Gdzie tanio slajdy?

Data: 2010-10-22 21:13:48
Autor: Kasy1
Gdzie tanio slajdy?
Witam!

Gdzie kupujecie slajdy w przyzwoitej cenie?Chetnie kupilbym provie 100 f i
Velvie 50,tak okolo 20 rolek..Moze ktos chce sprzedac?Albo ma jakies namiary na
tani sklep wysylkowy?
Najtansze znalazlem na allegro za 27 plus wysylka..Mialem nadzieje na nizsza cene:(
Pozdrawiam!K

Data: 2010-10-22 22:38:04
Autor: Andrzej R
Gdzie tanio slajdy?
Provie 100f kupowałem dwa tygodnie temu na warszawskiej giełdzie w Stodole po 24 zł. Ale nie wiem czy Ci tam po drodze:-).
    Pozdrawiam
       Andrzej

Data: 2010-10-23 21:44:56
Autor: Kasy1
Gdzie tanio slajdy?
Cena ok,jednak nie pojade do W-wy po 10 rolek:)
Dzieki za info,pozdr!K

Data: 2010-10-24 22:39:33
Autor: syriusz
Gdzie tanio slajdy?
Najtansze znalazlem na allegro za 27 plus wysylka..Mialem nadzieje na nizsza cene:(
Pozdrawiam!K

No i mi przynajmniej taniej znaleźć się nie udało, a na Provii 100F jadę od dłuższego czasu, dlatego przyjąłem, że na obecne czasy 27zł za rolkę to normalna cena...
Jeśli masz jakieś wątpliwości, to zajrzyj na czarno-białe - tam mają rolkę po 35,90zł + koszty wysyłki :-)

Pozdrawiam,
syriusz

Gdzie tanio slajdy?