Gdzie się zgubił wariat niesiołowski?

Data: 2014-06-21 01:53:28
Autor: Mark Woydak
Gdzie się zgubił wariat niesiołowski?

Debata nad aferą taśmową odbywa się według wypracowanych w ostatnich latach wzorców: czarne kontra białe. My kontra oni. Czy ja się temu dziwię? Do pewnego stopnia nie, ale konieczne jest małe „ale”.

Obrońcy rządu, słabnący i coraz bardziej zdeprymowani, po tym jak w części mediów wyraźnie przestawiono wajchę, a Tuska uznano za niewartego mocnej obrony, dowodzą, że w rozmowie ministra Sienkiewicza z prezesem NBP Belką nic nie da się usłyszeć. Poza ewentualnymi uchybieniami w etykiecie. Poza „obyczajówką”, jak była łaskawa stwierdzić komentatorka „Gazety Wyborczej” Ewa Milewicz.

Tymczasem jest to rozmowa o łamaniu konstytucji, to prawda maskowanym frazesami, ale oczywistym. Szef niezależnego organu i członek rządu zmawiają się, jak pozbawić tego organu niezależności. I tyle.

Trudno się więc dziwić fali oburzenia, a groteskowe ruchy obozu władzy z najazdem na redakcję publikującą bulwersujące materiały na czele, tylko to oburzenie podsyca.

Dlaczego Jarosław Kaczyński ma się w jakikolwiek sposób ograniczać, skoro wobec jego rządu nagrania zasadniczo mniejszej wagi wykorzystano już wiele lat temu do histerycznego imitowaniu gniewu ludu? Przypomnijmy: TVN 24 po nagraniu Adama Lipińskiego z Renatą Beger zachęcała do rozbijania namiotów przed Sejmem.

A poza tym z rozmów dygnitarzy nad ośmiorniczkami prezes PiS po raz kolejny wyczytał znajomy i wciąż powtarzający się program: wszystkie ręce na pokład przeciw antysystemowej opozycji. On ma naprawdę prawo sądzić, że mamy do czynienia z wolną amerykanką. Więc działa w podobnej logice, choć jak sensownie wypomniał jego partii w ”Rzeczpospolitej” Łukasz Warzecha, robi to cokolwiek rutynowo, toteż za mało skutecznie.

Jedna rzecz w argumentacji opozycji, a w jeszcze większym stopniu części mediów, mnie niepokoi. Na własne uszy słyszałem prominentnych polityków prawicy głoszących tezę, że fakt ustalenia, kto i dlaczego nagrywał czołowych polskich polityków, nie ma żadnego znaczenia. Ważne tylko żeby dopaść Tuska.

Ja rozumiem, że to odpowiedź na początkowy dyskurs „Wyborczej” czy TVN, które wyłącznie na tym skoncentrowały swoją uwagę. To także odrzucenie logiki Donalda Tuska, który uznał to za jedyny właściwie temat. Temat wręcz wymagający pozostawienia nie tylko skompromitowanego, ale też nieskutecznego w nowych warunkach ministra Sienkiewicza na stanowisku, o całym rządzie nie wspominając.

Lecz jednak mamy do czynienia z przestępstwem. Przyjmijmy, że, jak głosi część prawicowych komentatorów, te nagrania to na przykład skutek aktywności wywiadu rosyjskiego. Czy naprawdę uznajemy bezkarność tego wywiadu w Polsce za standard? Bezkarność takich działań to tak samo symptom rozpadu państwa jak rozhowory Belki i Sienkiewicza z duchu dzielenia postaw sukna (autorstwo innego Sienkiewicza).

Jeśli zaś nawet nie chodzi o Rosjan… Ja skądinąd sądzę, że rozhermetyzowanie tego systemu mogło nastąpić tylko na skutek zmowy wewnętrznej, akcji jakiejś części establishmentu. Mądrzy ludzie od dawna twierdzili, że to się może stać tylko w ten sposób, jak w przypadku afery Rywina. Myśli tej poświęcam znaczną część artykułu w najbliższym numerze „wSieci”. I z politycznego punktu widzenia mogę się z tego nawet cieszyć. Być może bez podziału w kręgach szeroko rozumianej władzy do aktu zasadniczej demaskacji nie mogłoby w ogóle dojść.

Ale czy to znaczy, że mam się mafijnymi działaniami zachwycać, a ich autorów uważać za bohaterów pozytywnych? Szopka, która odbywa się teraz wokół tygodnika „Wprost” śmieszy mnie i drażni. Pisali już o tym na portalu Marcin Fijołek oraz Michał Karnowski, ale  ja postawię kropkę nad „i”.

Widzę to w kategoriach wojny potworów. Sam fakt takiej wojny mogę uznać za korzystny dla opinii publicznej. Ale to nie znaczy, że będę się sprzymierzać (choćby tylko psychicznie) z jednym potworem przeciwko innemu.

Tym wszystkim, którzy nie widzą żądnego problemu w tym, że gazeta publikuje po raz pierwszy w dziejach III RP materiały nie wskazując na żadne, choćby kierunkowe źródła, ba twierdząc, że nie zna tych źródeł, dedykuję przestrogę. Jutro to wasi politycy mogą być przedmiotem podobnych akcji. Przy dzisiejszym stanie technologii nie jest to trudne.

