Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Data: 2010-09-28 20:49:39
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/39473

"W tajnych aktach prokuratury znajduje się zeznanie funkcjonariusza BOR,
który po katastrofie widział trzy karetki pogotowia odjeżdżające z
miejsca katastrofy na sygnale – twierdzą informatorzy „Gazety Polskiej”.

Przez pół roku prokuratura nie wykorzystała tych informacji. Gdyby
nadała im bieg, obraz śledztwa byłby dziś zupełnie inny. Jeśli
rzeczywiście karetki zabrały z miejsca katastrofy rannych, w jakim celu
ukrywano fakt ich przeĹźycia? Na nasze pytanie: czy prokuratura
zweryfikowała te informacje – płk Zbigniew Rzepa, rzecznik Naczelnej
Prokuratury Wojskowej w Warszawie, nie odpowiedział.

Zeznania funkcjonariusza BOR o trzech karetkach wpisują się w komunikat
polskiego MSZ po tragedii, że trzy osoby przeżyły, lecz są ranne.
Informację taką podał 10 kwietnia o godz. 11.07 czasu polskiego rzecznik
Ministerstwa Spraw Zagranicznych Piotr Paszkowski. Jak później pisano,
pochodziła ona z agencji Reuters.

Jeśli informacje te zostałyby zweryfikowane, uprawdopodobniłyby hipotezę
zamachu. Karetki nie zabierają zmarłych. Ponadto ciał zmarłych nie
przewozi się na sygnale. W tych karetkach, które odjechały na sygnale,
musieli znajdować się ranni, prawdopodobnie z prezydenckiego samolotu.
Jeśli tak było, kim byli i co się z nimi stało? A przede wszystkim
dlaczego ten fakt ukryto? Co ciekawe, w Agencji Wywiadu, według
informacji „GP”, znajdują się trzy notatki z rozmów polskich wywiadowców
z Rosjanami, ktĂłrzy byli na miejscu katastrofy. Ci ludzie zeznali, Ĺźe
słyszeli odgłosy wystrzałów i krzyki ludzkie.

Przypomnijmy, że na filmie, który obiegł cały świat, nakręconym przez
Rosjanina tuż po tragedii, słychać strzały. Potwierdza to zeznania
innych Rosjan złożone przed polskimi wywiadowcami. Idąc torem teorii
celowego spowodowania katastrofy, można zadać pytanie: dlaczego w
przypadku przeżycia rannych jednych miano by dobijać, jak spekulują
niektórzy, innych zabierać karetkami? Odpowiedź dałaby identyfikacja
osób, które znajdowały się w karetkach.

Rosyjski Międzypaństwowy Komitet Lotniczy twierdzi, że wszyscy
pasażerowie polskiego Tu-154 M 101 zginęli jednocześnie. Właśnie ta
zagadkowa śmierć na miejscu wszystkich 96 pasażerów, stan ciał i
niewyobraĹźalne zniszczenie samolotu po upadku z zaledwie kilku metrĂłw z
lotu poziomego przy minimalnej prędkości wydają się ekspertom
niezrozumiałe. Według MAK, nie było ani jednego rannego, który zmarłby
po godzinie czy dwĂłch."

Data: 2010-09-28 12:42:36
Autor: Antenka
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
On 28 Wrz, 20:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

ukrywano fakt ich przeżycia? Na nasze pytanie: czy prokuratura
[...]

z Rosjanami, którzy byli na miejscu katastrofy. Ci ludzie zeznali, że
[...]

niewyobrażalne zniszczenie samolotu po upadku z zaledwie kilku metrów z
lotu poziomego przy minimalnej prędkości wydają się ekspertom
niezrozumiałe. Według MAK, nie było ani jednego rannego, który zmarłby
po godzinie czy dwóch."

Ktoś mija się z prawdą. Dla mnie BORowiec jest bardziej wiarygodny niż
mataczące kacapy.

Antenka

Data: 2010-09-28 20:10:37
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Ktoś mija się z prawdą. Dla mnie BORowiec jest bardziej wiarygodny niż
mataczące kacapy.

A nie przyszło ci do tego zakutego łba, że ten cały "artykuł", jak zresztą
większość z tego "źródła" to jedna wielka manipulacja? I że ktoś robi to celowo?
Zabawne, że o GW bez czytania wiecie, że to stek kłamstw, a taka GP
przyjmowana jest jak prawda objawiona, co do której wątpliwości żadnych być
nie może.
Zupełnie jak dzieci w przedszkolu.

Data: 2010-09-28 13:15:29
Autor: Antenka
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
On 28 Wrz, 22:10, "b0niek" <bonislaw.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Zabawne, że o GW bez czytania wiecie, że to stek kłamstw, a taka GP
przyjmowana jest jak prawda objawiona, co do której wątpliwości żadnych być

Wedle mnie to ty możesz się nawet modlić do swojego GóWna - dla mnie
to bezwartościowy szmatławiec.

Antenka

Data: 2010-09-28 20:31:27
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Wedle mnie to ty możesz się nawet modlić do swojego GóWna - dla mnie
to bezwartościowy szmatławiec.

rotfl. Jacy wy jesteście przewidywalni. Mogłem się założyć, że mniej więcej
taka riposta padnie.
Otóż zburzę twój czarno-biały świat. Nie, ani się nie modlę, ani nawet nie
czytam GW. Już nie pamiętam, kiedy miałem "wyborczą" w ręku. I zasadniczo mam
nieufny stosunek do wszystkiego co czytam.
Dlatego tak żenuje mnie wasz nabożny i bezkrytyczny stosunek do każdej bzdury
pochodzącej z GP, RM, niezależnej i innych "wolnych" mediów.
Zarzucacie innym, że są lemingami, a nie widzicie jak co dnia piorą wam mózgi
i robią z was bezwolnych żołnierzy "odzyskujących Internet" dla prezia.

Data: 2010-09-29 00:14:39
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tjav$jt5$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
wiesz ale nie pomyslales ze to ty mozesz sie mylic?
awe

Data: 2010-09-29 08:30:08
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -- --
wiesz ale nie pomyslales ze to ty mozesz sie mylic?

Jedno jest pewne - ty nawet nie dopuszczasz do siebie cienia myśli, że możesz
się mylić. To się nazywa bezgraniczne i bezkrytyczne oddanie partii i prezesowi.

Data: 2010-09-29 12:09:29
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7uteg$fke$1inews.gazeta.pl...
> [...]

się mylić. To się nazywa bezgraniczne i bezkrytyczne oddanie partii i prezesowi.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
nie mam z tym problemow ale ty tak. do tego jestes zbyt glupi aby samodzielnie myslec. brak ci po prostu wiedzy o swiecie
awe

Data: 2010-09-29 11:02:55
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

nie mam z tym problemow ale ty tak. do tego jestes zbyt glupi aby samodzielnie myslec. brak ci po prostu wiedzy o swiecie

ty za to masz wiedzę, którą czerpiesz garściami z takich źródeł jak Gazeta
Polska czy Nasz Dziennik i gładko łykasz ich kity

Data: 2010-09-29 13:43:49
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v6cv$had$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> możesz
> się mylić. To się nazywa bezgraniczne i bezkrytyczne oddanie partii i
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -
o tym czy cos jest kitem to ja decyduje, GP i ND rzadko czytam  prawie wcale
awe

Data: 2010-09-29 11:52:30
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

-- -- -- -- -- -
o tym czy cos jest kitem to ja decyduje, GP i ND rzadko czytam  prawie wcale

to może przestań czytać te głupoty w necie i oglądać "demaskatorskie" filmiki
na youtube

Data: 2010-09-29 14:44:36
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v99u$rmt$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to może przestań czytać te głupoty w necie i oglądać "demaskatorskie" filmiki

-- -- -- -- -- -- -- --
nie bardzo rozumiem dlaczego nazywasz logiczne i rzeczowe teksty "glupotami" jakos nie ma zadnych dowodow na to ze to byl tylko wypadek. przeciwnie wszystko wskazuje na celowe dzialanie.
awe

Data: 2010-09-29 12:56:46
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> to może przestań czytać te głupoty w necie i oglądać "demaskatorskie" > filmiki
> na youtube

-- -- -- -- -- -- -- --
nie bardzo rozumiem dlaczego nazywasz logiczne i rzeczowe teksty
"glupotami"

może daj linka do tych "logicznych i rzeczowych tekstów", bo jak na razie
linki które gdzieś tam wklejałeś były zwykłymi bzdetami dla dzieciaków

jakos nie ma zadnych dowodow na to ze to byl tylko wypadek. przeciwnie wszystko wskazuje na celowe dzialanie.

Nie, to ty tak z uporem maniaka twierdzisz, wszystko wskazuje, że marny
prezydent zginął w zwykłej katastrofie komunikacyjnej, a teraz robi się z tego
"zamach na wybitnego męża stanu".

Data: 2010-09-29 15:58:15
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vd2e$c0c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> to może przestań czytać te głupoty w necie i oglądać "demaskatorskie"

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no na tuska to nikt nie musi robic zamachu - wspolpracuje z Putinem lepiej niz  jego przyboczny lokaj co mu nosi kapcie. Jak putin pierdnie to Tusk przeprosi
awe

Data: 2010-09-29 16:46:12
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
no na tuska to nikt nie musi robic zamachu - wspolpracuje z Putinem lepiej niz  jego przyboczny lokaj co mu nosi kapcie. Jak putin pierdnie to Tusk przeprosi

Ciągle dajesz dowody na to, że rozumujesz jak sześciolatek. I jeszcze masz
czelność kogoś pouczać, że nic nie wie o świecie.
Jesteś po prostu kawałem zadufanego, zaślepionego, ignoranckiego buca.

Data: 2010-09-29 19:07:52
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dniu 2010-09-29 18:46, b0niek pisze:
[...]

Przeproś awe za szczeniackie odzywki. Nie umiesz się zachować to wypad z
neta.

Data: 2010-09-29 19:12:49
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vqgk$qr2$1inews.gazeta.pl...
[...]

dziecko idz pogadaj sobie z psami na smietniku a nie ze mna. dosc mi juz dzis nazwracales dupe. znam szesciolatki bardziej rozgarniete od ciebie. ty jakis debilowaty jestes. paszol won
awe

Data: 2010-09-28 22:37:15
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7ti3t$fb8$1inews.gazeta.pl...
[...]

rosjanie specjalnie naprowadzili samolot do rozwalki podajac mu falszywe dane tak ze piloci sadzili iz sa nad lotniskiem a byli 1,3 km od lotniska. kontrolerzy lotu podwali ze samolot jest na sciezce znizania i na kursie a nie byl. to nie jest przypadek tylko celowe dzialanie. Ludzie bedacy w tym samolocie a zwlaszcza pilot nie spodziewali sie ze obsluga lotniska moze dopuscic sie do takiego przestepstwa
awe

Data: 2010-09-28 20:48:46
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

rosjanie specjalnie naprowadzili samolot do rozwalki podajac mu falszywe dane tak ze piloci sadzili iz sa nad lotniskiem a byli 1,3 km od lotniska. kontrolerzy lotu podwali ze samolot jest na sciezce znizania i na kursie a nie byl.

