Gdzie ta Stal Mielec ?

Data: 2009-05-10 21:19:45
Autor: ISS
Gdzie ta Stal Mielec ?
Nostalgia za dawnymi sukcesami tej druzyny, obecnie chyba ledwo 4 ligowej (stara 5-ta liga, SIC!) zmusza do rzucenia zapytania - co sie stalo? Kiedy ta druzyna osiagnela takie dno, ze zleciala suckesywnie na tak slabiutki poziom rozgrywek? Byla jakas degradacja? (nie pamietam), najzwyczajniejszy brak szmalcu na prowadzenie sekcji pilkarskiej w najwyzszej serii rozgrywek? Moze jakis Mielczanin lub znawca tematu jest w stanie napisac cos wiecej?

ISS

Data: 2009-05-10 21:29:54
Autor: AJK
Gdzie ta Stal Mielec ?
10-05-2009  o godz. 21:19 ISS napisał:

[...]

To jest ohydna prowokacja i powiedzmy to sobie (oczywi¶cie, uczciwie) -
Najja¶niejszy Pan Prezes płazem tego na pewno nie pu¶ci! ;-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/FKS_Stal_Mielec#1996-1998_.E2.80.93_upadek

A poważnie: http://pl.wikipedia.org/wiki/FKS_Stal_Mielec

--
AJK

Data: 2009-05-10 22:12:59
Autor: gasper
Gdzie ta Stal Mielec ?
jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń, Olimpia Poznań, niedługo Cracovia ;)

Data: 2009-05-10 22:50:40
Autor: castrol
Gdzie ta Stal Mielec ?
gasper pisze:
jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń, Olimpia Poznań, niedługo Cracovia ;)

Pamietam Siarke Tarbobrzeg :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-10 22:54:46
Autor: gasper
Gdzie ta Stal Mielec ?
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4a073e2f$1news.home.net.pl...
gasper pisze:
jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń, Olimpia Poznań, niedługo Cracovia ;)

Pamietam Siarke Tarbobrzeg :D

a ja Miliardera Pniewy :)

Data: 2009-05-10 23:22:39
Autor: ISS
Gdzie ta Stal Mielec ?
a ja Miliardera Pniewy :)
-- --

Pniewy sa teraz w 3 lidze WZPN, gdzie walcza m.in. z .... Dyskobolia Grodzisk (tak, te sama)

ISS

Data: 2009-05-10 23:02:17
Autor: Robert Gosik
Gdzie ta Stal Mielec ?
Pamietam Siarke Tarbobrzeg :D

A ja Szombierki w pierwszej lidze.

Data: 2009-05-10 23:21:04
Autor: ISS
Gdzie ta Stal Mielec ?
Pamietam Siarke Tarbobrzeg :D
-- -- -- -- --

oj Siara tez teraz niziutenko gdzies w 3 albo nawet w 4 lidze, Szombierki to samo. Siarke to tylko pamietam jako wspanialego dostarczyciela punktow w Ekstraklasie, klasycznego kelnera w badz co badz i tak zepsutej do szpiku kosci (czyt.handelek meczykami) wtedy lidze pilkarskiej.

ISS

Data: 2009-05-11 13:23:24
Autor: tomus_king
Gdzie ta Stal Mielec ?
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
gasper pisze:
> jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń,
Olim
pia > Poznań, niedługo Cracovia ;) Pamietam Siarke Tarbobrzeg :D

No i Pegrotour Dębica :) Ale teraz na Podkarpaciu prócz Stalowej Woli nie ma nic..

Data: 2009-05-11 19:12:28
Autor: Smok Eustachy
Gdzie ta Stal Mielec ?
Dnia Mon, 11 May 2009 13:23:24 +0000,  tomus_king napisaĹ‚(a):
/..../

No i Pegrotour Dębica :) Ale teraz na Podkarpaciu prócz Stalowej Woli
nie ma nic..

Stalowa Wola to nie Podkarpacie bez jaj.

Data: 2009-05-11 20:09:49
Autor: tomus_king
Gdzie ta Stal Mielec ?

> No i Pegrotour Dębica :) Ale teraz na Podkarpaciu prócz Stalowej Woli
> nie ma nic..

Stalowa Wola to nie Podkarpacie bez jaj.

Tylko?

Data: 2009-05-11 22:04:40
Autor: Smok Eustachy
Gdzie ta Stal Mielec ?
Dnia Mon, 11 May 2009 20:09:49 +0000,  tomus_king napisaĹ‚(a):

Tylko Małopolska

Data: 2009-05-12 07:49:35
Autor: tomus_king
Gdzie ta Stal Mielec ?
Smok Eustachy <Smok@Eustachy.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 11 May 2009 20:09:49 +0000,  tomus_king napisaĹ‚(a):

Tylko Małopolska

Miało być bez jaj...

Data: 2009-05-11 22:44:46
Autor: Citizen Cain
Gdzie ta Stal Mielec ?

Użytkownik " tomus_king"

Stalowa Wola to nie Podkarpacie bez jaj.

Tylko?

Województwo podkarpackie.
Tak samo: Częstochowa to nie ¦l±sk, Zielona Góra to nie Ziemia Lubuska, Łomża to nie Podlasie.

CC

Data: 2009-05-12 07:48:36
Autor: tomus_king
Gdzie ta Stal Mielec ?

> Tylko?

Województwo podkarpackie.

Tak, należy do województwa podkarpackiego. Ale do regionu Podkarpacia również. Stalowa Wola leży w Kotlinie Sandomierskiej, a ta należy do Podkarpacia Północnego, więc chyba miałem prawo tak napisać. :) http://pl.wikipedia.org/wiki/Regionalizacja_fizycznogeograficzna_Polski

Data: 2009-05-10 23:18:51
Autor: ISS
Gdzie ta Stal Mielec ?
jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń, Olimpia Poznań, niedługo Cracovia ;)
-- --

Pogon jest w czolowce 2-iej ligi i byc moze wskoczy do zaplecza ekstraklasy, Olimpii juz Panie nie uswiadczysz bo sekcja pilkarska zostala rozwiazana w 2005 roku, juz po tym jak Olimpia-Bolplast weszla w fuzje z ... Lechia Gdansk.
A Cracovia? Chyba gruba przesada z tym znkinieciem :)

ISS

Data: 2009-05-11 14:50:08
Autor: Paweł W.
Gdzie ta Stal Mielec ?

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu7cgh$392$1inews.gazeta.pl...
jest kilka drużyn, które kiedy¶ grały w 1 lidze a teraz cisza np. Pogoń, Olimpia Poznań, niedługo Cracovia ;)

A co z Lechem Poznań (tym wła¶ciwym), gdzie teraz gra? ;-p

p.

Gdzie ta Stal Mielec ?