Data: 2014-06-21 03:22:50
Autor: wawa
W dniu 6/21/2014 1:53 AM, Mark Woydak pisze:

Debata nad aferą taśmową odbywa się według wypracowanych w ostatnich
latach wzorców: czarne kontra białe. My kontra oni. Czy ja się temu
dziwię? Do pewnego stopnia nie, ale konieczne jest małe „ale”.

Seremet: "Nie martw się, Mietek. Potem nowe wybory i PiS nas powsadza"

Data: 2014-06-21 09:56:59
Autor: max
Gdzie si zgubi wariat niesioowski?
................................<
Tym wszystkim, ktrzy nie widz dnego problemu w tym, e gazeta publikuje po raz pierwszy w dziejach III RP materiay nie wskazujc na adne, choby kierunkowe rda, ba twierdzc, e nie zna tych rde, dedykuj przestrog. Jutro to wasi politycy mog by przedmiotem podobnych akcji. Przy dzisiejszym stanie technologii nie jest to trudne.

Sadze , ze ludzie zaslepieni zasiana przez prezesa nienawiscia nie zdaja sobie sprawy z tyego co robia !. KOmpletny brak wyobrazni przyslania im nawet to , ze sytuacja moze ....nie , nie moze , tylko napewno powtorzy sie wtedy , kiedy ich pupile beda przy wladzy . Tak "nawiasem mowiac " , ciekawy jestem  w jakim stopniu prezes partycypowal w tym niecnym procederze , ktory teraz bulwersuje kraj !. To jest calkiem mozliwe iorac pod uwage jego w tym zakresie doswiadczenia . Podsluchy , zagluszanie rozmow telefonicznych itd , to wcale nie nowe i nie obecnie rzadzacej ekipy " wynalazki ".

max

Data: 2014-06-21 03:17:16
Autor: wawa
Gdzie si� zgubi� wariat niesio�ow ski?
W dniu 6/21/2014 2:56 AM, max pisze:
................................<
[...]

Prezes i ksiądz od lat nie dają ci spać po nocach, wyobrażam sobie, jakie katusze będą przeżywali Tusk i przyjaciele, Lis, Durczok, Olejnik und Miller, kiedy do prezesa trzeba będzie się zwracać per Panie Premierze :))))

[...]

Dajmy PO kolejne siedem lat czasu, wykryją wszystkie zbrodnie prezesa i postawią go przed trybunałem :))))

Data: 2014-06-21 13:16:02
Autor: max
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?

Uytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisa w wiadomoci news:lo3f2f$kl7

Prezes i ksidz od lat nie daj ci spa po nocach, wyobraam sobie, jakie katusze bd przeywali Tusk i przyjaciele, Lis, Durczok, Olejnik und Miller, kiedy do prezesa trzeba bdzie si zwraca per Panie Premierze :))))

Widze , ze nie bylo Cie w kraju przz conajmniej kilka ostatnich lat !. Przeciez pisoludy caly czas w ten spsob mowia do prezesa . " Panie premierze " to , " panie premierze " tamto a czy " Pan preier wie , ze Tusk .....i Komorowski ....." . Przeciez to norma . dziowie sie , ze niedodaa do tego " preierowania " jeszcze aminencjo , ekscelencjo lub wasza swiatobliwosc ........przeciez to prawiczek wiec jakby byloby w czesci przynajmniej uzasadnione  !.

[...]

Dajmy PO kolejne siedem lat czasu, wykryj wszystkie zbrodnie prezesa i postawi go przed trybunaem :))))

Trybunal Stanu pezesowi nalezy sie jak psu buda !. Tylko tak slaby rzad jak rzad Tuska , on sam i prezydent mogl dopuscic do tego , ze Kaczynski dalej jest wolnym czlowiekiem !.
Szerzej o tej slabosci pisze w innej swoje wypowiedzi w inny watku .

max

Data: 2014-06-21 13:10:10
Autor: wawa
W dniu 6/21/2014 6:16 AM, max pisze:
[...]

:))))

[...]

Widzę, że po raz kolejny demencja nie pozwala zrozumieć co się czyta, a napisałem wyraźnie: wyobrażam sobie, jakie katusze będdą przeżywali Tusk i przyjaciele, Lis, Durczok, Olejnik und Miller, kiedy do prezesa trzeba będzie się zwracać per Panie Premierze

Od kilku lat jesteś w kraju, w internecie nic nie ginie, wskaż gdzie i kiedy wyżej wymienieni w ten właśnie sposób zwracali się do Kaczyńskiego.

Trybunal Stanu pezesowi nalezy sie jak psu buda !. Tylko tak slaby rzad jak
rzad Tuska , on sam i prezydent mogl dopuscic do tego , ze Kaczynski dalej
jest wolnym czlowiekiem !

