Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?

Data: 2016-11-02 13:09:33
Autor: radkitt
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
Gdzie się zatankować jadąc A2 do Niemiec - najlepiej jak najbliżej granicy, ale za rozsądne pieniądze? Benzyna, jeśli to ma jakieś znaczenie ;-P
Jakieś niespodzianki, o których mogą mi nie powiedzieć w niedzielę rano na radiu (jadę z DC)?

Pzdr

-- Axel

Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam tankują

Data: 2016-11-02 13:13:26
Autor: radkitt

Data: 2016-11-02 20:12:07
Autor: masti
radkitt@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:

Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam tankują

myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

Data: 2016-11-03 18:14:03
Autor: sirapacz
Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:

myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

:)))))))))) pewnie jeszcze furę zdążył zmienić ;)
ten wątek przyciąga:)

Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?