[BZWBK] Gdzie się podział przelew

Data: 2010-02-01 17:03:23
Autor: LemonR
[BZWBK] Gdzie się podział przelew
Czy zdarzyło sie komuś wykonać przelew, potwierdzić sms'em, wszystko OK a potem okazuje się, że przelew nie wyszedł, konto nie obciążone. No chyba, że źle wklepałem kod i nie zwróciłem uwagi na komunikat ale nie wydaje mi się.
Teraz nie wiem czy przelew ponowić czy może jest on w jakichś oczekujących.
Gdzie to sprawdzić?
long

Data: 2010-02-02 09:22:28
Autor: jo44
LemonR pisze:

Teraz nie wiem czy przelew ponowić czy może jest on w jakichś oczekujących.
Gdzie to sprawdzić?

Mam głupie przeczucie, że w Banku.

Data: 2010-02-02 19:13:42
Autor: LemonR

Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości news:4b67e0ba$1news.home.net.pl...
LemonR pisze:

Teraz nie wiem czy przelew ponowić czy może jest on w jakichś oczekujących.
Gdzie to sprawdzić?

Mam głupie przeczucie, że w Banku.

A może masz też przeczucie w którym banku to sprawdzić? ;-)

Data: 2010-02-02 22:50:36
Autor: jo44
LemonR pisze:

A może masz też przeczucie w którym banku to sprawdzić? ;-)

Jeśli, jak piszesz, przelew nie wyszedł,
to sprawdzić możesz tylko w jednym banku.

[BZWBK] Gdzie się podział przelew