Kaczyńskiemu wszystko się należy, bo Tusk i Miller stoją na straży prawa w Polsce, bijąc po oczach przykładem uczciwości. Jest tylko mały problem, od chcieć do móc daleka droga, ale marzenia pomagają wam przetrwać te trudne czasy. Jeżeli w najbliższych wyborach PO uzbiera powyżej 10% poparcia, to będzie spory sukces, razem z 10% poparciem dla SLD, są szanse na to że dożyjesz tego o czym marzysz :))))

Data: 2014-06-22 09:27:12
Autor: max
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?

Uytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisa w wiadomoci news:lo4hq3$jct$1speranza.aioe.org...
[...]

Widz, e po raz kolejny demencja nie pozwala zrozumie co si czyta, a napisaem wyranie: wyobraam sobie, jakie katusze bdd przeywali Tusk i przyjaciele, Lis, Durczok, Olejnik und Miller, kiedy do prezesa trzeba bdzie si zwraca per Panie Premierze

Od kilku lat jeste w kraju, w internecie nic nie ginie, wska gdzie i kiedy wyej wymienieni w ten wanie sposb zwracali si do Kaczyskiego.

Trybunal Stanu pezesowi nalezy sie jak psu buda !. Tylko tak slaby rzad jak
rzad Tuska , on sam i prezydent mogl dopuscic do tego , ze Kaczynski dalej
jest wolnym czlowiekiem !

Kaczyskiemu wszystko si naley, bo Tusk i Miller stoj na stray prawa w Polsce, bijc po oczach przykadem uczciwoci. Jest tylko may problem, od chcie do mc daleka droga, ale marzenia pomagaj wam przetrwa te trudne czasy. Jeeli w najbliszych wyborach PO uzbiera powyej 10% poparcia, to bdzie spory sukces, razem z 10% poparciem dla SLD, s szanse na to e doyjesz tego o czym marzysz :))))

Moje marzenia sa odlegle do tych jakie mi imputujesz . PO , Tusk i cala reszta wisi mi tak samo jak prezes z cala swoja chalastra , psychopatami i szalencami . Polska polityka jest na samym dnie i nic juz nie porawi tego wizerunku przez cale dziesieciolecia  . Niewatpliwy i calkiem spory , jesli nie zasadniczy udzial  ma w tym prezes . To on byl prekursorem polityki nienawisci a w " dziele " niszczenia wszystkiego czego sie tknal nikt nie jest w stanie go przebic. Midas zamienial wszystko w zloto , Kaczynski w g.....o !.

max

Data: 2014-06-22 03:55:42
Autor: leming.show
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?
uytkownik max napisa:

 Niewatpliwy i calkiem spory , jesli nie zasadniczy udzial  ma w tym prezes .

Policz do dziesieciu, wez gleboki oddech, moze ci przejdzie.

Pisiory rzadzili 2 lata, a piszesz ze wszystko wina Pisiorow, wez rozped i jebnij baranka w kaloryfer, moze cie oswieci.

Data: 2014-06-22 04:03:39
Autor: wawa
W dniu 6/22/2014 2:27 AM, max pisze:

Moje marzenia sa odlegle do tych jakie mi imputujesz

Niczego nie imputuje, napisałeś "Trybunal Stanu pezesowi nalezy sie jak psu buda", kilka lat wstecz pisałeś dokładnie to samo:

http://pl.soc.polityka.narkive.com/n9zwSHtl/l-kaczynski-przed-trybunal-stanu

Czas płynie, ministrów ubywa, nadal marzysz, a życie ma to w dupie, tak jak wszystkie inne twoje przepowiednie, marzenia i oczekiwania. Nie tak wcale dawno, wyborcy przybili gwoździami do drzwi wychodka wieprzka z Biłgoraja, razem z nim zdechły marzenia o zdejmowaniu krzyży i zaglądaniu pod spódnicę księdza. Jak słusznie zauważył kiedyś towarzysz Miller "Od mówienia, jak ma być, nie staje się jeszcze, jak być ma". Czy to się komuś podoba czy nie, Kaczyński będzie rządził bo takie są realia, a nie życzenia, im prędzej się z tą myślą oswoisz tym mniej później będzie bolało.

Data: 2014-06-22 04:01:43
Autor: leming.show
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?
uytkownik wawa napisa:

Niczego nie imputuje, napisae "Trybunal Stanu pezesowi nalezy sie jak psu buda", kilka lat wstecz pisae dokadnie to samo:

Nu, to chyba dobrze ze pis/korwin jest realna opozycja, a nie fikcyjnom?
W koncy wszystko nie moze byc klamstwem.

Na nikim "Salon" nie powiesi tylu psw, co na tych czoowych "oszoomach". Gdyby nienawi moga sama zabija -- leeliby ju w grobach dziesi lat z okadem. Kulminacyjny punkt permanentnej kampanii szczucia przeciwko nim to spreparowany apami TVP film, ktrym kamliwie chciano wmanewrowa Kaczyskich w "afer FOZZ" (wczeniej urbanowskie "NIE" opublikowao faszywk esbeck, majc skompromitowa jednego z braci, i dopiero sd stwierdzi, e to prowokatorska lipa). Po emisji tego filmu (kilkuodcinkowej emisji zrobiono du reklam) cignito z Ameryki Pd. do kraju jako wiadka byego es-beka, ktry tam uciek, bo nad Wis grozia mu kara za pospolite przestpstwa. Zgodzi si przyjecha, gdy dosta tzw. "list elazny". I kiedy przyjecha, na konferencji prasowej mwi m.in., e boss telewizji TVN, M. Walter, to byy kadrowy oficer ktrego tam wydziau MSW. W kadym normalnym kraju taki "news" o gonej figurze spowodowaby medialny huk, tymczasem w Polsce spraw cakowicie wyciszono. cytat z Rzeczpospolita kamcow W.ysiak

Data: 2014-06-22 12:40:12
Autor: max

[...]

