Gdzie siÄ? podzia??o 19 miliard??w z??otyc h?

Data: 2014-02-04 13:01:19
Autor: hikikomorisan
Gdzie siÄ? podzia??o 19 miliard??w z??otyc h?

Konrad Piasecki: - Jak poszło wczoraj przelewanie 153 miliardów do ZUS-u? Szybko i sprawnie?

Małgorzata Kidawa-Błońska: - Nie wiem, jak poszło. W każdym razie nie było żadnych nieprawidłowości to rzeczywiście wielka...
Więcej na ten temat

- Wielki skok.

- Nie, to wielkie przedsięwzięcie i to musiało pójść sprawnie bez żadnego błędu i to się udało.

- Porównując liczby: 153 miliardy przelane, dług publiczny spada o 134 miliardy, to gdzie jest te 19 miliardów?

- Te pieniądze są trochę w jakiś... Nie jestem tutaj, ale najważniejsze, że...

- Słuchacze się niepokoją: 19 miliardów zniknęło.

- Na pewno żadne pieniądze nie zniknęły i te pieniądze są bezpieczne. Chciałam przypomnieć - tutaj wszystkich uspokoić, że tak naprawdę za emerytury, za wypłacalność emerytur nie odpowiadają żadne inne instytucje, poza państwem i to państwo gwarantuje, że wszyscy będziemy emerytury mieli wypłacane - tak, jak na to się umówiliśmy.

- Ale nie umie pani wyjaśnić tej zagadki 153-134?

- Nie.

Czytaj więcej na http://biznes.interia.pl/raport/OFE/news/gdzie-sie-podzialo-19-miliardow-zlotych,1989055

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Gdzie siÄ? podzia??o 19 miliard??w z??otyc h?