Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?

Data: 2009-03-01 16:49:18
Autor: Sqeeb
Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?
Witam.
Znalazłem urywek filmu na youtube(niecałe 2 minuty). Zidentyfikowałem
go jako -> http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/121510
"Na niebie i na ziemi" reżyserii Juliana Dziedzina. Problem tylko
gdzie ja znajde produkcje z początku lat 70? Łudziłem się szukając
na torrentach i p2p że może coś znajde - żadnych wyników.

Domyślam się, że gdzieś ten film na jakimś nośniku się znajduje,
tylko nawet nie wiem gdzie pytać/szukać. Co Kina robią ze starymi
filmami?

Z góry dziękuję za każdą pomoc.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-01 11:55:45
Autor: jakuboff
Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?

"Na niebie i na ziemi" reĹźyserii Juliana Dziedzina. Problem tylko

Ja stąd zassałem przed chwilą:
http://peb.pl/pozostale-gatunki/349366-rapidshare-film-polski-1971-1980-collection-3.html

Data: 2009-03-01 19:18:05
Autor: Sqeeb
Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?
On Sun, 01 Mar 2009 11:55:45 -0500
jakuboff <jakuboff@op.pl> wrote:

Ja stąd zassałem przed chwilą:
http://peb.pl/pozostale-gatunki/349366-rapidshare-film-polski-1971-1980-collection-3.html

Wielkie dzięki ;-)
A wracając do mojego pytania: co robią kina z b. starymi filmami?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-02 16:55:49
Autor: schizoidalna
Sqeeb pisze:

Wielkie dzięki ;-)
A wracając do mojego pytania: co robią kina z b. starymi filmami?

zazwyczaj ich nie puszczają ;)

to nie jest tak, że wszystkie kopie wracają do dystrybutora?

Data: 2009-03-05 22:22:28
Autor: Maveric
Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?
Nie chcę wprowadzać w błąd, aczkolwiek z tego, co mi się wydaje kina "wypożyczają" filmy albo z PISF, albo od dystrybutora. Aczkolwiek. Mogę się mylić.

Pozdrawiam, M.

Data: 2009-03-01 17:14:55
Autor: Robson
Sqeeb pisze:

[...]

Słabo. Wpisujesz w google 1973.Na_niebie_i_na_ziemi i pierwszy wynik.

--
==R==

Gdzie szukać bardzo starego polskiego filmu?