Czas pynie, ministrw ubywa, nadal marzysz, a ycie ma to w dupie, tak
jak wszystkie inne twoje przepowiednie, marzenia i oczekiwania. Nie tak
wcale dawno, wyborcy przybili gwodziami do drzwi wychodka wieprzka z
Bigoraja, razem z nim zdechy marzenia o zdejmowaniu krzyy i zagldaniu
pod spdnic ksidza. Jak susznie zauway kiedy towarzysz Miller "Od
mwienia, jak ma by, nie staje si jeszcze, jak by ma". Czy to si komu
podoba czy nie, Kaczyski bdzie rzdzi bo takie s realia, a nie
yczenia, im prdzej si z t myl oswoisz tym mniej pniej bdzie
bolao.

Wyrazam swoje zyczenia i wcale nie oczekuje ze sie spelnia . Polityka , jak
napisalem w innym art. jest w Polsce tak brudna a takze tak nieprzewidywalna
, ze mowic o niej mozna wylacznie w kontekscie jasnowidztwa opartego na
wrozeniu ze szklanej kuli .  Jedno co mozna powiedziec na pewniaka , to fakt
, ze siedza w niej ludzie zbrukani niemal kazdym swinstwem . Problem tu nie jest
 kto , bo tu nie ma wyjatkow , jak pokazuje zycie , tylko jak mocno jest
umoczony . Prezes nalezy do tych siedzacych w szambie po uszy !. Jego
odpowiedialnosc za szereg niekonstytucyjnych dzialan sluzb wtedy , kiedy
premierowal nie moze byc podwazana . Politycznie odpowiada za smierc p. B.Blidy
, tak samo , jak za zakladanie pielegniarkom w czasie ich strajku podsluchow
i zagluszaczy !. To sa tylko pojedyncze przyklady , tych mozna  znalezc
wiele i to od pierwszego dnia w ktorym Kaczynski znalazl sie w polityce .
Jego nieposromione ambicje przyslaniaja mu cele a i te nie zawsze sa zgodne z polska racja stanu . Nie , on nie jest w tym odosobniony . Takich jest wielu ale ten robi to w spsob szczegolnie grozny bo jego dzialaniem kieruje naturalna u niego nienawisc do wszystkiego i wszystkich , ktorzy stoja mu na drodze !. .

max

Data: 2014-06-22 14:44:01
Autor: wawa
W dniu 6/22/2014 5:40 AM, max pisze:

Wyrazam swoje zyczenia i wcale nie oczekuje ze sie spelnia .

Oczywiście że oczekujesz, dlatego poświęcasz na to swój czas, dlatego na swój własny sposób starasz się zaklinać rzeczywistość w przeświadczeniu, że kogoś przekonasz. Twoje obsesje i obawy są silniejsze niż racjonalna ocena rzeczywistości, dlatego tak jak wielu tobie podobnych, bujasz w obłokach własnych marzeń i uprzedzeń, a życie robi wam przykre niespodzianki.

> Polityka , jak napisalem w innym art. jest w Polsce tak brudna a takze tak nieprzewidywalna
, ze mowic o niej mozna wylacznie w kontekscie jasnowidztwa opartego na
wrozeniu ze szklanej kuli .

Polityki nie kreują wybitni geniusze, dużo częściej są to bardzo przeciętni, przypadkowo awansowani chłopcy z partyjnej łapanki, co wyjątkowo wyraźnie widać właśnie teraz kiedy każdy może usłyszeć kim są politycy PO i jak to się robi w kuchni. Wróżenie nie jest w tym wypadku potrzebne, już na początku afery taśmowej pisałem, że Tusk dostał od Putina kopa w środek dupy. Każda komórka obcego wywiadu skupia swoje zainteresowania na rządzących politykach, nawet drobne urywki rozmów mogą być przydatnym materiałem, ale ruscy pewnie nie przewidzieli, że grupka tuskowych bęcwałów przerośnie ich oczekiwania. Na dużej ruskiej szachownicy, nie ma dzisiaj znaczenia kto będzie w Polsce rządził, mają ważniejsze cele, po dosyć głośnym pokazie Obamy w Warszawie, postanowili zrobić mu niespodziankę i pokazali idiotów z PO w całej ich elitarnej krasie. Tusk i PO podzielą losy UW, już niedługo Kaczyński będzie rozdawał karty, z satysfakcją wyciągnie na światło dzienne wszystkie tuskowe brudy, towarzysze Belka i Cytrycki nie będą jedynymi których zmiecie na lewicy najnowsza historia polskiej polityki.
W Rosji okres ochronny dobiegł końca, polowanie niedługo dobiegnie końca, ale tak to jest kiedy za rządzenie bierze się facet z potencjałem nauczyciela wuefu :))))

Data: 2014-06-22 22:05:33
Autor: u2
W dniu 2014-06-22 21:44, wawa pisze:
[...]

tatar mowil jak obejmowal stanowisko msw, ze wraz ze zlikwidowaniem s.p. Kaczynskiego zlikwidowana zostala naturalna przeszkoda do swobodnego handlau z ruskimi. jak widac handelek im sie nie udal:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-23 02:01:23
Autor: wawa
W dniu 6/22/2014 3:05 PM, u2 pisze:
[...]

