Gdzie szybko i przez net za³o¿ê konto w USD? - pilne

Data: 2012-11-26 20:10:51
Autor: Krzysztof
Gdzie szybko i przez net za³o¿ê konto w USD? - pilne

U¿ytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:50b3b711$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
Oszczêdno¶ciowe lub ROR, byle za darmo i szybko, ¿ebym jeszcze dzisiaj mia³ numer, w jednym z tych banków (w kolejno¶ci preferencji):

ING
Mille
EB
BG¯
mBank

Oczywi¶cie w tych bankach mam ju¿ konta.

Thank you from the mountain for speed answer.

chyba 'in advance'   zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to z wymienionych chyba od razu otworzysz emax USD w mBanku- niestety brak placowe, chociaz mozna wyplacic przez Multibank z dod. oplata.
BGZ-oddzial, EB-brak waluty, Mile- nie znam, ING dawniej tylko w placowkach, ale juz dawno z niego nie korzystam, takze sprawdz we wnioskach do otwierania rachunkow.

Data: 2012-11-26 20:35:34
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-26 20:10, Krzysztof pisze:
[...]

Dziêki.
(¯artu nie za³apa³e¶... iny ¿art: shit walks around me)
Te manewry z $ mog± siê skoñczyæ wyp³at± $ do gar¶ci w marmurku, wiêc uszeregowa³em w kolejno¶ci odleg³o¶ci do marmurka  :)

Chyba siê skoñczy wiêc na ING. Oddzia³ mam tak blisko, ¿e mogê z balkonu napluæ na dach, ROR mo¿na otworzyæ przez net (nie wiem ile siê na to czeka), potem oszczêdno¶ciowe na 0.5% w tym¿e oddziale i niech sobie $ le¿y a¿ bêdzie potrzebne.

--

Dziêkujê i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-26 22:58:43
Autor: gral
Gdzie szybko i przez net za³o¿ê konto w USD? - pilne
SQLwiel napisa³(a):

[...]

Mille otworzysz te¿ klikniêciem (tak zrobi³em sam niedawno).
Niestety zamkn±æ ju¿ siê tak nie da :D

Data: 2012-11-27 17:16:54
Autor: Q
Gdzie szybko i przez net za³o¿ê konto w USD? - pilne
chyba 'in advance'   zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to z

Jak nie zrozumiales humoru i chciales poprawic,
to juz mogles poprawic calosc :P

Gdzie szybko i przez net za³o¿ê konto w USD? - pilne