Gdzie tanie ubezpieczenie dla 23-latka?

Data: 2009-12-06 10:51:20
Autor: Dysiek
Gdzie tanie ubezpieczenie dla 23-latka?
Za duzo jest zmiennych, zeby odpowiedziec ci na pytanie - marka i wiek auta, region zamieszkania, czy cos wczesniej rejestrowales na siebie, etc.

Z tanszych ubezpieczycieli oblukaj: HDI, pocztowe ubezpieczenie (MTU?) i mozesz dla swietego spokoju zadzownic do Link 4 bo czasami uda im sie cos taniego wyszukac :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-06 11:00:55
Autor: Wooyek
Gdzie tanie ubezpieczenie dla 23-latka?
Za duzo jest zmiennych, zeby odpowiedziec ci na pytanie - marka i
wiek auta, region zamieszkania, czy cos wczesniej rejestrowales na
siebie, etc.

Ford Focus, ~2003, diesel, kombi
Katowice
Auto trzymane w garażu na parkingu strzeżonym
Od 1,5 roku jestem współwłaścicielem auta taty (więc ze zniżkami szaleństwa nie będzie)

Z tanszych ubezpieczycieli oblukaj: HDI, pocztowe ubezpieczenie
(MTU?) i mozesz dla swietego spokoju zadzownic do Link 4 bo czasami
uda im sie cos taniego wyszukac :-)

Dzięki, właśnie o takie ogólne typy mi chodziło - sprawdzę :)

Data: 2009-12-06 12:14:04
Autor: Dysiek
[...]

Jeszcze pojemnosc jest wazna; ale dla szarego uzytkownika bez bazy danych ubezpieczyciela i tak na niewiele sie te dane przydadza - trzeba dzwonic i pytac.

Spoko.

Pozdrawiam
Dysiek

Gdzie tanie ubezpieczenie dla 23-latka?