Gdzie szukać rowerów ze sztywnym widelcem

Data: 2011-03-28 12:24:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Gdzie szukać rowerów ze sztywnym widelcem
ludwik@gorski.it, Fri, 25 Mar 2011 15:42:36 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Chciałbym kupić rower trekkingowy w granicach 1000-2000 zł, ale ze
sztywnym widelcem (ze względu na dużą wagę oraz to, że będę jeździł
90% po równych ścieżkach). Przejrzałem strony firm które znam: Giant,
Author, Merida, Kross - ale nie znalazłem ani jednego trekkingowego
roweru ze sztywnym widelcem!

Te najtańsze widelce amortyzowane i tak są bliskie sztywniakom...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-28 12:35:01
Autor: AL
[...]

ale duzo ciezsze ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Gdzie szukać rowerów ze sztywnym widelcem