Ciekawe skąd wiesz, że tak było. Pewno tak napisali w Gazecie Polskiej, albo
powiedzieli w Radiu Maryja? Bo oni tam mają najlepszych "specjalistów od
aeroplanów" i kontakt z samym Duchem Świętym.

to nie jest przypadek tylko celowe dzialanie. Ludzie bedacy w tym samolocie a zwlaszcza pilot nie spodziewali sie ze obsluga lotniska moze dopuscic sie do takiego przestepstwa

A nie przyszło ci do tego zakutego łba, że żeby robić zamach, to trzeba mieć
jakiś cel? PO CO? PO CO ktoś miałby spowodować tą katastrofę?
Może zwróć uwagę, że najwięcej na katastrofie zyskał sam Kaczyński. Chyba nie
chcesz powiedzieć, że to on uknuł z ruskimi ten zamach?

Data: 2010-09-29 00:00:18
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tkbe$nps$1inews.gazeta.pl...
> [...]

powiedzieli w Radiu Maryja? Bo oni tam mają najlepszych "specjalistów od
aeroplanów" i kontakt z samym Duchem Świętym.
-- -- -- --
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/misja-specjalna/wideo/21092010/2632524

[...]

-- -- -- -- --
Powodow bylo wiele. Rosja uwaza ze jestesmy w jej strefie wplywow. Lech Kaczynski prowadzil samodzielna polityke zagraniczna uznajac zreszta slusznie ze Rosja bedzie dazyla do wasalizacji Polski. W tym celu LK chcial oslabic jej wplywy. Miedzy innymi wzmacniajac wspolprace z krajami ktore sa w UE a wczesniej byly w ZSRR (Litwa, Lotwa) oraz Ukraina i Gruzja.
Zwroci uwage ze jak przyjechal Lawrow do Polski jak caly korspus dyplomatyczny stal przed nim na bacznosc. Polska to juz kraj wasalny. Nic nie mozemy bez zgody Putina zrobic. Nawet umowe gazowa UE nam nakazala poprawic jako ze byla niekorzystna dla Polski. Slyszales zeby administracja jakiegos kraju szkodzila interesom wlasnego kraju? Tylko w PL i za Tuska. Wczesniej takie numery robil Miller z rura gazowa. A Ukraina? Bazy na Morzu Czarnym Rosja wymusila na Ukrainie na wiele wiele lat poza termin w ktorym miala sie wycofac z tego rejonu. Mogla to zrobic poniewaz na Ukrainie rzadzi prorosyjski prezydent. Za Kaczynskiego nie bylo to mozliwe. Ukraina miala polskie wsparcie.
Poza tym dochodzi sprawa gazu lupkowego. Jesli nawet beda bogate zloza to nie sadze zeby Putin pozwolil Tuskowi eksportowac ten gaz do Zachodniej Europy. Rosja to zacofany kraj utrzymujacy sie z wyprzedazy bogactw naturalnych. Taki Polski export bedzie mial wplyw na cene tego gazu. bedzie musia byc nizsza. Czy zeby nie stracic tych miliardowych dochodow nie latwiej rozbic Polski samolot i za jedny razem pozbyc sie wszystkich problemow z Polska? Przeciez i tak nikt nie uwierzy ze Bolszewicy mogli sie na to zdobyc. ZDobyli sie na katyn, zdobyli sie na wymordowanie mln wlasnych obywateli i rowniez sa zdolni do takich rzeczy. TO nie sa normalni Rosjanie tylko potomkowie bolszewikow. Dziadek Putina byl kucharzem Stalina. Pewnie reszta rodziny tez z tego otoczenia. Inni nie robia takich karier
awe

Data: 2010-09-28 22:35:57
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]
Powodow bylo wiele. Rosja uwaza ze jestesmy w jej strefie wplywow. Lech Kaczynski prowadzil samodzielna polityke zagraniczna uznajac zreszta slusznie ze Rosja bedzie dazyla do wasalizacji Polski. W tym celu LK chcial oslabic jej wplywy.

rotfl^2
Taki Kaczyński supermen, który powalał spojrzeniem, a jak strzelił focha, to
ruscy robili w gacie. To tylko megalomani z pisu mogli wymyślić tekie bzdury.
rotfl.

Miedzy innymi wzmacniajac wspolprace z krajami ktore sa w UE a wczesniej byly w ZSRR (Litwa, Lotwa) oraz Ukraina i Gruzja.

Faktycznie, to same potęgi, prawie jak USA. Z nimi pokonalibyśmy ruskich w
pięć minut.
Kolejny rotfl.

Zwroci uwage ze jak przyjechal Lawrow do Polski jak caly korspus dyplomatyczny stal przed nim na bacznosc. Polska to juz kraj wasalny. Nic nie mozemy bez zgody Putina zrobic.

Zmień leki, bo obecne już nie działają.

Nawet umowe gazowa UE nam nakazala poprawic jako ze byla niekorzystna dla Polski. Slyszales zeby administracja jakiegos kraju szkodzila interesom wlasnego kraju?

Na prawdę, za dużo czytasz GP albo innego ND. Odstaw na jakiś czas te bajki,
bo już w to wierzysz.

Czy zeby nie stracic tych miliardowych dochodow nie latwiej rozbic Polski samolot i za jedny razem pozbyc sie wszystkich problemow z Polska?

Kluczem tu jest _wiara_, że Kaczyński był wszechmogący i samą swoją obecnością
mógł powstrzymać ruskich i wszystkie ich wielkomocarstwowe zapędy.
Kolejny rotfl.

Dziadek Putina byl kucharzem Stalina. Pewnie reszta rodziny tez z tego otoczenia.

Tak, tak, wiemy, a dziadek Tuska był w whermahcie.
Ciekawe, jakie byś miał argumenty, gdyby nie takie "rewelacje".

Data: 2010-09-29 00:53:31
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
Idiota pisujacy z gazety - chyba nic wiecej juz nie trzeba dodac. tak tak kaczynski chcial wojny z Rosja. Idz ty buraki cieciu pielic i nie zawracaj mi duupy.

awe

Data: 2010-09-28 23:06:07
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Idiota pisujacy z gazety - chyba nic wiecej juz nie trzeba dodac. tak tak kaczynski chcial wojny z Rosja. Idz ty buraki cieciu pielic i nie zawracaj mi duupy.

Uuuuu, zabolała prawda?
Jak ktoś śmiał podważyć tezę o nadludzkich zdolnościach dyplomatycznych i
militarnych Kaczyńskiego. Skandal!

Data: 2010-09-29 01:51:12
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tscv$k3e$1inews.gazeta.pl...
[...]

ty podwazyc to mozesz ale kaspel w butelce piwa hue hue
awe

Data: 2010-09-29 08:26:44
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> militarnych Kaczyńskiego. Skandal!
-- -- -- -- -- -- --
ty podwazyc to mozesz ale kaspel w butelce piwa hue hue

Powalający dowcip. Ha. Ha. Ha.
Zupełnie jak argumentacja o "zamachu".

Data: 2010-09-29 12:18:23
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7ut84$eos$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> militarnych Kaczyńskiego. Skandal!
-- -- -- -- -- -- --
ty podwazyc to mozesz ale kaspel w butelce piwa hue hue

po pierwsze ciulu musialbys miec co podwazac a ja tezy o nadludzkich zdolnosciach dyplomatycznych LK nie pisalem a tym bardziej militarnych, bo niby gdzie jest mowa o wojnie? ja o dupie a ty o marynie. Pisalem o polityce geopolitycznej  LK, ktora byla sensowna. Tu nie trzeba zadnych zdolnosci zeby wiedziec o co w tym wszystkim biega, tylko zeby wiedziec trzeba troche w zyciu poczytac tego i owego a nie zakonczyc swoja edukacje na liceum i na gazetkach bravo
awe
awe

Data: 2010-09-29 11:08:08
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

> [...]
po pierwsze ciulu musialbys miec co podwazac a ja tezy o nadludzkich zdolnosciach dyplomatycznych LK nie pisalem a tym bardziej militarnych, bo niby gdzie jest mowa o wojnie?

A gdzie pisałem o wojnie? Halo, pobudka.

ja o dupie a ty o marynie. Pisalem o polityce geopolitycznej  LK, ktora byla sensowna.

I która kompletnie nie była w stanie realnie wpłynąć na Rosję. Ty zaś między
innymi demonizujesz rolę LK, jakoby on był w stanie z paroma swoimi ludźmi
zmienić sytuację geopolityczną w naszym regionie.

Tu nie trzeba zadnych zdolnosci zeby wiedziec o co w tym wszystkim biega, tylko zeby wiedziec trzeba troche w zyciu poczytac tego i owego a nie zakonczyc swoja edukacje na liceum i na gazetkach bravo

I to są właśnie twoje argumenty. Merytoryczne.

Data: 2010-09-29 13:47:13
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v6mo$idb$1inews.gazeta.pl...

> [...]
niby gdzie jest mowa o wojnie?

A gdzie pisałem o wojnie? Halo, pobudka.

Pisales o zdolnosciach militarnych, rozumiem ze do gry w szachy. idz cieciu nie zawracaj mi dupy bo o niczym nie masz pojecia. wiesz tyle ile zjesz

awe

Data: 2010-09-29 11:58:57
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

> A gdzie pisałem o wojnie? Halo, pobudka.

Pisales o zdolnosciach militarnych, rozumiem ze do gry w szachy. idz cieciu nie zawracaj mi dupy bo o niczym nie masz pojecia. wiesz tyle ile zjesz

Jaki ty głupi jesteś. Wg ciebie zdolności militarne to wyłącznie zdolność
wygrywania wojen. Zresztą gdyby śp Kaczyński wypowiedział ruskim wojnę, to bym
się chyba bardzo nie zdziwił. Po nim można było się spodziewać wszystkiego.
rotfl.

Data: 2010-09-29 14:01:40
Autor: Belius Bydlak
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v9m1$sur$1inews.gazeta.pl...

> [...]

się chyba bardzo nie zdziwił. Po nim można było się spodziewać wszystkiego.

Tylko nie tego, że potrafi myśleć! Tak samo jak awe!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 14:49:39
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

> [...]

się chyba bardzo nie zdziwił. Po nim można było się spodziewać wszystkiego.

a co oprocz tego?

awe

Data: 2010-09-28 22:38:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

nie moĹźe.
[...]

Rosjanie specjalnie wstawili zaniżone "wysokości decyzji" przy lądowaniu
bez widoczności do "instrukcji obsługi" samolotu? Czy może:
a) niedoszkoleni piloci ich nie znali/zapamiętali?
b) odwaĹźni piloci z ministerstwa Klicha je olali "bez rozkazu"?

W piątek zły początek.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-28 22:56:52
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ruopugk4bj+A9S@jeffrey.huge.strangled.net...
[...]

b) odważni piloci z ministerstwa Klicha je olali "bez rozkazu"?