Główna przeszkoda została usunięta wcześniej:

"Embargo na polskie mięso wprowadzone przez Rosję w 2005 r. doprowadziło do upadku rządu Prawa i Sprawiedliwości - powiedział to wprost w wywiadzie dla państwowej agencji prasowej ITAR-TASS przedstawiciel Rosji w Unii Europejskiej Władimir Cziżow."

W drugim etapie tego planu, Tusk zrobił laskę Putinowi:

"Do 2010 r. Polska była na mapie Europy „biała plamą” w kontekście wpływów Gazpromu, jeśli chodzi o infrastrukturę i dostęp do rynku krajowego. Sytuacja diametralnie zmieniła się od momentu zawarcia w październiku 2010 r. nowej umowy jamalskiej przez rząd Donalda Tuska z rządem Federacji Rosyjskiej."

"Strategicznym celem Gazpromu jest przejęcie pełnej kontroli nad operatorstwem gazociągu jamalskiego i zablokowanie możliwości korzystania z niego przez inne niż Gazprom podmioty. Ten cel zapisany jest wprost w umowie jamalskiej z 2010 roku. Trzy lata temu decyzją Tuska Kreml zapewnił sobie kontrolę nad spółką EuRoPol Gaz, ale operatorem na gazociągu nadal jest spółka Gaz-System. Rocznie płynie nim około 30 mld metrów sześciennych gazu ziemnego. To paliwo jest nim eksportowane przez Rosję do państw starej Piętnastki UE. Polska odbiera z niego niecałe… 3 mld metrów sześciennych gazu rocznie. Drugi cel Gazpromu to dostęp do naszego rynku, zarówno jeśli chodzi o odbiorcę przemysłowego, jak i indywidualnego. Pierwszą próbą było wstrzymanie budowy bloków węglowych elektrowni w Ostrołęce na rzecz inwestycji PGNiG z Gazpromem w elektrownię gazową, do której surowiec dostarczałby bezpośrednio Gazprom z gazociągu jamalskiego. Tych dwóch celów jeszcze nie zrealizował, ale do ich realizacji dąży."

jak widac handelek im sie nie udal:)

Tusk to idiota od wykonywania poleceń Merkel, a ponieważ chciał się samodzielnie wykazać, to teraz zbiera tego owoce.

Data: 2014-06-24 03:59:35
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 09:01 wawa <wawa@nospam.com> pisze:

[...]

Sam jesteś idiotą.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 03:47:59
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 21:44 wawa <wawa@nospam.com> pisze:

W dniu 6/22/2014 5:40 AM, max pisze:

Wyrazam swoje zyczenia i wcale nie oczekuje ze sie spelnia .

Oczywicie e oczekujesz, dlatego powicasz na to swj czas, dlatego na  swj wasny sposb starasz si zaklina rzeczywisto w przewiadczeniu,  e kogo przekonasz. Twoje obsesje i obawy s silniejsze ni racjonalna  ocena rzeczywistoci, dlatego tak jak wielu tobie podobnych, bujasz w  obokach wasnych marze i uprzedze, a ycie robi wam przykre  niespodzianki.

 > Polityka , jak napisalem w innym art. jest w Polsce tak brudna a  takze tak nieprzewidywalna
, ze mowic o niej mozna wylacznie w kontekscie jasnowidztwa opartego na
wrozeniu ze szklanej kuli .

Polityki nie kreuj wybitni geniusze, duo czciej s to bardzo  przecitni, przypadkowo awansowani chopcy z partyjnej apanki, co  wyjtkowo wyranie wida wanie teraz kiedy kady moe usysze kim s  politycy PO i jak to si robi w kuchni. Wrenie nie jest w tym wypadku  potrzebne, ju na pocztku afery tamowej pisaem, e Tusk dosta od  Putina kopa w rodek dupy. Kada komrka obcego wywiadu skupia swoje  zainteresowania na rzdzcych politykach, nawet drobne urywki rozmw  mog by przydatnym materiaem, ale ruscy pewnie nie przewidzieli, e  grupka tuskowych bcwaw przeronie ich oczekiwania. Na duej ruskiej  szachownicy, nie ma dzisiaj znaczenia kto bdzie w Polsce rzdzi, maj  waniejsze cele, po dosy gonym pokazie Obamy w Warszawie, postanowili  zrobi mu niespodziank i pokazali idiotw z PO w caej ich elitarnej  krasie. Tusk i PO podziel losy UW, ju niedugo Kaczyski bdzie  rozdawa karty, z satysfakcj wycignie na wiato dzienne wszystkie  tuskowe brudy, towarzysze Belka i Cytrycki nie bd jedynymi ktrych  zmiecie na lewicy najnowsza historia polskiej polityki.
W Rosji okres ochronny dobieg koca, polowanie niedugo dobiegnie  koca, ale tak to jest kiedy za rzdzenie bierze si facet z potencjaem  nauczyciela wuefu :))))

Hmmm, a takie Brudziskie, Suskie, Blaszaki to zupenie inna rasa.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-23 12:02:25
Autor: max
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?

Uytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisa w wiadomoci news:lo7bm2$8ae$1speranza.aioe.org...
> [...]

W Rosji okres ochronny dobieg koca, polowanie niedugo dobiegnie koca, ale tak to jest kiedy za rzdzenie bierze si facet z potencjaem nauczyciela wuefu :))))

Widze , ze antyrosyjska obsesja dopadla i Ciebie . No coz , tak bywa choc wroga nalezy szukac gdzie indziej niz na wschodzie a Kaczynski ? . Kaczynski bedzie , jak dotad jest , najbadziej nieudolym poltykiem jaki pojawil sie na polskim politycznym firmamencie . Swoja skutecznosc bedzie osiagal lamiac prawo , naginajac je i tworzac pod swoje osobiste potrzeby . Tak juz jest jego natura . On zyje w urojonym swiecie , swiecie wypranym z demokracji , prawa i sprawiedliwosci  , nomen omen tyle , ze na odwrot . Jego wizje sa wizjami paranoika z doprowadzonym do absurdalnych rozmiarow ego .
On nie chodzi , nie stapa po ziemi , on fruwa , jesli nie w oblokach to napewno na glupocie swoich zwolennikow , ktorzy utwierdzaja go w przekonaniu o swoim geniuszu . Jego konferencje prasowe oglada sie tak jak wysta[pienie papieza lub......Stalina !. Ta otoczka sugerujaca to , ze wlasnie wystepuje najwaziejsza osoba na swiecie , ten unizony dystans tutunfackich wprowadzajacych jego wysokosc na ziemski padol , czyli na trybune konferencyjna , tozadecie i pelne panegirycznych zwrotow slanych w ierunku swojego szefa przez towarzyszaca my , nieodzowna swite . To wszystko doskonale charakteryzuje tego niskiego nie tylko wrostem czlowieka !. Narodowa tragedia skoncza sie jego rzady o to czlowiek , ktory nie jest w stanie uczyc sie nawet na wlasnych bledach a co dopiero na cudzych . O wdlg siebie , jest nieomylny i wszechwiedzacy jak Cezar !.
A ja ? bo zostalem podsumowany przez Ciebie ? . No coz , ja , jak ja . Jeste kim jestem i mna nie warto sobie zawracac glowy bo jestem szarym , anonimowym w sensie publicnym czlowiekiem od ktorego nie zalezy nawet to , czy prezes bedzie nami rzadzic . Moge co najwyzej oplakiwac los mojego kraju ...........i nie tylko dlatego , ze prezes moze ew. rzadzic !.
Notabene , jakkos nie moge przyzwyczaic sie do tego , ze zamiast wypowiadac sie " w temacie " , duza czesc grupowiczow usiluje dyskutowac o dyskutancie - adwersarzu zapominajac , ze to nie on jest sednem dyskusji .
max

Data: 2014-06-23 12:29:33
Autor: wawa
W dniu 6/23/2014 5:02 AM, max pisze:

Widze , ze antyrosyjska obsesja dopadla i Ciebie . No coz , tak bywa choc
wroga nalezy szukac gdzie indziej niz na wschodzie

Twoja rosyjskość wcale mnie nie dziwi, to ona kształtuje poglądy lewicy w Polsce, moskiewskie zaślepienie, to takie naturalne pozostałości po 50 latach pracy u podstaw kilku milionów członków PZPR. Moja antyrosyjskość dorastała w dyskusjach z Rosjanami, którzy swój własny kraj znają dużo lepiej, to oni mnie przekonali, że polityczno-gospodarczy syf w jakim muszą żyć, dla Polski i Polaków nie jest żadnym wzorcem do naśladowania. Propaganda i działania Kremla to jedno, ludzie żyjący w Rosji to drugie. Polacy którym myślenie sprawia trudności, są święcie przekonani, że USA i kraje UE mają obowiązek dbać o Polskę w taki sam sposób w jaki dbają rodzice o dziecko które narzeka na swoją pierwszą pracę. Tatuś z mamusią powinni przysyłać wagonami dolary i euro, wojsko, darmowe uzbrojenie, kontrakty, inwestycje i wizy na stały pobyt i pracę. Kiedy tego nie widać, dziecko zaczyna się odgrażać, że pojedzie do Moskwy i bez żadnej laski wszystko dostanie z Kremla, wystarczy poprosić Putina, dobrego cara wśród stada wilków. Twój sąsiad martwi się o siebie i własną rodzinę, co nie oznacza że jest twoim wrogiem. Kiedy w Polsce dotrze już do ludzi, że na wszystko trzeba zapracować własną ciężką pracą, zaradnością, sprytem w polityce i handlu z sąsiadami, a nie manną z amerykańskiego nieba, dopiero wtedy zacznie być normalnie.

a Kaczynski ? . Kaczynski bedzie , jak dotad jest , najbadziej nieudolym
> poltykiem jaki pojawil sie na polskim politycznym firmamencie .

