Gdzie szukać inwestorów dla projektów internetowych?

Data: 2010-07-05 19:40:50
Autor: Slawek
Gdzie szukać inwestorów dla projektów internetowych?
Jeśli ciekawy projekt i bez parcia na terminy to mogę dać projektanta aplikacji, modelatora danych i programistę. Rozumiem, ze projektu jeszcze nie masz  i to wszystko trzeba zrobić a później oczywiście zaimplementować. Oczywiście wszystko to za udział w ewentualnych zyskach:) Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam na priv. Pisz na slawek[at]netteria.net

pozdrawiam
Sławek

--
Sławomir Własik
www.netteria.net

Użytkownik "extroden" <extroden.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0snvd$622$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Proszę Grupowiczów pl.biznes o sugestie. Sprawa jest następująca:
Mam przygotowany biznesplan, rozpisany projekt serwisu, bardzo atrakcyjną
domenę a za tym wszystkim stoi oczywiście mój pomysł. Potrzebuję wsparcia
inwestorskiego, z tym, że nie musi to być "czysta" gotówka. Zamiast tego
wystarczy background techniczny (serwer, administrator, programista, grafik,
tłumacz).
Gdzie poszukiwać inwestora? Czy moglibyście podać namiary na jakieś
fundusze / instytucje finansowe zajmujące się (współ)finansowaniem takich
projektów? Czy pozyskanie inwestora może się łączyć z wystąpieniem o fundusze
unijne na dany projekt?
Jaka jest praktyka w takich sytuacjach? Czy trzeba posiadać własną
działalność gospodarczą (aktualnie jestem zatrudniony na etacie w firmie
zupełnie spoza branży internetowej i finansowej)? Jak zwykle wyglądają
negocjacje a następnie ewentualna współpraca z inwestorem w takich
przypadkach? Jak wyglądają te kwestie od strony formalnej - czy ja jestem
właścicielem takiego serwisu a inwestor ma udziały itp.?
Dodam, że projekt nie zalicza się do tych z grupy wysokiego ryzyka. Oceniam,
że potrzeba zainwestować jednorazowo około 50 tysięcy +  miesięczny koszt
utrzymania przez rok (wtedy zacznie zarabiać na siebie) około 3 tysięcy.
Jeśli ktoś zechciałby mi podpowiedzieć coś sensownego, byłbym bardzo
wdzięczny. Ewentualnie proszę o kontakt na maila: extroden(.at.)gazeta.pl
Pozdrawiam.

--

Gdzie szukać inwestorów dla projektów internetowych?