--
Pilot pewnie ryzykowal ale jednak ladowanie przy rzeczywistych danych robiono na symulatorze lotu z powodzeniem. Jednakze nic nie wiemy o faktycznej sytuacji dlatego ze nie przekazano nam oryginalnych czarnych skrzynek.
Sama zas sytuacja podawania faszywych danych jest dla pilota bardzo powaznym utrudnieniem ktore w polaczeniu z innymi okolicznosciami doprowadzily do wypadku. Zupelnie nie zrozumiala jest dla mnie sytuacja ze laduje prezydent obcego panstwa i 3 dni wczesniej zwija sie instalacje naprowadzajace samolot do ladowania. Tak postepuje sie tylko i wylacznie w przypadku wrogich zamiarow. Rowniez wykorzystywanie przez Rosje animozji miedzy prezydentem i premierem jest skandaliczne, ale juz przestepstwem jest jesli w te role wpisuje sie premier rzadu Polskiego. jednym slowem to 5 kolumna. Nie wiem dlaczego Putin ma taka wladze nad Tuskiem. Moze sa na niego jakies papiery, a moze po prostu facet nie identyfikuje sie z Polska i czuje sie Niemcem ktorym faktycznie przeciez jest.

Data: 2010-09-28 21:07:18
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Pilot pewnie ryzykowal ale jednak ladowanie przy rzeczywistych danych robiono na symulatorze lotu z powodzeniem.

Kłamiesz. Na symulatorze samolot też się rozbił.

Jednakze nic nie wiemy o faktycznej sytuacji dlatego ze nie przekazano nam oryginalnych czarnych skrzynek.

Znowu kłamiesz.

Sama zas sytuacja podawania faszywych danych jest dla pilota bardzo powaznym utrudnieniem ktore w polaczeniu z innymi okolicznosciami doprowadzily do wypadku.

Nie ma na to żadnych dowodów, czysta fikcja.

Zupelnie nie zrozumiala jest dla mnie sytuacja ze laduje prezydent obcego panstwa i 3 dni wczesniej zwija sie instalacje naprowadzajace samolot do ladowania.

Kolejna bzdura. "Zwinąć" to można jakiś głupi reflektor, ale nie ILS.

Tak postepuje sie tylko i wylacznie w przypadku wrogich zamiarow.

To po chuj tam w ogóle lądowali? Może samolot był też pancerny, bo spodziewali
się ostrzału?

[...]

I właśnie dlatego nie ma sensu z tobą i tobie podobnymi w ogóle rozmawiać, bo
wam tak na prawdę nie zależy na żadnej prawdzie, tylko na waleniu w waszych
politycznych przeciwników.
Jesteś zwykłym politycznym kibolem, który już nawet nie myśli, tylko jak widzi
Tuska, to wie, że ma szczekać, jak widzi Kaczyńskiego, to wie, że ma się
łasić. Taki rodzaj odruchu Pawłowa.
Żenada.

Data: 2010-09-28 23:49:29
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tle6$rlv$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

Pilot pewnie ryzykowal ale jednak ladowanie przy rzeczywistych danych
robiono na symulatorze lotu z powodzeniem.

Kłamiesz. Na symulatorze samolot też się rozbił.
-- -- -- -- -
Ja wiem o czym pisze a Ty nie klamiesz, bo ty jestes idiota i wykaze ci to. Zarzucasz mi ze nie mysle, ale czy przypadkiem nie jest odwrotnie. Zwroc uwage przy jakiej wysokosci decyzyjnej robil sie samolot i czy przypadkiem w tej symulacji nie bylo to 20 metrow i tych symulacji bylo wiecej i jak nalezy rozumiec az 4 Jednakze tylko jedna skonczyla sie katastrofa i to ta na 20 metrach. Przypominam ci ze faktyczna wysokosc decyzyjna dla tego samolotu to bylo 100 metrow. I pilot slyszac z wiezy ze jest na sciezce i na kursie mogl podjac dezycje o znizaniu, poniewaz mogl podniesc maszyne powiedzmy miedzy 100 a 20 metrow. Jednak nie zobaczyl lotniska bo wprowadzono go w blad.
"W eksperymencie uczestniczyli rosyjscy i polscy eksperci oraz piloci, którzy wykonali cztery próby posadzenia maszyny. Jedna z nich - gdy założono, że odejście nastąpi z wysokości 20 metrów - zakończyła się katastrofą"

http://smolensk-2010.pl/2010-09-10-rosyjska-symulacja-przeczy-slowom-kaczynskiego-katastrofa-tu-154m-byla-mozliwa.html

A WIEC WYKONANO SYMULACJE Z KTORYCH 3 SIE UDALY A TYLKO JEDNA PRZY 20 METRACH ZAKONCZYLA SIE KATASTROFA.
Wiec gdzie glupi chuju ja klamie?

Jednakze nic nie wiemy o
faktycznej sytuacji dlatego ze nie przekazano nam oryginalnych czarnych
skrzynek.

Znowu kłamiesz.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kolejny dowod na to ze jestes debil. Przekazano nam orginalne czarne skrzynki? Kurde musze zadzwonic do Klicha bo on nic o tym nie wie:-) No ale moze ty powiesz nam kiedy to one zostaly nam przekazane?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wieza zawsze monitoruje takie ladowania, a przy zlej widocznosci takie informacje sa tym bardziej istotne. Chocby ostrzezenie horyzon ktore pilot rozumie jako zaprzestanie ladowanie i podniesienie lotu. Zostalo wydane praktycznie kiedy samolot nie mogl sie juz podniesc. W fikcji to zyjesz. Moze jestes murzynek bambo co w afryce mieszka?

[...]

A jednak sa przenosne systemy naprowadzania i takie posiada Rosja i je zwinela. Reflektory faktycznie mozna bylo przeniesc. Np 1,3 km od pasa zeby wprowadzic w blad pilota. Nie wiem co oni tam przy tych reflektorach majstrowali wiec sie nie wypowiadam, jednakze zadne mocarstwo a tym bardziej takie jak Rosja nie moze i nie pozwala sobie na narazanie glowy swojego panstwa na ladowanie jego samolotu bez specjalistycznego sprzetu. W PL bylo to mozliwe poniewaz lot przygotowywaly wladzie Tuska.

[...]

Byla 70 rocznica. 3 dni wczesniej Tusk tez tam ladowal i Putin.

[...]

wypierasz wszystko ze swojej swiadomosci, ale jednak Rosja to nie jest taki normalny kraj jak inne kraje zachodnie. Tam wladza ma inna mentalnosc. Bolszewicka. Czy w innym kraju byloby mozliwe mordowanie oficerow innego panstwa na taka skale? Nawet Niemcy przestrzegaly konwencji miedzynarodowych. Masa polskich oficerow przezyla wojne w oflagach niemieckich. Rosja to dziki kraj, a jesli bedzie rzadzil nami Tusk to staniemy sie krajem takim jak Rosja. Bez prawa, bez demokracji, bedzie tylko fasadowa demokracja jak w Rosji. NIe wierzysz? Miro i Zbycho sie potwierdza. Inni tez...

awe

Data: 2010-09-28 21:53:36
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a): [...]

Kłamiesz, manipulujesz, posługujesz się półprawdami. Nic nie masz, jedynie
strzępy informacji, które sklejasz jak ci wygodnie.
Świadomie, czy z głupoty, nie wiem i nic mnie to nie obchodzi.
Dałeś liczne dowody, że jesteś zwykłym politycznym kibolem, więc w twoją
obiektywność i zdolność samodzielnego myślenia już dawno zwątpiłem.
Szkoda klawiatury na dyskusje z debilem.

Data: 2010-09-29 00:11:21
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7to50$7pb$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

[...]

wykaz to ze klamie, ja wykazalem ci ze nie. Podalem ci linki, zwrocilem ci uwage na fakty ty natomiast obrzuciles mnie inwektywami zamiast udowodnic ze moje dowody nie sa prawdziwe. Pokaz chociaz ze Rosja przekazala Polsce czarne skrzynki, a moze Tu-154 tez nie lezy pod golym niebem tylko przykryli go chociaz brezentem?
awe

Data: 2010-09-28 22:22:31
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> Szkoda klawiatury na dyskusje z debilem.

-- -- -- -- -- -
wykaz to ze klamie, ja wykazalem ci ze nie.

Kłamiesz i już mnie nudzisz. Już mi się nawet nie chce czytać tych bredni,
pierwsze z brzegu, które pamiętam, to o tym przeniesieniu systemów
naprowadzających. Gdybyś miał choć odrobinę pojęcia (zakładając, że nie
kłamiesz celowo), to byś wiedział, że takiego systemu nie można sobie ot tak
założyć i w ciągu paru godzin zdemontować. Zresztą cała procedura uruchamiania
takiego systemu jest czasochłonna i wymaga odpowiednich testów i certyfikatów.
A ty opowiadasz bzdury i kłamiesz. A to że samoloty lądują tam bez przeszkód w
dobrej widoczności, bez ILSa to żaden cud, to norma. Samolot z Kaczyńskim też
by tam wylądował, gdyby warunki nie urągały zdrowemu rozsądkowi i gdyby piloci
nie byli pod gigantyczną presją.

moje dowody nie sa prawdziwe. Pokaz chociaz ze Rosja przekazala Polsce czarne skrzynki,

A na chuj cie te czarne skrzynki? Do muzeum? A jak potrzebne ci są dane z
płyty CD, to ważna jest ta płyta, czy te dane, które tam są?
Zapis już dawno jest w Polsce i już od dawna jest analizowany.
MYŚL, MYŚL CHOĆ TROCHĘ!

a moze Tu-154 tez nie lezy pod golym niebem tylko przykryli go chociaz brezentem?

Nie przykryli i nie przykryją. I co z tego? I na co to jest dowód?
Że Tusk z Putinem zorganizowali zamach?
Śmieszny jesteś.

Data: 2010-09-29 00:50:17
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tpr7$dcq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

by tam wylądował, gdyby warunki nie urągały zdrowemu rozsądkowi i gdyby piloci
Rosja miala na zloznienie tego systemu 3 dni. W warunkach bojowych takie systemy uruchamia sie blyskawicznie.

[...]

o to juz nie klamie? a wiec rosja nie przekazala nam czarnych skrzynek? ciesze sie ze chociaz to ustalilismy. gdybys nie byl cwokiem to wiedzialbys cyfrowe nagrania z czarnych skrzynek mozna sfalszowac, natomiast tasma magnetyczna wykaze wszelkie manipulacje na niej robione. dlatego rosjanie nie chca nam przekazac oryginalow. ciekawe co urkywaja. Poza tym dlaczego nie przekazali nam nagran z wiezy w smolensku. takie nagrania istnieja.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ty za to jestes glupi a glupiemu radosc;-)) to jest dowod w sprawie. kazdy specjalista od materialoznastwa potwierdzi ze przy badaniu wrakow samolotow nie przetrzymuje sie je na wolnym powietrzu tylko chroni przed warunkami atmosferycznymi aby badany material odzwierciedlal swoj stan techniczny w chwili katastrofy.

awe

Data: 2010-09-28 22:55:08
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rosja miala na zloznienie tego systemu 3 dni. W warunkach bojowych takie systemy uruchamia sie blyskawicznie.

