Gdzie szukać części

Data: 2011-12-05 21:57:42
Autor: Miroro
Gdzie szukać części
Witam,
czy jest jakaś grupa gdzie można by popytać o części do auta (używane)? Na grupach giełdowych same spamy?
Nie chcę śmiecić tutaj zapytaniami, chyba że szanowne grono pozwala.
pozdrawiam
miroro

Data: 2011-12-05 22:17:03
Autor: neoniusz
Gdzie szukać części
W dniu 05.12.2011 21:57, Miroro pisze:
[...]

Allegro ci zamkneli?

Data: 2011-12-05 21:21:56
Autor: to
Gdzie szukać części
begin neoniusz
Allegro ci zamkneli?

Dziwne, poniedziałek, a pijani atakują...

Data: 2011-12-05 22:19:09
Autor: AZ
Gdzie szukać części
On 2011-12-05, to <to@xyz.abc> wrote:
Allegro ci zamkneli?

Dziwne, poniedziałek, a pijani atakują...

Skad wiesz czy pijani? Mierzyles ich homologowanym alkomatem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-05 22:31:03
Autor: Miroro
Gdzie szukać części

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jbjccf$8gd$1inews.gazeta.pl...

Allegro ci zamkneli?

jakbym znalazł na allegro to bym nie zawracał gitary.

miroro

Data: 2011-12-05 22:37:09
Autor: neoniusz
Gdzie szukać części
W dniu 05.12.2011 22:31, Miroro pisze:
Allegro ci zamkneli?

jakbym znalazł na allegro to bym nie zawracał gitary.

No, to na bank znajdziesz na grupach, powodzenia.

Data: 2011-12-06 09:25:09
Autor: Artur Maśląg
Gdzie szukać części
W dniu 2011-12-05 22:17, neoniusz pisze:
[...]

No, na alledrogo to jest wszystko i do tego pewnie tanio.

O słodka naiwności.

Data: 2011-12-06 09:27:15
Autor: Sylwester Łazar
Gdzie szukać części
Nie chcę śmiecić tutaj zapytaniami, chyba że szanowne grono pozwala.
pozdrawiam
miroro
Pozwala. Lepiej zapytać niż robić długi wątek z nieśmiałym pytaniem.

--
-- .
pozdrawiam

Data: 2011-12-06 16:51:45
Autor: Miroro
Gdzie szukać części

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:jbkj1p$77h$1mx1.internetia.pl...

Pozwala. Lepiej zapytać niż robić długi wątek z nieśmiałym pytaniem.

w takim razie szukam tylnego zderzaka do Seata Cordoby rocznik 2000 nie do Vaio ale do sedana. Może ktoś gdzieś ma.

miroro

Data: 2011-12-06 20:01:30
Autor: Sylwester Łazar
Gdzie szukać części
Kolego!
Zrób tak:
1) załóż nowy wątek
2) wpisz w temacie:
[SPAM] [KUPIĘ] zderzak SEAT Cordoba 2000 SEDAN,nie Vaio kolor:xxxx
3) W treści podaj telefon
4) przeproś za spam
i wszyscy zadowoleni.
Aaa... max 1x na miesiąc
--
-- .
pozdrawiam

Data: 2011-12-06 09:47:39
Autor: Chris
Gdzie szukać części
Miroro nabazgrał(a):

Witam,
czy jest jakaś grupa gdzie można by popytać o części do auta (używane)?
Na  grupach giełdowych same spamy?

Poszukaj forum tematycznego do spojego auta i zazwyczaj jest tam dział giełda :)

Gdzie szukać części