Twoje poglądy polityczne są bardzo bliskie SLD i ruchu tego wieprzka z Biłgoraja, jak ich udolność polityczna ma się do nieudolności Kaczyńskiego to każdy widzi, nie ma potrzeby wyjaśniać jakie szansę zwycięstwa mają Miller i Palikot.

Swoja skutecznosc bedzie osiagal lamiac prawo , naginajac je i tworzac
> pod swoje osobiste potrzeby .

:)))) nie strasz nie strasz bo się ..... Kaczyński nie przywiązuje absolutnie żadnej uwagi do materialnych korzyści ze sprawowania władzy, a takie cechy charakteru to doskonały materiał na społecznika i państwowca.

> Tak juz jest jego natura . On zyje w urojonym swiecie , swiecie wypranym z demokracji ,
prawa i sprawiedliwosci

Masz jakieś opinie na temat urojeń Palikota i Hartmana? Pytam bo macie ten sam rodzaj wizji.

Notabene , jakkos nie moge przyzwyczaic sie do tego , ze zamiast wypowiadac
sie " w temacie " , duza czesc grupowiczow usiluje dyskutowac o
dyskutancie - adwersarzu zapominajac , ze to nie on jest sednem dyskusji .

Nie zmieniasz się cycu od lat, jedną ręką piszesz o przyzwoitości, a drugą obmacujesz kury. Nie chcę być gołosłowny, dlatego mały cytat twojego dyskutowania o sednie a nie o adwersarzu:

"Ale gebe ma ten Latkowski , czy jak mu tam , ze " nie daj BOze " !.
Wystarczy popatrzyc i juz sie wie z kim sie ma do czynienienia . Dla mie a wygad szui , cwaniaka i dobrego chytruska ze szczatkowa  moralnoscia . Dziwne jak bardzo twarz , wyglad  moze charakteryzowac czlowieka ?. Popatrzysz i juz wiesz , zlodziej , popatrzysz i juz wiesz - szuja , popatrzysz i juz wiesz kanalia  , itd .

max "

Prawda że fajne i takie bardzo lewackie? :)))))

Data: 2014-06-24 13:54:50
Autor: max
Gdzie si? zgubi? wariat niesio?owski?

Uytkownik "wawa" <wawa@nospam.com> napisa w wiadomoci news:lo9o5g$ojp$1speranza.aioe.org...

............<  - takie byle co bez logiki i sessu , za to mocno podprawione nacjonalistycznym i propisowskim sosem . Obys nie opbudzil sie pwenego poranka z reka w nocniku . Ja ma nad Toa ta przewage , ze nie jestem uzalezniony od jakiejkolwiek politycznej opcji , zadnego partyjnego furera nie traktuje jak wyroczni a moje poglady ideowe odnegaa znaczxnie od tych , ktore lansuje jakikolwiek polityk dzisiejszej sceny . Ma ten prywiej i nie musze sie go wstydzic , ani bac tego , ze cos z mojej ideologii moze nie wyjsc bo nie staram sie o jakakolwiek wladze !. Ma za to w zwiazku z tym pelne prawo ale przedewszystkim mozliwosc obiektywnej oceny otaczajacych nas zjawisk . Widzac gdzies szalenstwo mam pewnosc , ze nie jest ta wizja podszyta moim politycnym zaslepieiem , widzac ideowy obled u polityka , zwolennika , ksiedza czy wiernego wiem , ze z uwagi na dystans do sprawy oja ocena jest w miare obiektywna .
Ty tak postrzegac swiata nie potrafisz bo masz jasne czyste i nienaruszalne poglady a te prowadza zawyczaj na manowce !.

[...]

Latkowski nie jest dla mnie adwersarzem , ani dyskutantem na grupie , jest tez o blizej nieokreslonej przynaleznosci partyjnej i ideowej ( chyba , ze za taka przyjmiemy robienie "szmalu" za wszelka cene ! )  , jest gangsterem co opisaly juz media . Poniewaz jest przy tym osoba publiczna , moge  pisac o nim , tak jak o konusie to , co uwazam za stosowne . Do ludzi do ktorych zwracam sie bezproserednio w dyskusji nigdy nie uzywam ani wulgaryrzmow , ani pomowien . I to mialem na mysli piszac o istniejacy na grupie zwyczaju odnoszenia sie do swojego adwersarza , zamiast do poruszanego w watku problemu !.

max

Data: 2014-06-24 11:53:04
Autor: wawa
W dniu 6/24/2014 6:54 AM, max pisze:

Poniewaz jest przy tym osoba publiczna , moge  pisac
o nim , tak jak o konusie to , co uwazam za stosowne .