Bzdura.

> [...]
> płyty CD, to ważna jest ta płyta, czy te dane, które tam są?
> Zapis już dawno jest w Polsce i już od dawna jest analizowany.
-- -- -- -- --
o to juz nie klamie? a wiec rosja nie przekazala nam czarnych skrzynek? ciesze sie ze chociaz to ustalilismy.

Rżnij głupa dalej. Zapisy już mamy dawno, fizycznie skrzynki nie są nam
potrzebne, ale i tak będziemy je mieli.

gdybys nie byl cwokiem to wiedzialbys cyfrowe nagrania z czarnych skrzynek mozna sfalszowac, natomiast tasma magnetyczna wykaze wszelkie manipulacje na niej robione.

rotfl. Gdybyś nie był MEGAĆWOKIEM i zwykłym nieukiem (co miałeś z fizyki w
szkole? pewno pałę) to byś wiedział, że akurat nośnik magnetyczny bardzo łatwo
jest sfałszować, jeżeli ktoś ma odpowiednią wiedzę i narzędzia.

dlatego rosjanie nie chca nam przekazac oryginalow. ciekawe co urkywaja.

Kłamiesz i celowo manipulujesz. Prokuratura prowadzi śledztwo i nie wyda
dowodów, póki nie zakończy postępowania.

Poza tym dlaczego nie przekazali nam nagran z wiezy w smolensku. takie nagrania istnieja.

HALO. To jest ich wojskowe lotnisko. Kojarzysz?

> Nie przykryli i nie przykryją. I co z tego? I na co to jest dowód?
> Że Tusk z Putinem zorganizowali zamach?
> Śmieszny jesteś.
-- -- -- -- -- -- -- -
ty za to jestes glupi a glupiemu radosc;-)) to jest dowod w sprawie.

Tak i na pewno na szczątkach jest proch i ślady kul po ostrzale i inne
straszne dowody, że to Tusk z Putinem zestrzelili tutkę.
Bo taki wrak to chronią, bo się boją, żeby coś nie wyszło, ale po miejscu
tragedii, to wszyscy łażą, bo tam już się niczego nie boją.
Walnij się w łeb, ale tak mocno.

Data: 2010-09-29 01:07:40
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7troc$ifu$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> płyty CD, to ważna jest ta płyta, czy te dane, które tam są?
> Zapis już dawno jest w Polsce i już od dawna jest analizowany.
-- -- -- -- --
[...]

loool
awe

Data: 2010-09-28 23:09:42
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

> [...]
> szkole? pewno pałę) to byś wiedział, że akurat nośnik magnetyczny bardzo > łatwo
> jest sfałszować, jeżeli ktoś ma odpowiednią wiedzę i narzędzia.

O! I to też jest dowód, że Tusk i Putin zestrzelili tutkę z Kaczyńskim.
Bo sfałszowali i skrzynki i zapisy.
rotfl.

Data: 2010-09-29 01:29:26
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tsjm$kls$1inews.gazeta.pl...

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- --
loool

O! I to też jest dowód, że Tusk i Putin zestrzelili tutkę z Kaczyńskim.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie, to kolejny dowod ze jestes pacanem
"Jest to zapis analogowy, na którym usiłowanie montażu i innych form fałszowania bardzo łatwo zauważyć i potwierdzić można"
awe

Data: 2010-09-29 08:39:39
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
nie, to kolejny dowod ze jestes pacanem
"Jest to zapis analogowy, na którym usiłowanie montażu i innych form fałszowania bardzo łatwo zauważyć i potwierdzić można"

Widzisz, akurat tutaj też masz pecha, bo jak widać jesteś kompletnym
dyletantem w temacie i nie wiesz, że taki "montaż" można przeprowadzić również
przez ponowny, wielokrotny zapis zmontowanego nagrania po uprzednim dokładnym
skasowaniu starego zapisu, bez jakiegokolwiek cięcia taśmy. Zresztą gdyby
chcieli, mogli po prostu wymienić samą taśmę, co za problem.
Ale ty i twoi idole wiedzą lepiej.
Specjaliści od "aeroplanów" i "eksperci". Od siedmiu boleści. Z ND, GP i RM.

Data: 2010-09-29 12:14:55
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7uu0b$hja$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
niestety ale to musialoby sie zgadzac z innymi zapisami - chocby zwiazanymi z parametrami lotu. taki falsz musialby stanowic logiczna spojna calosc, a z tym juz jest trudniej. stad latwiej to przeprowadzic na nagraniu cyfrowym przedstawiajac oryginalny zapis z zagluszonymi waznymi informacjami ktore rzekomo nie mozna rozpoznac.
Nie ulega zadnej watpliwosci ze oryginale skrzynki powinny byc w Polsce i powinny zostac przebadane przez polskich specjalistow. I to oni maja stwierdzic czy zapis jest caly i oryginalny i czy jest to zapis idacy z orginalnego zrodla czy tez jest to po prostu nagranie idace z cyfrowego urzadzenia po uprzednim montazu
awe

Data: 2010-09-29 11:25:22
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

niestety ale to musialoby sie zgadzac z innymi zapisami - chocby zwiazanymi z parametrami lotu. taki falsz musialby stanowic logiczna spojna calosc, a z tym juz jest trudniej. stad latwiej to przeprowadzic na nagraniu cyfrowym przedstawiajac oryginalny zapis z zagluszonymi waznymi informacjami ktore rzekomo nie mozna rozpoznac.

ZNOWU KŁAMIESZ I MANIPULUJESZ Ale tym razem też strzeliłeś sobie w stopę:
http://tnij.org/igdp

cytat:
"Na pokładzie samolotu Globemaster do Polski wróciła czarna skrzynka z
samolotu rządowego, który rozbił się pod Smoleńskiem - poinformował płk Jerzy
Artymiak z Naczelnej Prokuratury Wojskowej."
i dalej:
"Badania skrzynki mają się zacząć jeszcze w czwartek w Instytucie Technicznym
Wojsk Lotniczych i potrwają kilka dni. Artymiak wyjaśnił, że zawartość tej
skrzynki musi być przebadana w Polsce, bo jest to produkt polski i tylko u nas
można ją odczytać."

[...]

Kłamiesz i konfabulujesz, a poza tym wykazałeś się całkowitym dyletanctwem w
temacie. Po prostu nie pisz o czymś o czym nie masz bladego pojęcia.

Data: 2010-09-29 14:47:19
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v7n2$lje$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Ale ty i twoi idole wiedzą lepiej.
> Specjaliści od "aeroplanów" i "eksperci". Od siedmiu boleści. Z ND, GP > i
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

ty glupi cieciu, sa 3 czarne skrzynki - ta o ktorej piszesz jest produkcji polskiej i rejestrowala dodatkowe parametry lotu.  rosjanie nie byli w stanie jej rozczytac bo nie mieli takich urzadzen. nagrania z kokpitu sa na czarnych skrzynkach ktore rosja nie chce nam przekazac ukrywajac ze nagrania cyfrowe z tych skrzynek zostaly zmanipulowane.
Jestes niedoinformowany, gowno wiesz i w dupie byles. Rzucasz sie jak na gowno przystalo
awe

Data: 2010-09-29 13:03:23
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

ty glupi cieciu, sa 3 czarne skrzynki - ta o ktorej piszesz jest produkcji polskiej i rejestrowala dodatkowe parametry lotu.  rosjanie nie byli w stanie jej rozczytac bo nie mieli takich urzadzen.

O! Potrafisz czytać. No brawo.

nagrania z kokpitu sa na czarnych skrzynkach ktore rosja nie chce nam przekazac ukrywajac
ze nagrania cyfrowe z tych skrzynek zostaly zmanipulowane.

Gdzie są dowody na te manipulacje.
Link, albo jesteś ORDYNARNYM KŁAMCĄ I MANIPULANTEM.

Jestes niedoinformowany, gowno wiesz i w dupie byles. Rzucasz sie jak na gowno przystalo

I znowu "argumenty".
Gówno wiesz, ale za to wyobraźnię masz nieźle rozbujaną, a do tego partyjny
prikaz traktujesz nader serio.

Data: 2010-09-29 16:01:39
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vder$ddo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I znowu "argumenty".
Gówno wiesz, ale za to wyobraźnię masz nieźle rozbujaną, a do tego partyjny

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wszyscy o tym wiedza a ty zachowujesz sie jakbys wyszedl wczoraj z 2 letniej odsiadki za okradanie piwnic swoim sasiadom. chlopie gdzie ty zyjesz. niezly masz burdel informacyjny w glowie. teraz nie dziwie sie dlaczego bredzisz. po prostu jestes zle poinfromowany. czy dlatego ze jestes zle poinformowany to ja mam byc klamca? niesamowita jest ta dzisiejsza mlodziez. moj but chyba jest madrzejszy od ciebie a o kapciu juz nie wspomne:-)
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/412903,odnaleziono_trzecia_czarna_skrzynke_tu_154m.html
awe

Data: 2010-09-29 16:58:17
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
[...]

Już się nie motaj stary durniu. Zostałeś zagoniony do kąta, bo ci udowodniłem,
że normalnie KŁAMIESZ I MANIPULUJESZ.

teraz nie dziwie sie dlaczego bredzisz. po prostu jestes zle poinfromowany. czy dlatego ze jestes zle poinformowany to ja mam byc klamca? niesamowita jest ta dzisiejsza mlodziez. moj but

I kto tu jest źle poinformowany.
Ordynarnie kłamiesz i manipulujesz. Albo cytujesz to, co akurat ci pasuje do
tezy. I tacy ludzie jak ty wymyślają innym od Goebbelsów. Byłbyś jego
najzdolniejszym uczniem.

Data: 2010-09-29 19:17:49
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dniu 2010-09-29 18:58, b0niek pisze:
[...]

Skoro rzucasz mięsem to niczego nie udowodniłeś. Tylko się miotasz jak
szczeniak.

Data: 2010-09-29 17:25:46
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
,
> że normalnie KŁAMIESZ I MANIPULUJESZ.
> Skoro rzucasz mięsem to niczego nie udowodniłeś. Tylko się miotasz jak

Może przeczytaj sobie wątek. Awe kłamie i manipuluje, co mu w sposób oczywisty
udowodniłem. A w rzucaniu mięsem to wy przodujecie.

Data: 2010-09-29 19:27:28
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dniu 2010-09-29 19:25, b0niek pisze:
> [...]
Może przeczytaj sobie wątek. Awe kłamie i manipuluje, co mu w sposób oczywisty
udowodniłem. A w rzucaniu mięsem to wy przodujecie.

Nadajesz się do ZSMP. Przyszłość przed tobą :)

Data: 2010-09-29 19:32:24
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Może przeczytaj sobie wątek. Awe kłamie i manipuluje, co mu w sposób oczywist
> udowodniłem. A w rzucaniu mięsem to wy przodujecie.

Nadajesz się do ZSMP. Przyszłość przed tobą :)

No brawo. Ty też, jak widzę, masz bardzo rzeczowe argumenty.
Ale innym będziesz wytykał, że rzucają mięsem.
Jesteście siebie warci. Gwardia "odzyskująca Internet" dla prezesa.
Jak przerzucam wasze fanatyczne posty w milionowych wątkach, którymi
spamujecie usenet co dnia, to mi się rzygać chce.

Data: 2010-09-29 21:39:12
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dniu 2010-09-29 21:32, b0niek pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

To żygaj, ale nie tutaj. Nie ma obowiązku pisania do usenetu. Podpowiem
tobie, że zasięg rażenia w usenecie jest znikomy :)

Data: 2010-09-29 00:27:45
Autor: boukun
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7tjc9$e1n$1news.onet.pl...

[...]

Kto kazał wariatowi lecieć na wariata do Smoleńska, kiedy wiadomo, że te lotnisko nie jest przystosowane dla takich samolotów pasażerskich...

boukun

Data: 2010-09-29 01:02:46
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7tqfg$fu0$1mx1.internetia.pl...

[...]

jak to, przeciez tusk ladowal 3 dni wczesniej tym samolotem. putin ladowal jeszcze wiekszym samolotem
awe

Data: 2010-09-29 00:59:42
Autor: boukun
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7trrs$352$1news.onet.pl...

[...]

Ale nie na wariata, na czas, przygotowanie i w doskonałych warunkach pogodowych i nie z taką ekipą... Ponadto Tusk sam ryzykował, jak się wczoraj wypowiedział Edmunt Klich, nie powinien był tam też lecieć i pewno drugi raz nie poleci...

boukun

Data: 2010-09-29 01:33:08
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7tsbe$pj6$1mx1.internetia.pl...

[...]

To Tusk umie pilotowac samolot? O moj jezu;-)) Sprawdz lepiej liste pasazerow lotu Tuska
awe

Data: 2010-09-29 08:32:29
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> Ale nie na wariata, na czas, przygotowanie i w doskonałych warunkach > pogodowych i nie z taką ekipą... Ponadto Tusk sam ryzykował, jak się > wczoraj wypowiedział Edmunt Klich, nie powinien był tam też lecieć i pewno > drugi raz nie poleci...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
To Tusk umie pilotowac samolot? O moj jezu;-)) Sprawdz lepiej liste pasazerow lotu Tuska

Ale to przecież Kaczyński niczym Kim Dzong Il udzielał cennych wskazówek
pilotom jak mają latać i nie być strachliwymi. Więc on na pewno był znakomitym
pilotem.

Data: 2010-09-29 12:18:50
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7utit$gae$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> pogodowych i nie z taką ekipą... Ponadto Tusk sam ryzykował, jak się
> wczoraj wypowiedział Edmunt Klich, nie powinien był tam też lecieć i > pewno

-- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

podaj zrodlo
awe

Data: 2010-09-29 11:16:32
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]
> pilotom jak mają latać i nie być strachliwymi. Więc on na pewno był > znakomitym

-- -- -- -- -- -- --
podaj zrodlo

Masz, pierwszy z brzegu.
http://tnij.org/g3lq

Data: 2010-09-29 13:56:03
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v76g$jvk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Ale to przecież Kaczyński niczym Kim Dzong Il udzielał cennych > wskazówek
> pilotom jak mają latać i nie być strachliwymi. Więc on na pewno był

-- -- -- -- -- -- --
podaj zrodlo

Masz, pierwszy z brzegu.
http://tnij.org/g3lq

-- -- -- -- -- -- --
dzieki wlasnie udowodniles ze nie masz racji "
Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi" - wiec jak widzisz LK nie dyskutowal z pilotami tylko przyjal do wiadomoci ich argumenty
awe

Data: 2010-09-29 12:05:56
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Masz, pierwszy z brzegu.
> http://tnij.org/g3lq

-- -- -- -- -- -- --
dzieki wlasnie udowodniles ze nie masz racji "
Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi" - wiec jak widzisz LK nie dyskutowal z pilotami tylko przyjal do wiadomoci ich argumenty

Właśnie udowodniłeś, że jesteś MANIPULANTEM.
Jeszcze raz całość fragmentu:

"Wtedy przyszedł prezydent Lech Kaczyński?
- Po zatankowaniu samolotu. Jak byli już wszyscy na pokładzie, wszedł do
kabiny pilotów. Zapytał mnie, czy wiem, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych.
Odpowiedziałem, że wiem, że to pan prezydent. Usłyszałem: "W takim razie
polecam wykonać lot do Tbilisi". Prezydent odwrócił się i wyszedł z kabiny. Ja
jeszcze raz przeanalizowałem całą sytuację, czy czegoś nie przeoczyłem.
Upewniłem się, że nie mogę lecieć do Tbilisi. Poprosiłem pana Krzysztofa
Olszowca [szef ochrony Lecha Kaczyńskiego], żeby przekazał panu prezydentowi,
jaka jest sytuacja, i czekałem na dalsze dyspozycje oprócz tej, która była
niewykonalna. Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy
lecieć do Gandżi."

A więc jednak Kaczyński dyskutował z pilotem i ewidentnie starał się wpłynąć
na jego decyzje.
Po raz wyszło, że JESTEŚ KŁAMCĄ I MANIPULANTEM.

Data: 2010-09-29 14:51:08
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7va34$149$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Masz, pierwszy z brzegu.
> http://tnij.org/g3lq

-- -- -- -- -- -- --
[...]

dokladnie mialo to zdarzenie a potem moj cytat "Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi" a wiec przyjal do wiadomosci tlumaczenie pilotow
awe

Data: 2010-09-29 12:58:42
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

dokladnie mialo to zdarzenie a potem moj cytat "Pan prezydent przekazał mi, że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi" a wiec przyjal do wiadomosci tlumaczenie pilotow

No i kłamałeś, że nie dyskutował.

Data: 2010-09-29 17:52:45
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vd62$cju$1inews.gazeta.pl...
> [...]

że skoro nie można nic zrobić, mamy lecieć do Gandżi" a wiec przyjal do

no nie wpadal w dyskusje, pilot powiedzial NIE, a on ze skoro nie mozna nic zrobic to ok. znowu cos ci sie popierdolilo
awe
awe

Data: 2010-09-29 16:47:46
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

no nie wpadal w dyskusje, pilot powiedzial NIE, a on ze skoro nie mozna nic zrobic to ok. znowu cos ci sie popierdolilo

tak, tak, rżnij dalej głupa, kłamco i manipulancie

Data: 2010-09-29 19:13:21
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vqji$r70$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zrobic to ok. znowu cos ci sie popierdolilo

tak, tak, rżnij dalej głupa, kłamco i manipulancie

sluszchaj moze ty glupi i sie leczysz na to?
awe

Data: 2010-09-29 17:13:18
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> tak, tak, rżnij dalej głupa, kłamco i manipulancie

-- -- -- -- -- -- -- -
sluszchaj moze ty glupi i sie leczysz na to?

Czekaj, czekaj, ty faktycznie nic nie rozumiesz. Może nawet nie manipulujesz
tylko faktycznie jesteś taki głupi. I nic nie rozumiesz. Nawet nie rozumiesz,
że wyrywając zdania z kontekstu, albo nie cytując całości w sposób oczywisty
dopuszczasz się manipulacji.
I jeszcze taki ignorant jak ty ma czelność wypowiadać się o fachu
dziennikarza. Masz na ten temat podobną wiedzę, jak na temat zapisów
analogowych i cyfrowych.
rotfl.

Data: 2010-09-28 19:12:12
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/....

Podziwiam wytrwałość autorów wypisujących podobne brednie. Zakładając, że
snucie fantazji kręci pewne grono osób, to przecież każdemu musi się to w
końcu znudzić, no chyba, że nie jest normalny...

Data: 2010-09-28 21:23:55
Autor: u2
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dniu 2010-09-28 21:12, b0niek pisze:
Podziwiam wytrwałość autorów wypisujących podobne brednie. Zakładając, że
snucie fantazji kręci pewne grono osób, to przecież każdemu musi się to w
końcu znudzić, no chyba, że nie jest normalny.

Nie ściemniaj, przypisywanie nienormalności opozycji to typowa zagrywka
czekistów, którzy wysyłają ją do psychuszek.

Data: 2010-09-28 19:34:15
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Nie ściemniaj, przypisywanie nienormalności opozycji to typowa zagrywka
czekistów, którzy wysyłają ją do psychuszek.

Opozycji? Jakiej opozycji? To w Polsce rząd ma jakąś opozycję?
Normalna, sprawna opozycja dreptałaby Tuskowi codziennie po piętach zmuszając
go do działania i ciągłego tłumaczenia się z tego co robi i tego czego nie robi.
A co robi nasza "opozycja"? Bredzi o zamachu, zajmuje się krzyżem przed
pałacem, a prezes ujeżdża członków własnej partii.
Żenada do kwadratu.
Dzisiaj dochodzimy do takich absurdów, że tacy ludzie jak Balcerowicz
przejmują rolę opozycji i próbują zmusić rząd do reform.

Data: 2010-09-28 21:55:20
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tfvn$7d4$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Dzisiaj dochodzimy do takich absurdów, że tacy ludzie jak Balcerowicz
przejmują rolę opozycji i próbują zmusić rząd do reform.

alez caly czas w PiS zwracaja na to uwage, jednak dziennikarzy to nie interesuje, a ciebie tez nie, bo gdybys byl taki cool to sam bys zapytal dlaczego Donek robi cie w chuja, ale ci to pasi  wiec do kogo masz pretensje
awe

Data: 2010-09-28 20:04:54
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -
alez caly czas w PiS zwracaja na to uwage, jednak dziennikarzy to nie interesuje

Ach, znowu ten spisek dziennikarzy, wszystko jasne...
Ciekawe, że dzisiaj Balcerowicz tych samych dziennikarzy zainteresował, choć
nie mówił nic wygodnego dla Tuska, a bredzenia Kaczyńskiego czy innego durnia
Błaszczaka to już nawet wyborców pisdy mało obchodzą...

a ciebie tez nie, bo gdybys byl taki cool to sam bys zapytal dlaczego Donek robi cie w chuja, ale ci to pasi  wiec do kogo masz pretensje

No popatrz, ciekawe, że ty i ci twoi nawiedzeni kolesie co bez przerwy okupują
psp "odzyskując Internet" dla wodzusia nie widzicie i nie zastanawiacie się
nad tym, jak was Kaczyński robił, robi i będzi robił w jeszcze większego
chuja. A raczej w pisdę...

