Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?

Data: 2013-08-08 13:27:05
Autor: Axel
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Gdzie się zatankować jadąc A2 do Niemiec - najlepiej jak najbliżej granicy, ale za rozsądne pieniądze? Benzyna, jeśli to ma jakieś znaczenie ;-P
Jakieś niespodzianki, o których mogą mi nie powiedzieć w niedzielę rano na radiu (jadę z DC)?

Pzdr

--
Axel

Data: 2013-08-08 15:36:50
Autor: nadir
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Przy samej A2, tuż przed granicą w Świecku jest Orlen, cen nie znam.
Jak masz ochotę nadrobić 2-3 kilometry, to możesz zjechać z A2 albo w kierunku Słubic, albo Zielonej Góry, a tam masz do wyboru Shell, BP, i kupę innych stacji.
Z tym że ceny paliwa w okolicy są raczej zrównoważone i wyższe niż w innych rejonach kraju, więc wiele nie zaoszczędzisz gdyby Ci ten ostatni Orlen nie pasował.

Data: 2013-08-08 15:03:33
Autor: X-Man
"nadir" <none@hell.org> wrote in message news:52039ef2$0$1448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ceny jakieś 70-80gr wyższe niż normalnie i w całych słubicach też przez to ze blisko granicy to już lepiej zjechac w Trzcielu i zatankowac tam tankowałem po 5.39 jak w Słubicach kosili po 6PLN, przy samej autostradzie to chyba Rogoziniec też Orlen ale ceny raczej autostradowe a do Trzciela z A2 jest blisko jakieś 2km bez żadnych skrzyżowań itp swoja drogą gdzie by nie zalał to i tak przed granicą bym dotankował do pełna bo w niemcowni sporo drozej

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-08-08 18:12:47
Autor: nadir
[...]

A za zjazd i wjazd z A2 koło Trzciela to nie trzeba przypadkiem płacić?

Data: 2013-08-08 17:38:03
Autor: X-Man
"nadir" <none@hell.org> wrote in message news:5203c37f$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

przecież płacisz za przejechaną odległość i tak, więc płacisz do Trzciela i potem od Trzciela do granicy czy gdzie tam bramki stoją...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-08-11 22:35:50
Autor: Axel

"nadir"  wrote in message news:52039ef2$0$1448$65785112news.neostrada.pl...

Przy samej A2, tuż przed granicą w Świecku jest Orlen, cen nie znam.

Dzisiaj benzyna 95 - 5,95 zl/l

[...]

Zatankowałem się na BP trochę wcześniej, ale przy samej A2, więc nie traciłem czasu na zjazdy - 5,79zl/l

--
Axel

Data: 2014-09-01 01:24:14
Autor: student22
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Stacje orlen na a2

Data: 2014-09-01 12:55:02
Autor: Axel
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
wrote in message news:27a7b0a0-9e8d-41f8-aa6a-6d2dfb383d66googlegroups.com...

Stacje orlen na a2

No nie dość, że debil nie zrozumiał pytania, to jeszcze na kalendarzu się nie zna?

--
Axel

Data: 2014-09-01 19:09:09
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
W dniu .09.2014 o 10:24 <student22@wp.pl> pisze:

Stacje orlen na a2

Lepiej sprawdĹş czy w D nie masz taniej niĹź na tym Orlenie :-)

TG

Data: 2014-09-01 21:20:08
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 01 Sep 2014 19:09:09 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

W dniu .09.2014 o 10:24 <student22@wp.pl> pisze:

Stacje orlen na a2

Lepiej sprawdź czy w D nie masz taniej niż na tym Orlenie :-)

Jeżeli stacja w niemczech także będzie bezpośrednio przy autostradzie to
nie będzie taniej ;)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-09-01 21:49:50
Autor: J.F.
Użytkownik "huri_khan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6uuzyqbpfrb9$.12ns76ngxdm91.dlg@40tude.net...
[...]

U nas przed granica tez moze byc specjalna cena :-)

Sprawdzic zawsze mozna
http://www.clever-tanken.de/

J.

Data: 2014-09-02 07:31:02
Autor: AZ
On 2014-09-01, Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> wrote:
Stacje orlen na a2

Lepiej sprawdĹş czy w D nie masz taniej niĹź na tym Orlenie :-)

Jak przejezdzalem pod koniec lipca to OIDP za 95 bylo 6.09 :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-09-02 19:45:35
Autor: Tomasz Gorbaczuk

On 2014-09-01, Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> wrote:
Stacje orlen na a2

Lepiej sprawdĹş czy w D nie masz taniej niĹź na tym Orlenie :-)

Jak przejezdzalem pod koniec lipca to OIDP za 95 bylo 6.09 :-)

Za ON wyszło mi poniżej 5,60 vs 5.65 na A2

TG

Data: 2014-09-01 01:24:15
Autor: student22

Data: 2014-09-01 21:19:19
Autor: huri_khan
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Dnia Mon, 1 Sep 2014 01:24:15 -0700 (PDT), student22@wp.pl napisał(a):

Stacje orlen na a2

Zapewne będzie podobnie jak z A4. Wystarczy zjechać z A4  do centrum
Zgorzelca (jakieś 2km) i ceny są o 30-40 groszy niższe niż na ostatniej
stacji która znajduje się bezpośrednio przy autostradzie.
Ja bym zjechał co centrum Rzepina. --

Data: 2014-09-01 19:35:08
Autor: Pszemol
"huri_khan" <spam@spam.pl> wrote in message news:1mgchw7r5vei8$.16i5npp8xg286.dlg40tude.net...
[...]