Jeżeli posiadasz dar wróżenia z twarzy, jeżeli twierdzisz że "wyglad moze charakteryzowac czlowieka" to nie zachowuj się jak hipokryta, opisz co widzisz na twarzach tych publicznych osobników:

http://www.tinyurl.pl?RCrtS2kS
http://www.tinyurl.pl?TA65ssW3
http://www.tinyurl.pl?eaqykaNj
http://www.tinyurl.pl?x7ueqPay
http://www.tinyurl.pl?s2kQtOEj

Data: 2014-06-22 04:24:52
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 10:17 wawa <wawa@nospam.com> pisze:

[...]

A po co mieliby go stawiać, skoro ten kretyn jest gwaeantem ich rządzenia?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-21 07:26:44
Autor: leming.show
[...]

Mow mi tak jeszcze, moze nawet dam wiare w  to ze sam prezes w przebraniu kelnera stal za sciana:)
http://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ

Data: 2014-06-21 17:42:39
Autor: max
Gdzie sii?1 zgubii?1 wariat niesioi?1owski?

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:e4723259-3349-4e84-9b93-ea31a444c54dgooglegroups.com...
uytkownik max napisa:

[...]

Kaczynski zwany przez niektorych prezesem a nawet premierem ! jest zdolny do wszystkiego aby tylko przejac wladze . Jego ambicje sa nieposkromione . Jak zostanie premierem , zechce byc prezydentem , jak bedzie i tym i tym , to " zachce " mu sie byc papiezem !. To taka natura !. BYL TAKI OD ZAWSZE !. Jesli jest ktos kogo nie szanuje , to jest nim wlasnie Jaroslaw Kaczynski . Dla mnie to zwykla szuja , drobny kretacz , ktory dla kariery a dzisiaj dla zemsty nad urojonymi twierdzeniami jest gotow niszczyc Polske z cala jej " infrastruktura " czyli jej obywatelami . To najwyzszej klasy cynik , obludnik i kretacz . Nie bylo dotad w naszej historii tak cynicznego polityka , tak oddanego sobie i osobistej sprawie , jak on .  Czy cale zlo w Polsce wywodzi sie z niego ? . Moze nie cale ale wiekszosc TAK !. Nie kto inny jak wlasnie Kaczynski i jego blizniak wywolal w Polsce burze podejrzen , siania nienawisci i nietolerancji . to on i jego brat uznali , ze wyzszym dobrem jest ich dobro a nie dobro Polski . " Spieprzaj dziadu " a takze " teraz k...a my !!1 " doskonale charakteryzuja tych ludzi . Tak samo zreszta jak cala rodzine , ktora nie waha sie zarabiac pieniadze na dramacie setek ludzi a nawet na smierci swoich najblizszych !. To nie Palikot zarobial na smierci rodzicow , to nie Miller na smierci brata , ani nie Tusk na smierci przyjaciol , ktorzy zgineli w smolenskiej katastrofie . Zarabiali na tym Kaczynscy !!. Zarabiali albo pieniadze , jak corka prezydenta na ksiazce i nienaleznym odszkodowaniu albo "blizniak" , ktory dotad i be przerwy chce zbijac na tym polityczny kapital ! . W tym celu zatrudnia nawet psychopatow !.

max

Data: 2014-06-21 09:43:22
Autor: leming.show
[...]

To ja go chcem, bo za kaczki poziom inwestycji zagranicznych byl rekordowy 15 czy 17mld, a bezrobocie rekordowo niskie 5%. Mi to pasi.

Data: 2014-06-21 18:49:47
Autor: u2
W dniu 2014-06-21 18:43, leming.show@gmail.com pisze:
To ja go chcem, bo za kaczki poziom inwestycji zagranicznych byl rekordowy 15 czy 17mld, a bezrobocie rekordowo niskie 5%. Mi to pasi.

tobie pasi a dla ruchajacego w odbyt nie pasi:)

--
Genera Skalski o ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-21 10:08:20
Autor: leming.show
Gdzie sii?1 zgubii?1 wariat niesioi?1owski?
uytkownik u2 napisa:

tobie pasi a dla ruchajacego w odbyt nie pasi:)

A to nie jest czasem Grzesiu Zet?
http://www.upior.net/images/poziombeznadzieii.png

Data: 2014-06-22 09:42:31
Autor: u2
Gdzie sii?1 zgubii?1 wariat niesioi?1owski?
W dniu 2014-06-21 19:08, leming.show@gmail.com pisze:
uytkownik u2 napisa:

tobie pasi a dla ruchajacego w odbyt nie pasi:)

A to nie jest czasem Grzesiu Zet?
http://www.upior.net/images/poziombeznadzieii.png

no ciekawe, stawiam, ze pojechal do usraela na doksztalt:)

--
Genera Skalski o ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-21 10:22:03
Autor: u2
W dniu 2014-06-21 08:53, Mark Woydak pisze:
[...]

od tego sa media, aby przykrocic sobiepanstwo politykow. a kierunkowe mikrofony to wniosl kelner sowy, wiec trop jest jasny:)

Data: 2014-06-21 11:10:56
Autor: Marek Woydak
Gdzie się zgubił wariat niesiołowski?
DO BUDY PODSZYWANY KUNDLU! DO BUDY PAJ-DAK!

MW

Data: 2014-06-22 04:23:22
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 08:53 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

[...]