gdzie są władze Sejmu?

Data: 2009-04-19 20:09:23
Autor: Józek
Gdzie są władze Sejmu?
Gdzie jest marszałek sejmu?
To jest obraza Narodu Polskiego, to niemożliwe aby coś takiego
jak ten obiekt (palikot) reprezentował Polaków!

Józek

Data: 2009-04-19 20:13:19
Autor: matador
Gdzie są władze Sejmu?
Józek pisze:
Gdzie jest marszałek sejmu?
To jest obraza Narodu Polskiego, to niemożliwe aby coś takiego
jak ten obiekt (palikot) reprezentował Polaków!

Józek

Dołączam się do pytania i przedstawiam sugestię na temat pobytu władz Sejmu III RP:

Władze Sejmu III RP są tam, gdzie dziadek premiera.

matador.

Data: 2009-04-20 08:48:47
Autor: cytryna
Gdzie sąwładze Sejmu?
Józek pisze:
> [...]
> jak ten obiekt (palikot) reprezentował Polaków!

Władze Sejmu III RP są tam, gdzie dziadek premiera.

Raczej nie wyglądaja na martwych wehrmachtowców - a szkoda. Wszystko przed nami

Data: 2009-04-19 20:16:18
Autor: abc
Gdzie są władze Sejmu?
Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Mnóstwo ludzi daje się nabrać na
demokrację. Głosując w demokratycznych wyborach wybierają jakieś marionetki
z przygotowanego przez masonerię menu, a potem bezsilnie patrzą jak
demokratyczne państwo diabła sankcjonuje prawnie wszelki grzech i karze
katolików za głoszenie prawdy.

A przecież sami przyłożyli do tego rękę biorąc udział w demokratycznych
obrzędach i legitymizując państwo diabła, a potem się dziwią.  Trzeba
myśleć, a nie dawać się manipulować przez media.

Data: 2009-04-19 20:16:35
Autor: Polok_prawdziwy
Gdzie są władze Sejmu?
Józek wrote:

Gdzie jest marszałek sejmu?

W RZYCI...!!!!

- wis jus Jouzele...?

Data: 2009-04-20 06:03:08
Autor: cirrus
Gdzie są władze Sejmu?
Użytkownik "Józek" <stasdam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsfpfd$oit$1news.onet.pl...
Gdzie jest marszałek sejmu?
To jest obraza Narodu Polskiego, to niemożliwe aby coś takiego
jak ten obiekt (palikot) reprezentował Polaków!
Józek

Polaków tak, kretynów jak ty nie.

--
stevep

Data: 2009-04-20 09:38:00
Autor: Józek
Gdzie są władze Sejmu?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> To jest obraza Narodu Polskiego, to niemożliwe aby coś takiego
> jak ten obiekt (palikot) reprezentował Polaków!

To może jeszcze orgie na ulicy, bo mnie kretyna za
za picie piwa na ulicy grozi kolegium.
Pomijając płynące przykłady jakie oNI dają młodzieży!

Józek

Gdzie są władze Sejmu?