Gdzie sie podzial "wielki" minister MSZ ????

Data: 2010-04-12 23:28:02
Autor: Emma
Gdzie sie podzial "wielki" minister MSZ ????
Idzie w odstawke - za duze obciazenie dla PO po ostatnich wystepach pt. "niski/maly Prezydent".

A moze zapadl sie pod ziemie ze wstydu... smiec niewdzieczny. Dzieki temuz Prezydentowi zaczal kariere polityczna w Polsce... i jak mu odplacil... To jest dopiero malutki czlowieczek ten Sikorski Radus :/

Data: 2010-04-12 23:45:38
Autor: awe
Gdzie sie podzial "wielki" minister MSZ ????

Użytkownik "Emma" <tarabuch@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:hq039c$1hc$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Wiesz ja najbardziej to wspolczuje jego zonie. Jak ona musi sie czuc miec dzieci z takim zerem. Mam wiele sympatii dla tej Apelbaum...chyba ten argument moglby przekonac mnie do skrobanek.
awe

Data: 2010-04-13 00:07:26
Autor: Tomy M.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq0489$2n6$1news.onet.pl...

Wiesz ja najbardziej to wspolczuje jego zonie. Jak ona musi sie czuc miec dzieci z takim zerem. Mam wiele sympatii dla tej Apelbaum...chyba ten argument moglby przekonac mnie do skrobanek.

Te! jego dzieci to zostaw w spokoju.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 15:21:48
Autor: zbig
On 13 Kwi, 00:07, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hq0489$2n6$1news.onet.pl...

> [...]
> dzieci z takim zerem. Mam wiele sympatii dla tej Apelbaum...chyba ten
> argument moglby przekonac mnie do skrobanek.

Do kogo ta mowa? Do zbydlęcialego degenerata? To specjalista od
opluwania członków rodzin swoich oponentów.
BTW
Dziś Sikorski miał obszerny wywiad w TOK FM. Miał wyjechać do USA na
spotkanie dot spraw nuklearnych, ale musi zostać , bo ze wzgledu na
sytuacje ma bardzo wiele pracy. Pod koniec tygodnie zjedzie się wielu
najważniejszych przywódców z całego świata.

Data: 2010-04-13 00:44:24
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:96fffa63-811e-405b-be05-9eea6e4926cab33g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

  Nie lubię tego typa, to klasyczny karierowicz.
Wykształcenie formalne i nieformalne ma zbyt słabe
na szefa MSZ, ale łokcie ma mocne.
  Ogólnie to raczej patriota, gdyby przyszło co do
czego nie dałby krzywdy Polsce zrobić, lecz wolałbym
tego nie sprawdzać. Mało samodzielny jest, chodzi na
smyczy. Powinien zacząć działać bardziej na własną rękę
i nie ogladać się na kolegów z PO. Oni zatoną, on może
jeszcze się uratować.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 15:55:33
Autor: zbig
On 13 Kwi, 00:44, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

  Nie lubię tego typa, to klasyczny karierowicz.
To możliwe, ale dał sie tez poznać jako samodzielny polityk z własmym
zdaniem za które zapłacił posadą u Kaczyńskich.
A co do wykształcenia? Ma wyzsze i chwatit.

Data: 2010-04-13 01:09:18
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:62f6b653-87e5-4896-9116-9b399e41abb812g2000yqi.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 00:44, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

To możliwe, ale dał sie tez poznać jako samodzielny polityk z własmym
zdaniem za które zapłacił posadą u Kaczyńskich.
A co do wykształcenia? Ma wyzsze i chwatit.

Jest młody, niepotrzebnie się przefarbował. Mógł
przeczekać i udowodnić że miał rację w wielu sprawach.
To by go podniosło w górę, zmiana barw klubowych to
pozorny awans, nie umacnia pozycji tylko sprawia
takie pozory. Gdyby zagryzł zęby wytrzymał trochę na boku,
dzisiaj byłby samodzielny ... a tak nadal na smyczy,
tylko właściciel się zmienił. Marnuje czas.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-15 17:21:04
Autor: Emma

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:hq08eb$oju$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez to przez lata przygotowywany przez chuj wie kogo (mosad, cia i inne kurestwa) typ spod ciemnej gwiazdy, ktorego ryj pasuje mi jak ulal do Targowicy... Nie wiedza tylko, ze jak zrobia swoje to ida w odstawke...

-- Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 07:08:48
Autor: awe
> [...]

Tomy M.www.ansibl.com

Do kogo ta mowa? Do zbydlęcialego degenerata? To specjalista od
opluwania członków rodzin swoich oponentów.
-- -- -- -- -- -- --
Wypraszam sobie zeby taki menol jak ty wypowiadal sie na moj temat. heil zbig
awe

Data: 2010-04-13 08:53:36
Autor: cytryna
[...]

Będą sadzić "kartofle" Berliner Tageszeitung ku uciesze miejscowych "intelektualistów" z PO (dawniej KLD, UW, UB, WSI, PZPR),WSI24 i GWna.

Data: 2010-04-13 08:56:42
Autor: HaMMeR
On 2010-04-13 00:21, zbig wrote:
[...]

To piszesz, ze taki ci łun zapracowany, bidula??
Wspołczywam.., wspolczywam..;)
Taaa.., ministrem spraw zagranicznych moze byc czlowiek wysoki, niski,
z piegami lub nie, ale nie moze byc nim zakompleksiala, sprzedajna
kanalia...

Gdzie sie podzial "wielki" minister MSZ ????