Gdzie ta kacza spolegliwosc ?

Data: 2010-07-08 21:20:29
Autor: konus
Gdzie ta kacza spolegliwosc ?
Dran Kaczynski niemal juz na drugi  dzien po smierci brata wyslal sygnal do ruskich o swojej wobec nich psiej uleglosci . Powiadal kaczysyn do " przyjaciol  Rosjan " tyle dobrego , ze mozna byloby  wypelnic tym dobrem cala ewangelie .
Dzisiaj , kiedy w oczywisty i oczekiwany sposob przegral wybory , jak na faszyste przystalo , zaczyna swoja prywatna wojenke od nowa . Wojenke przeciew wszystkim a wiec przeciwko narodowi , sasiadom w tym  "przyjaciolom Rosjan " i przeciwko prawdzie .
Zmiana KACZYNSKEIGO polega na tym , ze stal sie jeszcze gorszym faszysta niz byl dotad .
Zaraza jaka niesie ze soba jest dla Polski nie do zniesienia . Jedyna droga na powstrzymanie jego przed nieustajaca proba destabilizacji naszego narodowego zycia jest zamkniecie go w odosobnieniu  jako czlowieka psychicznie chorego albo jako jawnego wroga narodu .

kwa  kwa.

Data: 2010-07-08 21:26:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-08 21:20, konus pisze:
Zaraza jaka niesie ze soba jest dla Polski nie do zniesienia .

kwa  kwa.

A może to właśnie jest metoda -  jedną zarazę zwalczyć inną zarazą?

Data: 2010-07-08 21:31:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i158e5$ust$1news.onet.pl...
[...]

Może mu zrobić stalinowski proces polityczny?

Uff!!! Upał daje popalić!!! Napij się czegoś zimnego!

Data: 2010-07-09 10:33:31
Autor: Zahir
[...]

Święte słowa! "Władza jest najważniejsza!" i dla tej władzy prezes PiS zrobi wszystko.

Zahir

Data: 2010-07-09 12:22:36
Autor: mkałrwan jest debilem
Gdzie ta kacza spolegliwosc ?
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w

Święte słowa! "Władza jest najważniejsza!" i dla tej władzy prezes PiS zrobi wszystko.

Nawet loda Putinowi. Publicznie.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-09 14:00:41
Autor: HaMMeR
On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

Jaka SPOLEGLIWOSC durniu hebany??!
Spolegliwosc, to to, co prezentuje twoj obecny PREZYDĘT
wobec rosji i niemiec!!
Spolegliwym to moze byc GrzegorzZ podnoszac sukienke
na widok kazdego proboszcza, spolegliwym to wreszcie
jestes ty, wobec twoich autorytetow czyszczacych ci
mozg z 'szarego', bez najmniejszych trudnosci o oporow
z twojej strony, bowiem wlasnie jestes SPOLEGLIWY!!
Wobec kogo lub czego mialby byc spolegliwy Kaczynski, ty
siermiezny debilu z PRLowskiego demobilu kadr!

Data: 2010-07-09 05:23:29
Autor: zbig
On 9 Lip, 14:00, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

[...]

"Spolegliwy" przez całe lata oznaczało <<taki, który wzbudza zaufanie i
można na nim polegać>>. W tym duchu używali tego słowa ludzie o pewnym
poziomie kultury..
Z uwagi na fakt, iż mnóstwo niewykształconych cymbałów, siląc się na
oryginalność, niekiedy wyjąc w internecie, używało tego słowa w sposób
nieprawidłowy, nadając mu z powodu braków w edukacji znaczenie -
<<taki, który łatwo ustępuje i podporządkowuje się innym>>, ostatnie
wersje słowników, nie walcząc z wiatrakami nie traktują już tego jako
błąd tylko litościwie nadają status potocyzmu.

Data: 2010-07-09 15:35:27
Autor: HaMMeR
On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

[...]

A wiec nadajac bieg 'potocyzmowi'(:)), nazwe cie wujem na kaczych nogach!
:)))

Data: 2010-07-09 06:45:19
Autor: zbig
On 2010-07-09 14:23, zbig wrote:

> [...]
> wersje słowników, nie walcząc z wiatrakami nie traktują już tego jako
> błąd tylko litościwie nadają status potocyzmu.

Chcesz nawiązać jakąś dyskusje na temat tego wyrazu? Może wyjaśnić ci
znaczenie? Zapewne nigdy w swoim prymitywnym życiu nie słyszałeś tego
słowa. No to masz tumanie.
http://www.edupedia.pl/words/index/show/489233_slownik_terminow_gramatycznych-kolokwializm.html
Ignorancja u pisowców, jest przez nich zwykle pokrywana ordynarnym
zachowaniem i bluzgami.
Jesteś przykładem klinicznym.

Data: 2010-07-09 16:22:55
Autor: HaMMeR

On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Rwa.., ales ty smieszny!!:)

Data: 2010-07-09 14:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i1731e$pjt$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

[...]

Zdaje się krynico mądrości, że nie znasz znaczenia słowa SPOLEGLIWOŚĆ - pewność, możliwość polegania na kimś. Ktoś spolegliwy jest osobą na której można polegać, na kim można się oprzeć, to ktoś troskliwy, opiekuńczy, godny zaufania.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spolegliwość

Oczywiście, że Kaczyński nie jest spolegliwy. On jest antytezą spolegliwości.

Data: 2010-07-09 15:02:26
Autor: HaMMeR

On 2010-07-08 21:20, konus wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -

No coz, ten zwrot, ostatnio modny i komentowany przez jezykoznawcow w mediach
dokladnie tak, jak przedstawiles, w potocznym jednak znaczeniu oznacza podleglosc, sklonnosc do ustepstw, wrecz opisujacy charakter mocno konformistyczny.
I to znaczenie, prof Bralczyk uznal za dopuszczalne z racji jego duzej
popularnosci.
Czy chcesz sie jeszcze dalej pultac znawco doglebny:)))

Co za przymul...

Data: 2010-07-09 15:17:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i176l7$r79$1newsread1.aster.pl...

[...]

No to przymule, pokaż mi inną definicję tego słowa. Ja ci pokazałem.

Data: 2010-07-09 15:38:02
Autor: HaMMeR
On 2010-07-09 15:17, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

A prosil cie ktos? Bo ja nie! I nie mam ochoty na papilotowe
pogaduchy z toba i twoim wspierajacym, czerwonym herbatnikiem zbysiem!!
Buj wor!

Data: 2010-07-09 17:21:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i178nv$s26$2newsread1.aster.pl...
On 2010-07-09 15:17, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Wobec tego, do czasu aż udowodnisz, że masz rację, nazwę cię warunkowo, spolegliwym chujem na kaczych nogach.

Data: 2010-07-09 17:40:03
Autor: HaMMeR

On 2010-07-09 15:17, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie pozwalaj sobie lajdaku!
W odroznieniu od ciebie, nie jestem kapusta i tylko dzieki twojej zonie
trzymalem jezyk za zebami, ale sobie na moja dyskrecje nie zasluzyles,
a wiec czuje sie juz wolnym od zobowiazan!
Od teraz jedynie: per Pan, w przeciwnym razie nie bede reagowal!
Zrozumiano?!

Data: 2010-07-09 17:53:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i17fso$vdk$1newsread1.aster.pl...
Od teraz jedynie: per Pan, w przeciwnym razie nie bede reagowal!
Zrozumiano?!
Nie zrozumiano młotku!

Gdzie ta kacza spolegliwosc ?