Gdzie szukać przewodu

Data: 2015-05-20 04:41:51
Autor: Marcin
Gdzie szukać przewodu
witam, nie działa mi radio w scenic II 2007, a konkretnie to radio działa tylko jest problem z anteną.
Czy przewód antenowy od radia ma "po drodze" do anteny dachowej jakieś łączenia? gdzie ich szukać? wolałbym wyeliminować najpierw jakieś problemy po drodze, bo zdejmowanie podsufitki żeby dobrać się do gniazda anteny nie uśmiecha mi się.
Jeżeli to ma jakieś znaczenie to auto jest z dachem "panorama"
Problem jest napewno po stronie anteny, jak podepnę do radia bezpośrednio kawałek drucika to jest ok
pozdrawiam

Data: 2015-05-20 14:06:46
Autor: PiteR
Gdzie szukać przewodu
na  ** p.m.s **  Marcin pisze tak:

[...]

To wsadz metr drutu pod kokpit i daj spokój. Czasem skórka nie warta wyprawki.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-05-20 14:34:41
Autor: Robson
Gdzie szukać przewodu
W dniu 15-05-20 o 13:41, Marcin pisze:
[...]

Najprawdopodobniej masz przy antenie wzmacniacz antenowy, tam szukaj problemu. Albo nie ma zasilania, albo wzmacniacz padł bo np. dostał wilgoci.

Data: 2015-05-20 06:01:42
Autor: Marcin
Gdzie szukać przewodu
W dniu środa, 20 maja 2015 14:35:31 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
> [...]

Najprawdopodobniej masz przy antenie wzmacniacz antenowy, tam szukaj problemu. Albo nie ma zasilania, albo wzmacniacz padł bo np. dostał wilgoci.

Przy antenie czyli gdzie? przy radiu gdzieś?

Data: 2015-05-20 16:44:23
Autor: Jacek Maciejewski
Gdzie szukać przewodu
Dnia Wed, 20 May 2015 06:01:42 -0700 (PDT), Marcin napisał(a):

Przy antenie czyli gdzie? przy radiu gdzieś?

Z reguły jest w puszeczce przy antenie na tym końcu pod blachą
(wewnętrznym).
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.