Gdzie sprawdzę czy numer jest zarejstrowany w HEYAH

Data: 2009-11-28 22:27:06
Autor: kowtow
Gdzie sprawdzę czy numer jest zarejstrowany w HEYAH
Chcę przenieść numer z HEYAH do PLAYA i nie pamietam czy rejestrowałem numer
Gdzie mogę to sprawdzić.
Na stronie Heyah nie znalazłem takiej informacji.

Data: 2009-11-28 22:29:58
Autor: ukefake
Gdzie sprawdzę czy numer jest zarejstrowany w HEYAH
Chcę przenieść numer z HEYAH do PLAYA i nie pamietam czy rejestrowałem numer
Gdzie mogę to sprawdzić.
Na stronie Heyah nie znalazłem takiej informacji.

jeśli masz telefon to można do nich zadzwonic ;)

--

Gdzie sprawdzę czy numer jest zarejstrowany w HEYAH