Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne

Data: 2012-11-26 19:38:07
Autor: SQLwiel
Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne
Oszczędnościowe lub ROR, byle za darmo i szybko, żebym jeszcze dzisiaj miał numer, w jednym z tych banków (w kolejności preferencji):

ING
Mille
EB
BGĹť
mBank

Oczywiście w tych bankach mam już konta.

Thank you from the mountain for speed answer.
;)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-26 20:10:51
Autor: Krzysztof

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:50b3b711$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

BGŻ
mBank

Oczywiście w tych bankach mam już konta.

Thank you from the mountain for speed answer.

chyba 'in advance'   zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to z wymienionych chyba od razu otworzysz emax USD w mBanku- niestety brak placowe, chociaz mozna wyplacic przez Multibank z dod. oplata.
BGZ-oddzial, EB-brak waluty, Mile- nie znam, ING dawniej tylko w placowkach, ale juz dawno z niego nie korzystam, takze sprawdz we wnioskach do otwierania rachunkow.

Data: 2012-11-26 20:35:34
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-26 20:10, Krzysztof pisze:
[...]

Dzięki.
(Żartu nie załapałeś... iny żart: shit walks around me)
Te manewry z $ mogą się skończyć wypłatą $ do garści w marmurku, więc uszeregowałem w kolejności odległości do marmurka  :)

Chyba się skończy więc na ING. Oddział mam tak blisko, że mogę z balkonu napluć na dach, ROR można otworzyć przez net (nie wiem ile się na to czeka), potem oszczędnościowe na 0.5% w tymże oddziale i niech sobie $ leży aż będzie potrzebne.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-26 22:58:43
Autor: gral
SQLwiel napisał(a):

[...]

Mille otworzysz też kliknięciem (tak zrobiłem sam niedawno).
Niestety zamknąć już się tak nie da :D

Data: 2012-11-27 17:16:54
Autor: Q
Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne
chyba 'in advance'   zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to z

Jak nie zrozumiales humoru i chciales poprawic,
to juz mogles poprawic calosc :P

Data: 2012-11-27 17:19:49
Autor: Q
Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne
Oszczędnościowe lub ROR, byle za darmo i szybko, żebym jeszcze dzisiaj miał numer, w jednym z tych banków (w kolejności preferencji):

Jakbys rano zadzialal to mialbys jeszcze dzisiaj w np.:
Alior Sync
Kantor Alior

Ogolnie walutowe (darmowe) ma mBank, Raiff.
i sporo innych, ale ostatnio tylko te 2 pierwsze uzywalem.

Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne