Gdzie się podział Hans Kloss?

Data: 2011-03-03 16:29:55
Autor: Hans Koss
Gdzie się podział Hans Kloss?
Chłopina nagle zniknął z forum. Pod kogo teraz podszywa się Piotruś Szychowiak?!

JanKo

Data: 2011-03-03 10:45:36
Autor: Hans Kloss
Gdzie się podział Hans Kloss?
On 3 Mar, 16:29, "Hans Koss" <rudy...@military.org> wrote:
Ch opina nagle znikn z forum. Pod kogo teraz podszywa si Piotru
Szychowiak?!
 Taką ci dam radę przyjacielską- pierdolnij się w swój pusty łeb bo
najwyraźniej masz jakieś zwidy i majaki.
Nie mam czasu ostatnio użerac się z pokurwionymi psycholami twojego
pokroju- ktoś musi na ten, pełoburdel zarobić żebyście z głodu nie
wyzdychali, złodziejska hołoto.
Aha i pozdrów ode mnie Piotrusia Szychowiaka, kimkolwiek jest ten
człowiek.
J-23 .

Gdzie się podział Hans Kloss?