Gdzie się chowają politycy? :-)

Data: 2012-02-29 12:08:58
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie się chowają politycy? :-)
> Do internetu sięga po informacje o polityce tylko 26 proc.
> ankietowanych - tyle samo wybiera radio. Internet jest więc na dość
> odległym miejscu - ale i tak częściej pomaga nam wyrobić sobie poglądy
> polityczne niż rodzina i znajomi (18 proc.).

> Wyborcy nie mają za to potrzeby kontaktu z politykami ''na żywo''.
> Tylko po 3 proc. podało, że wiedzę o kandydatach do Sejmu i Senatu
> czerpie z wyborczych spotkań czy indywidualnych rozmów z kandydatami.
http://wyborcza.pl/1,75478,11253399,Internet_malo_polityczny.html

Zważywszy na to, że obecny prezydent został kiedyś "przyłapany" z kartką z wydrukiem z wikipedii, to politycy chyba korzystają z internetu ale nie za bradzo się chcą tym chwalić. Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików. :-)

Data: 2012-02-29 13:25:49
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jil10b$pv7$1inews.gazeta.pl...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików. :-)

Jak się pije piwo przez Internet?

Data: 2012-02-29 15:37:10
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie się chowają politycy? :-)

http://www.tvn24.pl/-1,1541919,wiadomosc.html

Data: 2012-02-29 17:32:22
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jild6l$40h$1inews.gazeta.pl...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików. :-)

Jak się pije piwo przez Internet?
http://www.tvn24.pl/-1,1541919,wiadomosc.html

Wg niektórych bowiem Internet służy do picia piwa
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Idiotycznie sformułowana informacja.

Data: 2012-02-29 18:11:28
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie się chowają politycy? :-)
mkarwan wrote:
[...]

Oczywiście. Tak jak mniemanie polityka o internautach. :-)

Data: 2012-02-29 15:54:40
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się chowają politycy? :-)
mkarwan napisał:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jil10b$pv7$1inews.gazeta.pl...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików. :-)

Jak się pije piwo przez Internet?

Znowu będziecie robić z siebie durnia urwan?

http://duckduckgo.com/?q=Piwo+internauci+kaczy%C5%84ski

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-29 17:33:05
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:10aajfbwymy96.xvlou48pjloe.dlg40tude.net...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików.
Jak się pije piwo przez Internet?
Znowu będziecie robić z siebie durnia urwan?

Kto to jest  "Urwan"?

Data: 2012-02-29 18:02:22
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się chowają politycy? :-)
mkarwan napisał:

[...]

Osobiście nie jestem zwolennikiem zmuszania ludzi do brania udziału w
wyborach ani też znacznych ułatwień jeśli chodzi o oddawanie głosu. Akt
głosowania powinien być według mnie czynnością poważną, świadomą,
wymagającą pewnej fatygi. Nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody
człowiek siedział przed komputerem, oglądał filmiki, pornografię, pociągał
z butelki z piwem i zagłosował, gdy mu przyjdzie na to ochota. Zwolennicy
głosowania przez Internet chcą tę powagę odebrać. Dlaczego? Wiadomo, kto ma
przewagę w Internecie i kto się nim posługuje. Tą grupą najłatwiej
manipulować, sugerować na kogo ma zagłosować.

http://www.pis.org.pl/komentarz.php?id=1&ida=11842

Data: 2012-02-29 21:32:44
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:e2irrqgwnb3d.16odjulmkrmqx.dlg40tude.net...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania filmików.
Jak się pije piwo przez Internet?
Znowu będziecie robić z siebie durnia urwan?
Kto to jest  "Urwan"?

Nie odpowiedziałeś na pytanie więc je powtórzę.
Kto to jest  "Urwan"?
Przy okazji zapytam.
Jesteś tchórzem?
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2012-03-01 00:24:54
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się chowają politycy? :-)
mkarwan napisał:

[...]

"Napisałem list do Chwistka
Nachhwistałem pist do Listka
Nalistałem chwist do Pistka"

Data: 2012-03-01 10:03:49
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:slv8ckeo4osp$.18detoob5jk54$.dlg40tude.net...
[...]

Po raz kolejny wykazałeś, ze masz problemy ze zrozumieniem to co czytasz i piszesz.
Robisz siebie idiotę czy nim jesteś?

Data: 2012-03-01 13:24:02
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się chowają politycy? :-)
mkarwan napisał:

[...]

A Pole came home one day from work, hung up his coat, took off his hat and
walked into his bedroom shouting "honey I'm home!"

What should he see but his best friend in bed with his  wife. Infuriated,
he rushed to the cupboard, pulled out his gun  and put it to his head. His
wife started laughing. "Don't laugh!" he screams. "You're next!"

Data: 2012-03-03 14:30:24
Autor: pluton
Gdzie się chowają politycy? :-)
Nie odpowiedziałeś na pytanie więc je powtórzę.
Kto to jest  "Urwan"?

To taki pierdolec, ktory od czasu do czasu walnie jakis smieszny
tekst na grupe.

Dla niepoznaki podpisuje sie kurwan czy jakos podobnie.

Nullification

Data: 2012-03-01 06:20:43
Autor: stevep
Gdzie się chowają politycy? :-)
Dnia 29-02-2012 o 13:25:49 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości  news:jil10b$pv7$1inews.gazeta.pl...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania  filmików. :-)

Jak się pije piwo przez Internet?
Zapytaj specjalisty, czyli swojego prezia.

--
stevep

Data: 2012-03-01 10:04:21
Autor: mkarwan
Gdzie się chowają politycy? :-)
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wag7stpt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
 Wg niektórych bowiem internet służy do picia piwa i oglądania  filmików. :-)

Jak się pije piwo przez Internet?
Zapytaj specjalisty, czyli swojego prezia.

Czemu robisz siebie durnia?

Data: 2012-03-02 06:43:10
Autor: stevep
Gdzie się chowają politycy? :-)
Dnia 01-03-2012 o 10:04:21 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie nie muszę  bo jesteś patentowanym durniem.

--
stevep

Gdzie się chowają politycy? :-)