Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.

Data: 2009-06-18 14:52:27
Autor: Netx
Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.
Mam pytanie jaka jest obecnie tania i dobra oferta prapaid, bądź
najtańsza? Interesuje mnie:
- jak najrzadsze doładowania żeby tanio wychodziło (rozmowy wychodzące
będą rzadkością)
- raczej nie Play bo słyszałem że połączenia przychodzące *do* Play są
drogie co by zniechęcało dzwoniących
- chciałbym aby kupiony numer jak najdłużej pożył tzn. aby operator nie
był w fazie upadku
- najlepiej bez konieczności rejestracji karty sim na osobę

W tej chwili mam simplusa i szukam drugiej karty sim/prepaid. Drugiego
simplusa raczej nie chcę kupować bo tu muszę płacić 50zł raz na 3
miesiące i szukam czegoś jeszcze tańszego do odbierania rozmów i bardzo
sporadycznie dzwonienia.
Poproszę o nakierowanie, szczegóły doczytam. W necie jest dużo
operatorów rzeczywistych/wirtualny i ofert i ciężko przebrnąć przez tą
ilość informacji.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-18 14:59:15
Autor: Bebe
Użytkownik "Netx" <gigabyte-cut-it-out@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1dda5$879$1inews.gazeta.pl...
[...]

jeżeli chcesz utrzymywać wychodzące aktywne to tylko play - inne to standard 50/3 miesiące - jeżeli interesuje cie tylko odbieranie to w popie zdaje się po doładowaniu masz rok aktywne na odbieranie

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-06-18 15:07:26
Autor: Michal L

"Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> wrote in message news:h1ddl9$a40$1inews.gazeta.pl...
jeżeli chcesz utrzymywać wychodzące aktywne to tylko play - inne to standard 50/3 miesiące - jeżeli interesuje cie tylko odbieranie to w popie zdaje się po doładowaniu masz rok aktywne na odbieranie

W GaduAir jest 10zl/3 mies....

Data: 2009-06-19 07:07:52
Autor: Dominik & Co
Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.
Michal L napisał(a):

W GaduAir jest 10zl/3 mies....

Jako i w Mobilkingu...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-19 15:32:22
Autor: Netx
Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.
W GaduAir jest 10zl/3 mies....

Jako i w Mobilkingu...

Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w stanie upadku?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-06-21 01:23:18
Autor: Little Brother
On 19 Cze, 15:32, Netx <gigabyte-cut-it-...@gazeta.pl> wrote:

> Jako i w Mobilkingu...

Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w
stanie upadku?

Możesz kupić dowolny starter za powiedzmy 5 zł i używać tylko do
odbioru rozmów przychodzących, a do wychodzących zachować
dotychczasowy lub w miarę potrzeby kupowac co jakiś czas minimalny
starter i dzwonić do wyczerpania kredytu lub ważności na połączenia
wychodzące.

Data: 2009-06-22 07:07:29
Autor: Dominik & Co
Netx napisał(a):

Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w stanie upadku?

Na razie nic o tym oficjalnie nie wiadomo. W każdym razie po 6 lipca numer
przeniesiesz bezpłatnie i szybko do jakiej sieci chcesz, więc ewentualne
zejście operatora jest mało straszne.

Data: 2009-06-18 20:07:08
Autor: u
[...]

doładowywać nie musisz:
http://www.cyfrowypolsat.pl/komorki/telefony-na-karte/oferta.cp

Data: 2009-06-18 20:13:02
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Thu, 18 Jun 2009 20:07:08 +0200, u napisał(a):

[...]

ale chyba przychodzące do Cyfrowego Polsatu są podobnie droższe jak do
Play, nie wiem w którym cenniku ale widziałem...

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

Data: 2009-06-18 22:47:56
Autor: u

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:h1e03j$2q7$1inews.gazeta.pl...
ale chyba przychodzące do Cyfrowego Polsatu są podobnie droższe jak do
Play, nie wiem w którym cenniku ale widziałem...

W każdym
Play najdrożej, CP drożej.
Do sporadycznego używania może być, byle tylko "smycz" była naładowana i pod ręką.

Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.