Gdzie się podziały?

Data: 2011-05-29 12:50:38
Autor: Leprechuan
Gdzie się podziały?
Zauważyłem, że znikneli z forum prawie równocześnie Hans Kloss i Obserwator. Czyżby ABW zaczęło realizować postulat Kempy i czyszczenie szamba zaczeło od elektoratu PiS?  Chłopaki, weźcie się tez za Jaksę i Raffa. To oni w niewybrednych słowach wciąż obrażają prezydenta Komorowskiego i jego zonę Annę!

BomBel

Data: 2011-05-29 12:30:56
Autor: HaMMeR
Gdzie się podziały?
On 29 Maj, 12:50, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:
[...]

:)))) Nie latwo pozbyc sie mentalnosci kapuchy.., co?!!
Ty smieciu!

Data: 2011-05-29 21:47:02
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się podziały?
POLICJA! NA ZIEMIĘ! hehehe

Data: 2011-05-30 10:46:52
Autor: Leprechaun
Gdzie się podziały?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:1532544a-5aff-4c22-97c2-c73fee54a1d3x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Sam jesteś smieciem! Za co ci obito gębę w Szwecji? Donosicielu!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-29 13:08:05
Autor: .
Gdzie się podziały?
Dnia Sun, 29 May 2011 12:50:38 +0200, Leprechuan napisał(a):

[...]

Zajmiemy się i nimi! Dominik

Data: 2011-05-29 13:41:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Gdzie się podziały?
Leprechuan wrote:

[...]

Eeetam...
- ŁOBSRYWATOROWI bysiem psydało, ale RAFAŁELA trochem psygłupawo jest i rozpożondzenia sefuw ino wypełniać musi...

Nasamodzielne myślenie, tojom racej niestać, a cheba niebedzies wiertarki zato korać, zeci złom dziurem psewierciła...!?

Data: 2011-05-29 15:13:46
Autor: cirrus
Gdzie się podziały?
Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de2251a$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, aż tak po prostu skończyla się przepustka z psychiatryka.

--
stevep

Data: 2011-05-29 21:46:31
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie się podziały?
Leprechuan napisał:

[...]

Chleją jak świnie przed, w trakcie i po meczu:

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,9688674,Niesamowity_srebrny_sukces_pilkarskiego_Slaska_Wroclaw.html

Gdzie się podziały?