Gdzie spawać rame rowerwą z aluminium? Poznań

Data: 2012-08-05 20:37:23
Autor: Krasnal
Gdzie spawać rame rowerwą z aluminium? Poznań
Mam Kłopot!!!!
Zbyt mocno wysunęłem siodełko i pękła mi rama aluminiowa. Czy ktoś to w Poznaniu to  pospawa?
Gdzie, za ile i dlaczego tak drogo? :-) Czy trzeba nowy rower kupić?

Krasnal
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Data: 2012-08-05 21:06:43
Autor: Rafał VFR
Gdzie spawać rame rowerwą z aluminium? Poznań

Kiedyś Pan Bienert spawał aluminium na Bałtyckiej - ale czy toto nadal działa nie wiem.
BYł fachowcem - tyle mogę powiedzieć.

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery
www.rafcio.rekin.net

Data: 2012-08-05 22:43:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-08-05 20:37, Krasnal pisze:

Zbyt mocno wysunęłem siodełko i pękła mi rama aluminiowa. Czy
ktoĹ› to w Poznaniu to  pospawa?
Gdzie, za ile i dlaczego tak drogo? :-) Czy trzeba nowy rower
kupić?

Czy ktoś to pospawa to mały pikuś.

Ty powiedz, jak Ty chcesz potem pomalować to amelinium ???

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-08-05 23:26:11
Autor: ToMasz
W dniu 05.08.2012 22:43, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
[...]

za dużo się YT naoglądałeś.
:)
ja mam ramę z glinu niepomalowaną. Po co farba? Żeby się złodziejowi podobał?

ToMasz

U nas chcą 30 zł za smarknięcie, 100 za spaw aluminium. chciałem nawet taką spawarkę kupić, ale 2 tyś co najmniej...

Data: 2012-08-06 09:02:28
Autor: Andrzej W.
[...]

A z hydraulicznego obejma na dziurawe rurę nie starczy?
Jak do tego odpowiednią bajkę dorobisz to będziesz miał hipertoniczny dryer do ramy obniżający jej masę i podnoszący wytrzymałość. ;-)

--
AWa.

Data: 2012-08-06 20:10:23
Autor: Marcin J.
Gdzie spawać rame rowerwą z aluminium? Poznań
http://www.spawaniealuminium.com.pl/

pod koniec 2011 za podobną robótkę wzięli 50zł. Na oko jakość spawu nie zachwyca ale (puk-puk) póki co trzyma.

--
Pozdrowionka
marcin

Gdzie spawać rame rowerwą z aluminium? Poznań