Ile masz litrów w baku? 50?

Zakładając że do tego Rzepina dojedziesz już na oparach i rzeczywiście
zmieścisz pełne 50 litrów to z całego tego kombinowania wyjdzie Ci
oszczędności 0,30*50 jakieś 15 złociszy... Warto w ogóle kombinować?

No chyba że chcesz na złość stacyjnikom na autostradzie zrobić...

Data: 2014-09-02 09:38:01
Autor: J.F.
Dnia Mon, 1 Sep 2014 19:35:08 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No wiesz, jesli to 15zl/10 min, to przyzwoita stawka godzinowa.

J.

Data: 2014-09-02 07:45:26
Autor: AZ
On 2014-09-02, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ile masz litrĂłw w baku? 50?

[...]

Oni w dupie maja :P Macha przy dystrybutorze PayPassem podpietym pod kredytowke i jedzie dalej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-09-02 12:42:33
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:2ev7v0i8e1l3.1fp43pvg8v28k.dlg40tude.net...
[...]

10 minut?
Zjazd z autostrady, wjazd do miasta, tankowanie i wjazd na A2?
Jakoś nie wierzę że obrócisz w extra 10 minut w porównaniu
do tankowania na prawie zawsze pustej stacji na autostradzie.
Ale jeśli tak...

Data: 2014-09-03 18:50:01
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 2 Sep 2014 12:42:33 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Ostatnie BP na A4, do gazu kolejka na 4 samochody ;)

Data: 2014-09-03 22:42:05
Autor: Pszemol
"huri_khan" <spam@spam.pl> wrote in message news:g2lgd8cp5lq6.h57qwkhe1jtr$.dlg40tude.net...
[...]

Widać opłaca im się stać... zjazd do miasta pewnie dalej.

Data: 2014-09-04 21:40:42
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 3 Sep 2014 22:42:05 -0500, Pszemol napisał(a):

Ostatnie BP na A4, do gazu kolejka na 4 samochody ;)

Widać opłaca im się stać... zjazd do miasta pewnie dalej.

Raczej nie mają pojęcia o alternatywie. --

Data: 2014-09-03 18:53:50
Autor: huri_khan
[...]

Do zbiornika wchodzi mi 38 l gazu  * 0,30 czyli przeszło 4 litry. Tak wolę
kombinować.

Data: 2014-09-05 18:32:17
Autor: jerzu
On Mon, 1 Sep 2014 21:19:19 +0200, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Zapewne będzie podobnie jak z A4. Wystarczy zjechać z A4  do centrum
Zgorzelca (jakieś 2km) i ceny są o 30-40 groszy niższe niż na ostatniej
stacji która znajduje się bezpośrednio przy autostradzie.

Obstawiam, że różnica może być większa. W czerwcu na Orlenie przed
przejściem w Świecku ON był po 5,89 zł. za litr. Na Shellu w Poznaniu
tankowałem po 5,28. Nawet w Berlinie ON był tańszy niż na tym Orlenie,
berlińska cena zbliżoan była do tej z poznańskiego Shella.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2016-11-02 13:09:33
Autor: radkitt

Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam tankują

Data: 2016-11-02 13:13:26
Autor: radkitt

Data: 2016-11-02 20:12:07
Autor: masti
radkitt@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:

Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam tankują

myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

Data: 2016-11-03 18:14:03
Autor: sirapacz
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:

myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

:)))))))))) pewnie jeszcze furę zdążył zmienić ;)
ten wątek przyciąga:)

Data: 2017-09-26 04:55:27
Autor: guzo
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
W Niemczech masz tańsze paliwo i lepsze na autostradzie !!!!!!

Data: 2017-09-26 15:53:48
Autor: Anonymous
<guzo@poczta.onet.pl> wrote:
W Niemczech masz tańsze paliwo i lepsze na autostradzie !!!!!!

Najlepiej zjechać do slubic.

Data: 2017-09-26 19:00:48
Autor: Budzik
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Użytkownik  guzo@poczta.onet.pl ...

W Niemczech masz tańsze paliwo i lepsze na autostradzie !!!!!!

Poszukaj mojego watku sprzed miesiaca czy dwóch...
ZTCP my zjechalismy do Rzepina - raptem 2km a cena w miare normalna.
Ceny na autostradzie bandyckie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2018-01-02 14:34:21
Autor: wiczynskimaciej
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
Jechalem 1 stycznia 2018. BP drogo.

MOP Gnilec - dizelek 5.29 duzy nowoczesny przedgranica. Potem jakis kilometr tuz przed przejsciem granicznym jest jeszce jeden - tam o 7gr za litr wiecej.  Potem w niemcowni tankowanie za 5.57  - ostatnia niemieck stacja na autostradzie przed Holandia (Venlo).

Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?