Data: 2010-09-28 22:18:28
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7thp6$e4m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nie mówił nic wygodnego dla Tuska, a bredzenia Kaczyńskiego czy innego durnia
Błaszczaka to już nawet wyborców pisdy mało obchodzą...
-- -- -- -
jaki spisek? to zwykly praktyczny stosunek do sytuacji w PL. spytaj sie dziennikarzy ile placa podatku dochodowego i czy przypadkiem nie jest to polowa tego co ty musialbys zaplacic? lepiej chyba pisac bzdury i splacac z pensji kredyty niz zostac wywalonym z pracy. ilu stracilo prace jesli mialo inne zdanie niz ubecki wlasciciel?
awe

Data: 2010-09-28 20:41:22
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]
jaki spisek? to zwykly praktyczny stosunek do sytuacji w PL. spytaj sie dziennikarzy ile placa podatku dochodowego i czy przypadkiem nie jest to polowa tego co ty musialbys zaplacic? lepiej chyba pisac bzdury i splacac z pensji kredyty niz zostac wywalonym z pracy. ilu stracilo prace jesli mialo inne zdanie niz ubecki wlasciciel?

Bredzisz. Nie wiem, czy czasami słuchasz RM. Ja tak, ale tylko jak politykują,
bo lubię się pośmiać. To lepsze niż kabaret.
Tam masz próbkę "rzetelnego" , "bezstronnego" i "obiektywnego" dziennikarstwa.
Tam przedstawia się tylko tendencyjne wiadomości plus odpowiedni komentarz,
nawet nie próbując zamieszczać jakiejkolwiek wypowiedzi drugiej strony.
Tendencyjność GW, czy TVNu razem wziętych jest niczym w porównaniu do takiego
RM. Gdybyś zmienił stronę barykady, to byś mi gładko wyjaśnił, że tam pracują
"ubecy", a dziennikarze muszą "pisać bzdury i płacać z pensji kredyty". A ilu
straciło pracę, bo śmiało się wychylić z krytyką niewłaściwej strony?

Data: 2010-09-28 22:50:55
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tjti$m1v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

straciło pracę, bo śmiało się wychylić z krytyką niewłaściwej strony?

No wszyscy opisujacy to zjawisko bredza, ale tak wyglada rzeczywistosc. zapytaj ile zarabia prezenter w TVN24. Chocby taki dziennikarz jak Rymanowski. To sa zbyt duze pieniadze zeby miec wlasne przemyslenia i poglady, a poza tym co go to w sumie obchodzi. On ma swoja kase. Ile zarabia Lis?
awe

Data: 2010-09-28 20:57:40
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -
No wszyscy opisujacy to zjawisko bredza, ale tak wyglada rzeczywistosc.

No brawo, to przynajmniej przyznałeś, że druga strona też bredzi. To już
postęp do samodzielnego myślenia.

zapytaj ile zarabia prezenter w TVN24. Chocby taki dziennikarz jak Rymanowski.

A co to ma do rzeczy? Może podziel dziennikarzy, z których KAŻDY ma swoje
poglądy, na tych, którzy próbują być obiektywni i na tych, którzy nigdy nawet
nie próbowali być obiektywni. I wcale nie jest tak, że z jednej strony są ci
dobrzy, a z drugiej tylko ci źli. Oczywiście wy naiwnie uważacie, że właśnie
tak jest.

To sa zbyt duze pieniadze zeby miec wlasne przemyslenia i poglady, a poza tym co go to w sumie obchodzi. On ma swoja kase.
Ile zarabia Lis?

Pytanie o zarobki Lisa jest żenujące i czysto populistyczne.
Nie podoba ci się - nie oglądaj. Masz uwagi do programu - dyskutuj o
konkretach. Zarobki, co za bzdurny argument, wynika z niego, że na prawdę
wiarygodny dziennikarz to powinien pracować za darmo, albo jeszcze dopłacać.
Takich "wiarygodnych" "dziennikarzy" masz m.in. na pis.org.pl

Data: 2010-09-28 23:25:32
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tks4$pqo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

No wszyscy opisujacy to zjawisko bredza, ale tak wyglada rzeczywistosc.

No brawo, to przynajmniej przyznałeś, że druga strona też bredzi. To już
Nie rozmieszaj mnie, sarkastycznie napisalem ze wszyscy bredza to samo, ale nie pomyslales samodzielnie ze moze taki wlasnie jest mechanizm tego zawodu? w PL nie ma niezaleznych dziennikarzy, a jesli juz sa to tylko i wylacznie tacy ktorych stac na te niezaleznosc. Tzn takich ktorzy maja inne zrodla utrzymania niz tylko praca w mediach.
Jak bys mial rodzine na utrzymaniu i pracowal w okreslonym srodowisku to niestety nawet gdybys mial inne poglady albo chcial cos obiektywnie przedstawic publice to nie moglbys sobie na to pozwolic boja sie o utrate miejsca pracy.
Akurat tak sie sklada ze media naleza do okreslonych srodowisk. Te srodowiska wlascicielskie tez sa zalezne w rozny sposob od innych podmiotow. Przede wszystkim osiagaja zyski z reklam, a czesc i to dosc znaczna kapitalu nalezy tez do okreslonych srodowisk. Poza tym koncesje na nadwanie nie byly rozdawane byle komu, tylko osobom ktore albo byly powiazane z uprzednim aparatem wladzy albo z nim wspolpracowaly lub/i dostaly koncesje w niejasnych okolicznosciach.

[...]

to ma do rzeczy ze jak dobrze zarabia to chcialby utrzymac dotychczaasowa stope zycia na tym samym lub wyzszym poziomie. ludziom najtrudniej jest wlasnie z tego zrezydnowac. nie ma frajerow. A wiec nie zawsze drazy sie temat tak jak by tego mozna wymagac od niezaleznego dziennikarza coby sie nikomu nie narazic.

[...]

bzudry wypisujesz. nie pamietam ile dokladnie zarabia lis, ale wydaje mi sie ze to conajmniej 60 tys miesiecznie. motywacje zgodna z oczekiwaniami wlascicieli ma chyba uczciwa. mozesz powiedziec ze to sa media prywatne, ALE koncesja panstwowa. Jesli jest demokracja to taki wyborca jak ty ma prawo byc informowany rzetelnie tak jak jest a nie tak jak masz byc zaprogramowany.
A tu lis uczciwie mowi to co nie powiedzialby na wizji http://www.youtube.com/watch?v=er0Uwd0nJEg&feature=related
awe

Data: 2010-09-28 21:30:40
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie rozmieszaj mnie, sarkastycznie napisalem ze wszyscy bredza to samo, ale nie pomyslales samodzielnie ze moze taki wlasnie jest mechanizm tego zawodu?

I właśnie dlatego ty i tobie podobni uważacie, że jedne media są w 100%
wiarygodne, a inne - w 100% niewiarygodne. Choć wszędzie pracują dziennikarze,
którzy żyją w tych samych realiach.

w PL nie ma niezaleznych dziennikarzy,

Oczywiście, że nie ma w 100% obiektywnych dziennikarzy.

a jesli juz sa to tylko i wylacznie tacy ktorych stac na te niezaleznosc.
Tzn takich ktorzy maja inne zrodla utrzymania niz tylko praca w mediach.

Bzdura. Większość normalnie pracujących dziennikarzy ma wiele źródeł dochodu.

A tu lis uczciwie mowi to co nie powiedzialby na wizji http://www.youtube.com/watch?v=er0Uwd0nJEg&feature=related

Heh, chyba sam nie obejrzałeś tego filmiku, obetną ci miesięczną premię.
rotfl.

Data: 2010-09-29 00:08:13
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tmq0$31q$1inews.gazeta.pl...
[...]

dlaczego mi wmawiasz takie rzeczy. mysle samodzielnie. bez wzgledu na to jakie sa to media informacje odbieram oceniajac ja krytycznie, natomiast o mechanizmach ktore ci opisalem pisza wszystkie media zgodnie tak jak to wyglada od kuchni.

[...]

wiesz nie ma sensu z toba pisac bo ty jestes mlody szczyl i w dupie byles i gowno widziales. Swiety mikolaj przynosi ci prezenty a dzieci przylatuja z bocianem. I tyle masz mi do powiedzenia wypierdku
awe

Data: 2010-09-28 22:13:25
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
[...]

Ciekawe, bo to ja mam wrażenie, że tracę czas na fanatycznego gimnazjalistę,
co gorliwie wystukuje na klawiaturze swoje farmazony, zamiast odrabiać lekcje...
Zresztą obserwując gorliwość z jaką ty i tobie podobni wypisujecie różne
bzdury na usenecie, które często po prostu urągają inteligencji czytelników,
trudno się oprzeć wrażeniu, że jesteście po prostu przez kogoś najęci i ktoś
wam za to płaci.

Data: 2010-09-29 00:27:40
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tpa5$bs6$1inews.gazeta.pl...
[...]

ale ty nie jestes inteligentny
awe

Data: 2010-09-28 22:24:39
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> trudno się oprzeć wrażeniu, że jesteście po prostu przez kogoś najęci i > ktoś

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale ty nie jestes inteligentny

ty za to jesteś zajebiście inteligentny, twoje wywody o "zamachu" są tego dowodem

Data: 2010-09-29 00:41:15
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tpv7$dou$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> czytelników,
> trudno się oprzeć wrażeniu, że jesteście po prostu przez kogoś najęci i

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale ty nie jestes inteligentny

ty za to jesteś zajebiście inteligentny, twoje wywody o "zamachu" są tego dowodem
-- -- -- -- -- -- -- -
ja nie dowodzilem zamachu tylko opisalem przeslanki ktore moglyby wskazywac na zamach. ty natomiast twierdziles ze klamie iz  Rosja nie przekazala nam czarnych skrzynek. Pytam wiec gdzie sa te czarne skrzynki.
Zarzuciles mi iz klamie iz symulacje lotu nie wykazaly iz mozliwe jest ladowanie Tu-154 przy tamtych warunkach jakie byly twierdzac ze samolot sie rozbil. Wykazalem ci ze byly 4 proby i ze faktycznie rozbil sie ale tylko raz na 4 proby i to przy wysokosci decyzyjnej 20 metrow ale jednak udalo sie 3 razy na 4 proby wyladowac przy wyzszych wysokosciach, a wysokosc decyzyjna dla Tu154 w Smolensku byla 100 metrow. i wiele wiele innych spraw. Na moje argumenty obrzuciles mnie blotem jak typowy leming.
Jestem zbyt inteligentny aby prowadzic dalsza dyskusje z takim cwokiem jak ty. Napisalem Ci ze wierzyc w swietego mikolaja i w bociana przynoszacego do domu dzieci i przy tym pozostan. Zycie bedzie ci sie wydawac duzo latwiejsze i prostrze na miare twoich potrzeb.
awe
awe

Data: 2010-09-28 22:44:51
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ja nie dowodzilem zamachu tylko opisalem przeslanki ktore moglyby wskazywac na zamach.

Znowu kłamiesz. Stanowczo twierdziłeś, że to był zamach. Poczytaj swoje własne
wypociny.

ty natomiast twierdziles ze klamie iz  Rosja nie przekazala nam czarnych skrzynek. Pytam wiec gdzie sa te czarne skrzynki.

