Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?

Data: 2015-04-10 06:36:26
Autor: Prawy
Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?
jak w temacie,
i można co¶ wiecej poczytać,
bo nie tu przecież,

czy sie nie przyznacie żeby nie ¶ci±gn±ć na siebie uwagi na przykład troli?

Data: 2015-04-10 15:24:42
Autor: masti
na skacz
Prawy wrote:

jak w temacie,
jak w temacie

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-12 11:53:18
Autor: Prawy
On Friday, 10 April 2015 15:36:26 UTC+2, Prawy  wrote:
jak w temacie,
i można co¶ wiecej poczytać,
bo nie tu przecież,

czy sie nie przyznacie żeby nie ¶ci±gn±ć na siebie uwagi na przykład troli?

ja to napisałem? wybrzmiewa niefajnie, sorry...

tymniemniej tęskno tutaj za czasy jak sprzed paru lat...

Data: 2015-04-12 21:44:57
Autor: Arni
W dniu 12.04.2015 o 20:53, Prawy pisze:
[...]

od czasu aneksji prelca przez sikacza, dla naszego dobra oczywi¶cie (przypomina Wam to co¶?) na preclu mamy tylko kopie sikacza. Wszystkie warto¶ciowe rzeczy warte napisania czekaj±, aż sikacz zdechnie z głodu.
Admini newsów twierdzili, że newsy umieraj± i sikacz da nam nowe życie. Dał, ale zabrał nasze. Dopóki sikacz sobie nie pójdzie, tu nie będzie nic ciekawego. Tylko kpina jeszcze nie umarła.

--
Arni

Data: 2015-04-13 09:50:48
Autor: Budyń
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 21:44:58 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
Admini newsów twierdzili, że newsy umieraj± i sikacz da nam nowe życie. Dał, ale zabrał nasze. Dopóki sikacz sobie nie pójdzie, tu nie będzie nic ciekawego. Tylko kpina jeszcze nie umarła.

admini maja racje, newsy umieraj± co widac po ilosci dostepnych serwerów. Musiałem sie na gogla przeniesc :/

A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

b.

Data: 2015-04-13 19:13:23
Autor: Magic
W dniu 2015-04-13 o 18:50, Budyń pisze:
[...]

Ja sie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

Data: 2015-04-13 20:45:17
Autor: Arni
W dniu 13.04.2015 o 18:50, Budyń pisze:
[...]

ja tylko nie wiem czy sam czy z famili±

--
Arni

Data: 2015-04-13 13:20:14
Autor: Budyń
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 20:45:18 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

ja tylko nie wiem czy sam czy z famili±

to nie zuranski, po co ci familia :)

b.

Data: 2015-04-14 21:34:32
Autor: Arni
W dniu 13.04.2015 o 22:20, Budyń pisze:
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 20:45:18 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

ja tylko nie wiem czy sam czy z famili±

to nie zuranski, po co ci familia :)

bo moja familia bardzo Zbiga lubi :)

--
Arni

Data: 2015-04-13 23:19:53
Autor: Jacot
Budyń <budyn@riders.pl> wrote:

A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

Hmm, hmm ;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2015-04-14 19:41:16
Autor: Grzegorz Rogala
[...]

Fora, forumy, hermetyczne typu uzyszkodnicy czerwonych R6 i sa tego efekty.

A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
No ba! :)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2015-04-14 22:08:49
Autor: Jacot
Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:

Fora, forumy, hermetyczne typu uzyszkodnicy czerwonych R6 i sa tego efekty.

Jakie forumy... to juz przezytek, tera sie na fejzbuku zaklada grupy.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2015-04-14 22:42:57
Autor: Sir |Piernik
Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?
Budyń pisze:
8<...
A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
....>8

Widzę że o czym¶ nie wiem?!
Poza tym Ty lecisz czy jedziesz? :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2015-04-14 23:15:48
Autor: Magic
Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?
W dniu 2015-04-14 o 22:42, Sir |Piernik pisze:
Budyń pisze:
8<...
A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
...>8

Widzę że o czym¶ nie wiem?!

Bo trzeba a)wbić na Mordoksi±żkę i b) na grupę zamknięt± Precle.

Nie wiem czy powinienem wyręczać ale co mi tam.
"GryPlan:
9.V 2015, godz. 15:00, Urz±d Gminy Kluki, ¶lub."

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

Data: 2015-04-18 18:37:37
Autor: MrG
On Tue, 14 Apr 2015 23:15:48 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
> Widzę że o czym¶ nie wiem?!

Bo trzeba a)wbić na Mordoksi±żkę i b) na grupę zamknięt± Precle.

I tylko z tego powodu zaluje ze wywalilem mordkniżkę.

--
NC700XD

Data: 2015-04-15 12:02:14
Autor: Budyń
Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 22:42:57 UTC+2 użytkownik Sir |Piernik napisał:
Budyń pisze:
8<...
> A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
...>8

Widzę że o czym¶ nie wiem?!
Poza tym Ty lecisz czy jedziesz? :)

mam do wyboru latadło, jakis motur pożyczony abo auto - sie zobaczy :)

b.

Gdzie się przeniosły m±dre dyskusje o motocyklach?