Gdzie szroty?

Data: 2010-09-04 13:17:20
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Gdzie szroty?
Moje pytanie brzmi - jak sie dostac na takowe aukcje?  Moze ktos z Was posiada bezposrednie linki do tego typu aukcji/ofert.

http://www.autoonline.pl/cps/pl/index.html

Dosyć drogo (cennik jest tajny ;)) dla pojedyńczych zakupów zrecydowanie
NIE ale przy większej skali można pokombinować.

Data: 2010-09-05 18:44:20
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Gdzie szroty?
Dnia 04-09-2010 o 13:17:20 quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl  <quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> napisaĹ‚(a):