Rżnij głupa dalej. Powiedz jeszcze, że kluczowe dla sprawy jest przekazanie
tego złomu stronie polskiej, a nie ich zapis.
A zapis (czyli "skrzynki") jest już dawno w PL.

Wykazalem ci ze byly 4 proby i ze faktycznie rozbil sie ale tylko raz na 4 proby

rotfl.
Weź już nie błaznuj, na prawdę nie musisz aż tak robić z siebie pajaca.

i wiele wiele innych spraw.

ciekawe jakich

Na moje argumenty obrzuciles mnie blotem jak typowy leming.

Popatrz w lustro. Tam zobaczysz prawdziwego leminga, który gładko łyka
wszystkie kity przeczytane w niezależnej, GP, ND i innych "źródłach".
I na pewno dałeś się nabrać na te filmiki na youtube, gdzie "strzelają" do
"ocalałych".
rotfl.

Jestem zbyt inteligentny

Tak, tak, to już wiem, że masz bardzo wysokie mniemanie o sobie.
rotfl.

Data: 2010-09-29 01:00:46
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tr53$gum$1inews.gazeta.pl...
[...]

biorac pod uwage wszystkie przeslanki w mojej ocenie to byl zamach. jesli warunki pogodowe byly takie zle to powinni zamknac lotnisko zwlaszcza ze w ocenie rosjan ten lot rzekomo byl cywilny a wiec dlaczego tego nie zrobili?

[...]

ja moge rznac glupa ale ty nim jestes i koniec dyskusji lemingu
awe

Data: 2010-09-28 23:00:29
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Znowu kłamiesz. Stanowczo twierdziłeś, że to był zamach. Poczytaj swoje > własne
> wypociny.
-- -- -- -- -- -- --
[...]

A to tak ciężko to zrozumieć prawda? Już widzę, jak np. ty robisz wielką drakę
na psp typu "ruscy nie wpuścili Naszego Prezydenta! Skandal" "Zamknęli mu
przed nosem lotnisko!" "Żeby nie mógł uczcić Katynia!" itp.itd.
Ruscy błędnie założyli, że Polacy będą mieli odrobinę instynktu
samozachowawczego i nie będą samobójczo lądować i sami odlecą.
Niestety - mylili się.

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ja moge rznac glupa ale ty nim jestes i koniec dyskusji lemingu

Powiedz od razu, że nie masz pojęcia, o czym piszesz, ale fantazję masz bujną.

Data: 2010-09-29 01:16:25
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7ts2c$j8o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Znowu kłamiesz. Stanowczo twierdziłeś, że to był zamach. Poczytaj swoje
-- -- -- -- -- -- --
[...]

nie, no pewnie ze lepiej nie zamykac lotniska, tylko podwac sfalszowane dane o sciezce schodzenia i kursie lotu. przeciez taka okazja nie powtorzy sie nastepnym razem, a tu na pokladzie wrogi prezydent, 4 najwyzszych dowodcow oraz masa elit
a potem jak sie rozwali samolot to powiedziec a wiesz jaka to by byla draka? Nagle mamy wypadek i 4 proby podejscia ktorych nie bylo, nagle okazuje sie ze wypadek mial miejsce 15 minut wczesniej niz podawali Rosjanie, nagle sie okazuje ze zerwanie linii energetycznej na wysokosci parunastu metrow mialo miejsce kiedy samolot w tym czasie byl w innym miejscu i na kiladziesiat metrow wyzej.
Skoro bylo takie wszystko cacy, niech ochronia wrak samolotu a najlepiej niech od razu Tusk go z tamtad zabierze, niech dadza czarne skrzynki i niech dadza nagrania z kontroli wiezy to przeciez standardowa procedura. Niech przedstawia w koncu ogledziny zwlok i dostarcza dokumenty o ktore prosi prokuratura. Niech w koncu Polska prokuratura bedzie miala mozliwosci przesluchania wszystkich tych o ktorych wnosila. Zwlaszcza kontrolerow lotu.
Jesli Rosjanie w tak wielu sprawach zawalaja - widocznie maja cos do ukrycia. ja nie mam nic przeciwko zeby to byl wypadek, ale dowodow na to jest po prostu brak. Tak wiec wszystko jest mozliwe, a moim zdaniem to byl zamach.
awe

Gdybym chcial wykonczyc LK bedac na miejscu PUtina to zrobilbym to bo zawsze jakis boniek
awe

Data: 2010-09-29 08:24:09
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
nie, no pewnie ze lepiej nie zamykac lotniska, tylko podwac sfalszowane

[ciach bełkot]

ja nie mam nic przeciwko zeby to byl wypadek, ale dowodow na to jest po prostu brak. Tak wiec wszystko jest mozliwe, a moim zdaniem to byl zamach.

A moim zdaniem jesteś idiotą, bo dowodów na zamach po prostu brak. A wszystko
wskazuje na to, że to był zwykły wypadek.

Gdybym chcial wykonczyc LK bedac na miejscu PUtina to zrobilbym to

Tylko cały czas nie ma powodów, dla których Putin miałby "wykończyć"
Kaczyńskiego, marnego polityka, który w chwili katastrofy miał kilka miesięcy
do końca swojej prezydentury i praktycznie zerowe szanse na reelekcję.

Data: 2010-09-29 12:08:19
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7ut39$edb$1inews.gazeta.pl...
[...]

 a jakie mial Putin powody zeby truc juszczenke http://wyborcza.pl/1,76498,3437387.html pewnie zadnych;-)
awe

Data: 2010-09-29 11:00:49
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
 a jakie mial Putin powody zeby truc juszczenke

I pewno nie widzisz żadnych różnic pomiędzy Ukrainą, ich Pomarańczową
Rewolucją i polską rzeczywistością? Jaką rolę odegrał Juszczenka, a jaką
Kaczyński? Gdzie Rzym, a gdzie Krym?

Data: 2010-09-29 13:04:29
Autor: boukun
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v691$gro$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I pewno nie widzisz żadnych różnic pomiędzy Ukrainą, ich Pomarańczową
Rewolucją i polską rzeczywistością? Jaką rolę odegrał Juszczenka, a jaką

Taką samą, obaj syjoniści..., działający na wytyczne Sorosa.

boukun

Data: 2010-09-29 13:42:14
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7v6qk$9pi$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Kaczyński? Gdzie Rzym, a gdzie Krym?

Taką samą, obaj syjoniści..., działający na wytyczne Sorosa.

a zyd lawrow to kogo polecenia wykonuje?
awe

Data: 2010-09-29 13:41:11
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

> [...]

I pewno nie widzisz żadnych różnic pomiędzy Ukrainą, ich Pomarańczową
Rewolucją i polską rzeczywistością? Jaką rolę odegrał Juszczenka, a jaką
no jaka i jakie roznice widzisz? ja widze tylko to ze Rosja jest zdolna do eliminowania przeciwnikow politycznych fizycznie. gdyby wypadek mial miejsce w innym kraju, ale mial miejsce w Rosji i Rosja zachowuje sie tak jak sie zachowuje. Sadze ze ten film ze strzalami po wypadku byl bardzo dziwny. Dialogi jeszcze dziwniejsze.
Ciekawe jak bys sie czul gdybys przezyl wypadek i horda rosyjskich funkcjonariuszy dobijala by cie strzalem w glowe.
Reszta to tylko zacieranie sladow i ukrywanie prawdziwego przebiegu wypadku. Jesli bylo inaczej to chyba dobra wola Rosjan byloby zabezpieczenie samolotu, przekazanie czarnych skrzynek  i dokumentow oraz dostep do przesluchania swiadkow a tak gowno.

awe

Data: 2010-09-29 11:49:55
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
no jaka i jakie roznice widzisz? ja widze tylko to ze Rosja jest zdolna do eliminowania przeciwnikow politycznych fizycznie.

rotfl. I to jest argument, że Kaczyński został zabity. Juszczenkę po cichu
truli, ale Kaczyńskiego od razu zestrzelili, żeby się to od razu po świecie
rozniosło. I żeby tacy debile jak ty później opowiadali, że oczywiście to był
zamach.

gdyby wypadek mial miejsce w innym kraju, ale mial miejsce w Rosji i Rosja zachowuje sie tak jak sie zachowuje.

I to jest dziwne, że próbuje chronić swoich ludzi i własne bałaganiarstwo i
nieudolność prawda? Polacy na ich miejscu od razu by się przyznali, że to ich
wina.

Sadze ze ten film ze strzalami po wypadku byl bardzo dziwny. Dialogi jeszcze dziwniejsze.

Jaki filmik? Jakie strzały? Jakie dialogi?
Widzę, że ty na prawdę wierzysz w te manipulacje. Ktoś pokazuje gałązkę na
zamazanym filmie i opowiada, że to "osoba wyskakująca z kokpitu", który to
"kokpit" jest nota bene ogonem samolotu.
rotfl^2

Ciekawe jak bys sie czul gdybys przezyl wypadek i horda rosyjskich funkcjonariuszy dobijala by cie strzalem w glowe.

Jakby mnie ktoś dobijał strzałem w tył głowy, to bym pewno już nic nie czuł,
bo byłbym martwy.
Moja rada - zmień leki. Naprawdę.

Reszta to tylko zacieranie sladow i ukrywanie prawdziwego przebiegu
wypadku.

Ty za to wiesz, jak było na prawdę. Miałeś widzenia?

Jesli bylo inaczej to chyba dobra wola Rosjan byloby zabezpieczenie samolotu, przekazanie czarnych skrzynek  i dokumentow oraz dostep do przesluchania swiadkow a tak gowno.

I jak polska prokuratura prowadzi śledztwo, to też rozdaje na prawo i lewo
dowody w sprawie, bo ktoś ma takie zachcianki?
Weź pierdolnij się w łeb, ale tak porządnie.

Data: 2010-09-29 14:41:24
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7v953$qt2$1inews.gazeta.pl...
[...]

no to jest bardzo wazna przeslanka. nie sadzisz ze prawodpodobienstwo zamachu jest wieksze jesli wiemy ze probowali juz w przeszlosci takie rzeczy. A Bierut to jak zmarl? A cala przedwojenna KPP ?

[...]

a skad wiesz ze to byl efekt balaganiarstwa? slyszales cos wczesniej o wypadkach na tym lotnisku? strzaly na filmie to tez pewnie efekt balaganiarskiego odbezpieczenia broni. Dialogi to pewnie tez odglos z twojego telewizora

[...]

Pytasz jaki filmik a potem relacjonujesz jego przebieg? Czy ty masz cos z glowa? Moze powinienes sie leczyc? Moze uszu nie myles?

[...]

Czytaj ze zrozumieniem a leki to odstwa bo sa dla ciebie za silne:-)

Reszta to tylko zacieranie sladow i ukrywanie prawdziwego przebiegu
wypadku.

Ty za to wiesz, jak było na prawdę. Miałeś widzenia?
-- -- -- -- -- -
no  nie moge sobie tego inaczej tlumaczyc. przeciez Putin i Tusk to teraz przyjaciele. Nie sadze zeby Putin robil na zlosc Tuskowi i go tak olewal.

