Gdzie się podział mój token GSM? (Eurobank)

Data: 2009-05-19 14:30:31
Autor: Robert Kois
Gdzie się podział mój token GSM? (Eurobank)
Dnia Tue, 19 May 2009 05:27:59 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

Zakończyłem program (i tak zalogowanie możliwe dopiero jutro).

Dlaczego dopiero jutro?

--
Kojer

Data: 2009-05-19 06:05:41
Autor: Jarek Andrzejewski
On May 19, 2:30 pm, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Tue, 19 May 2009 05:27:59 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

> Zakończyłem program (i tak zalogowanie możliwe dopiero jutro).

Dlaczego dopiero jutro?

Tak± informację dostałem podczas zakładania rachunku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-19 15:12:45
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 19 May 2009 06:05:41 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

Zakończyłem program (i tak zalogowanie możliwe dopiero jutro).
Dlaczego dopiero jutro?
Tak± informację dostałem podczas zakładania rachunku.

No to ja logowałem się po jakich¶ 15 minutach od założenia. Działało. Ale
to jaki¶ rok temu było. Ostatnio dodawałem pełnomocnika i też praktycznie
od razu mógł się logować. SprawdĽ jak ci się już uda token uruchomić :).

--
Kojer

Data: 2009-05-19 19:05:43
Autor: kranu
Jarek Andrzejewski pisze:
[...]

A ja tydzień temu jeszcze w oddziale banku się logowałem od razu po załozeniu konta i zainstalowaniu tokena.

--
pozdrawiam,
Kranu

Gdzie się podział mój token GSM? (Eurobank)