Gdzie się wyprowadzić ??

Data: 2011-04-03 18:45:39
Autor: MH
Gdzie się wyprowadzić ??
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

MH  --

Data: 2011-04-03 20:52:23
Autor: bolek
Gdzie się wyprowadzić ??

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inaf8j$3jg$1inews.gazeta.pl...
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

MH

Pomorze i Wielkopolska.

Data: 2011-04-04 00:12:52
Autor: Kaczysta
Gdzie się wyprowadzić ??

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d98c1e7$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co  z narodem wielkopolskim i pomorskim?
AZ

Data: 2011-04-04 00:48:25
Autor: Harry z Tybetu
Gdzie się wyprowadzić ??

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> wrote in message news:4d98f0ea$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Formuje sie ponoc...

Data: 2011-04-03 21:02:02
Autor: pluton
Gdzie się wyprowadzić ??
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

Poniedziałek.

Nullification

Data: 2011-04-03 21:03:05
Autor: Panslavista
Gdzie się wyprowadzić ??

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:inaf8j$3jg$1inews.gazeta.pl...
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

Na  Marsa.

Data: 2011-04-03 21:03:08
Autor: the_foe
Gdzie się wyprowadzić ??
W dniu 2011-04-03 20:45,  MH pisze:
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

MH

a jak Amerykanin z NY jedzie do Teksasu, ktore kiedys bylo niezaleznym panstwem, wyjezdza z USA?

--
the_foe

Data: 2011-04-03 21:10:53
Autor: Lorn
Gdzie się wyprowadzić ??
W dniu 2011-04-03 20:45,  MH pisze:
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

Podlasianie... :>

Data: 2011-04-03 21:13:35
Autor: u2
Gdzie się wyprowadzić ??
W dniu 2011-04-03 21:10, Lorn pisze:
W dniu 2011-04-03 20:45,  MH pisze:
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??

Podlasianie... :>

Do Łomży. Porn poleca tam jeden burdelik, ktorego jest właścicielem.

Data: 2011-04-04 15:11:52
Autor: cirrus
Gdzie się wyprowadzić ??
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inaf8j$3jg$1inews.gazeta.pl...
Chcę mieszkać w Polsce. Kaszuby i Śląsk odpadają..Co będzie jutro ??
MH

Gdzie chcesz byle bezzwłocznie.

--
stevep