[...]

uwazasz ze polska prokuratura to jest "ktos" i ze ma "zachcianki? naprawde darujmy sobie te dyskusje, ktos ci nasral do lba
awe

Data: 2010-09-29 12:53:42
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> rozniosło. I żeby tacy debile jak ty później opowiadali, że oczywiście to > był
-- -- -- -- -- -- -
no to jest bardzo wazna przeslanka. nie sadzisz ze prawodpodobienstwo zamachu jest wieksze jesli wiemy ze probowali juz w przeszlosci takie rzeczy. A Bierut to jak zmarl? A cala przedwojenna KPP ?

I to jest dowód, że Kaczyński został zabity.

> I to jest dziwne, że próbuje chronić swoich ludzi i własne bałaganiarstwo > i
> nieudolność prawda? Polacy na ich miejscu od razu by się przyznali, że to > ich
> wina.
-- -- -- -- -- -
[...]

Na jakim filmie? Jakie strzały? Jakie dialogi?
Może daj jakiegoś linka do filmu, ale nie takiego śmiesznego na youtube, ale
do takiego materiału, który w ogóle ktokolwiek bierze na serio.

> [...]
Pytasz jaki filmik a potem relacjonujesz jego przebieg? Czy ty masz cos z glowa? Moze powinienes sie leczyc? Moze uszu nie myles?

Patrz jak wyżej. Na takie filmiki to możesz licealistów nabierać. Dzieciaki w
to uwierzą. Zresztą na youtube są też filmy, które pokazują jaka to
manipulacja. Poszukaj sobie. Może da ci to choć trochę do myślenia.

> [...]
no  nie moge sobie tego inaczej tlumaczyc. przeciez Putin i Tusk to teraz przyjaciele. Nie sadze zeby Putin robil na zlosc Tuskowi i go tak olewal.

Masz sposób rozumowania sześciolatka. Ciekawe, czy jesteś takim szczylem, czy
to już infantylność.

> [...]
uwazasz ze polska prokuratura to jest "ktos" i ze ma "zachcianki? naprawde darujmy sobie te dyskusje, ktos ci nasral do lba

Trzymaj się faktów. Gdybyś chciał dotrzeć do informacji, a nie za wszelką cenę
starał się kłamać i manipulować, to byś wiedział co i jak.
Za "kogoś" i "zachcianki" uważam na przykład durnia Rogalskiego, który co
jakiś czas wyskakuje z takimi "żądaniami".
Ale ty masz z góry przyjętą tezę i jeżeli fakty temu przeczą, tym gorzej dla
faktów.

Data: 2010-09-29 15:16:45
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vcsm$bi2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> świecie
> rozniosło. I żeby tacy debile jak ty później opowiadali, że oczywiście > to
-- -- -- -- -- -- -
> [...]

> nieudolność prawda? Polacy na ich miejscu od razu by się przyznali, że > to
-- -- -- -- -- -
> [...]

jakiś czas wyskakuje z takimi "żądaniami".
Ale ty masz z góry przyjętą tezę i jeżeli fakty temu przeczą, tym gorzej dla
Rogalski jako pelnomocnik rodzin ofiar ma do tego prawo. Sprawdz sobie co taka osoba moze rzadac od prokuratury i od Rosjan
awe
awe

Data: 2010-09-29 13:18:57
Autor: b0niek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rogalski jako pelnomocnik rodzin ofiar ma do tego prawo. Sprawdz sobie co taka osoba moze rzadac od prokuratury i od Rosjan

Buchachachacha....uuuuu
Rogalski formalnie jest nikim. I do tego nawet jest słabym prawnikiem, bo nie
orientuje się jakie są jego prawa i czego może żądać. Ale oczywiście tu nie
chodzi o wyjaśnianie czegokolwiek, tylko o polityczną hucpę.
A "namaszczenie" prezesa nie czyni z niego partnera dla prokuratury polskiej
czy rosyjskiej.

Data: 2010-09-29 15:56:38
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vec1$ghv$1inews.gazeta.pl...
[...]

no nie mowilem, w dupie byles i gowno widziales. nie masz pojecia a rzucasz sie jak gowno ktore nie moze sie zdecydowac czy wyjsc na swiat w formie stalej czy rozwolnienia
awe

Data: 2010-09-29 16:41:41
Autor: bon
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
> [...]

> chodzi o wyjaśnianie czegokolwiek, tylko o polityczną hucpę.
> A "namaszczenie" prezesa nie czyni z niego partnera dla prokuratury > polskiej

-- -- -- -- -- -- -- -
no nie mowilem,

I znowu te twoje argumenty...

Data: 2010-09-29 19:11:12
Autor: awe
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik " bon" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7vq85$pt0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> chodzi o wyjaśnianie czegokolwiek, tylko o polityczną hucpę.
> A "namaszczenie" prezesa nie czyni z niego partnera dla prokuratury

-- -- -- -- -- -- -- -
no nie mowilem,

I znowu te twoje argumenty...

-- -- -- -- --
argumenty masz wyzej a jak nie docieraja oczywiste oczywistosci to idz tam pozmiataj i nie zawracaj mi dupy cieciu
awe

Data: 2010-09-29 00:55:23
Autor: boukun
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7tro4$2v5$1news.onet.pl...

[...]

To już każdy głupek wie, bo by się kaczor srał i pluł na cały świat...

boukun

Data: 2010-09-28 21:29:44
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca240cf$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
Nie ściemniaj, przypisywanie nienormalności opozycji to typowa zagrywka
czekistów, którzy wysyłają ją do psychuszek.

Slusznie! dlatego niech PiS wytlumaczy teraz skoro som normalni co zrobili i kogo sluchali te pojeby pierdolone, ze nie ma waluty EUR w Polsce obiecanej do 2009 roku ze Slowacjom..
Tfu!

Data: 2010-09-28 22:01:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Gdzie są ranni ze Smoleńska?
"b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

A ja ciebie "nie podziwiam" za brak pierwszego z brzegi kontrującego
przypuszczenia że w "ekipie witającej" mogło się znaleźć kilku
"Sztirliców" gotowych do przeszukiwania nawet i płonących szczątków choćby i ze średnim narażeniem zdrowia :-)

Istnieje tylko dwóch dobrych ludzi - jeden zmarł,
a drugi się jeszcze nie narodził.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-28 20:57:20
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
W dupie u tego debila Magdavera wy kurwa pedaly jebane z PiSu
Tfu!
SKURWYSYNY ZAJEBALISCIE NIE TYLKO MNIE NIE TYLKO MOJE PIENIONDZE ALE CALOM POLSKE WY CHUJE RZYDY PIERDOLONE RUSKIE BANDZIORY KUTAFONY MORDERCY ZLODZIEJE KURWY POLSKIE PEDERASTY PEDOFILE BANDZIORY Z POLICJI GANSTERY ZE WSI PARTII I SEJMU!!!

Data: 2010-09-28 15:11:43
Autor: magdaverakosiorek
Gdzie są ranni ze Smoleńska ?
On Sep 28, 1:57 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
[...]

Spoko, coś taki nerwowy.
U mnie w dupie nic nie znajdziesz za to twoje EURO są w dupie u Pani
Malinowskiej.
Poza tym wszystko się zgadza.
pzdr.
magdavera

Data: 2010-09-29 09:08:07
Autor: Miglanc
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca238c8$0$22797$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak to gdzie? Pracują w kopalniach uranu na Syberii! Tak twierdzi A.Macierewicz! Ciekaw jestem jakim cudem ten szmatławiec dotarł do tajnych akt rosyjskich?

--

Zahir

Data: 2010-09-29 10:29:31
Autor: Belius
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?
MIGLANC! Tu jesteś BYDLAKU!

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 14:10:57
Autor: mi
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?
On 29.09.2010 09:08, Miglanc wrote:
Jak to gdzie? Pracują w kopalniach uranu na Syberii! Tak twierdzi
A.Macierewicz!

Jesteś propagandową mendą. Dla zaciemnienia obrazu kłamiesz, dla skompromitowania nielubianych wkładasz im w usta zmyślone wypowiedzi.

Nic nie różni cię od Goebbelsa. Działasz tylko na mniejszą skalę.

mi

Data: 2010-09-29 14:13:24
Autor: Belius Bydlak
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7vach$i0f$1news.onet.pl...
[...]

Sam jesteś mendą! Takie wersje przedstawiał Macierewicz i jego poplecznicy spod krzyża!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 14:22:04
Autor: mi
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?
On 29.09.2010 14:13, Belius Bydlak wrote:
Takie wersje przedstawiał Macierewicz i jego poplecznicy spod krzyża!

Kiedyż to A. Macierewicz postawił hipotezę, że ranni ocaleli z katastrofy pod Smoleńskiem obecnie pracują w kopalniach uranu na Syberii?

Jeśli tego konkretnie nie podasz (miejsce, data i czas wypowiedzi lub dane publikacji) to znaczy, że jesteś propagandową mendą.

mi

Data: 2010-09-29 14:26:32
Autor: Miglanc
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7vb1c$jtf$1news.onet.pl...
[...]

09 wrzesnia, godz. 20:30, konferencja prasowa po posiedzeniu zespołu. No i co teraz?

--

Zahir

Data: 2010-09-29 14:31:00
Autor: mi
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?
On 29.09.2010 14:26, Miglanc wrote:
09 wrzesnia, godz. 20:30

Jakieś źródło? Dziwnym trafem Google w tym temacie wyrzuca tylko twoje fekalia na grupie.

mi

Data: 2010-09-29 14:35:59
Autor: Miglanc
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7vbia$m14$1news.onet.pl...
On 29.09.2010 14:26, Miglanc wrote:
09 wrzesnia, godz. 20:30

Jakieś źródło? Dziwnym trafem Google w tym temacie wyrzuca tylko twoje fekalia na grupie.

mi

Skoro uwielbiasz grzebać w szambie to problem twego nochala.

--

Zahir

Data: 2010-09-29 14:43:15
Autor: mi
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?
On 29.09.2010 14:35, Miglanc wrote:
Skoro uwielbiasz grzebać w szambie to problem twego nochala.

Daj źródło z jakiegoś medium. Wybierz sobie dowolnie, byle było to medium posiadające redaktora naczelnego.

Inaczej uznam, że jesteś propagandową mendą a powyższe dane są nieprawdziwe. Jak na razie nic nie potwierdza twojej wersji.

mi

Data: 2010-09-29 15:18:33
Autor: awe
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7vc93$nd7$1news.onet.pl...
[...]

miglanc to fantasta, pewnie to ta sama osoba co zahir, poznac ich po tym samym stopniu intelektualnej degradacji prawodpodobnie to efekt czarnobylu. zaloze sie ze mniej wiecej w tym czasie sie urodzili
awe

Data: 2010-09-29 14:52:02
Autor: awe
Gdzie sÄ? ranni ze SmoleĹ?ska ?

[...]