Gdzie te czasy?

Data: 2012-12-24 12:54:23
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Kiedy¶, w dobrych czasach PRLu człowiek miał dwie, trzy duże, całe, soczyste, smaczne szynki w lodówce, całe pęta różnych rodzajów najlepszych kiełbas zapakowane, w piwnicy duż±, glinian± beczkę smalcu stopionego z podgardla, napieczone kilka rodzajów ciast, makowce, serniki na zimno, jabłeczniki...., potraw co najmniej 12 najlepszej jako¶ci zrobionę przez mamę i nas dzieci...

Ach, jakich kurewskich czasów dożyli¶my, żę ludzie musz± kupować szynkę niewiadomego pochodzenia na plasterki...
Tfu!

Kilka dni temu w jednym sklepie mięsnym weszła starsza kobieta i patrzy w oszklon± gablotę i mówi, ile tu smacznych rzeczy, że człowiek nie wie, co ma wybierać. Pytam się jej na te słowa, to kiedy były lepsze czasy, dzisiaj czy za PRLu, jak starsi ludzie to widz±? Kobieta patrzy na mnie i nie wie co ma odpowiedzieć... Ekspedientka, wła¶cicielka sklepu wtr±ca do mnie, kiedy¶ było lepiej, bo nikt nie wybrzydzał, ludzie wszystko brali jak szło, a nie stękali i wybrzydzali...

5 dkg tego, a może 3 plasterki tego...
Tfu, co za dziadostwo nastało...

boukun

Data: 2012-12-24 07:16:42
Autor: Marek
Gdzie te czasy?
On Dec 24, 12:54 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

No, no...ta "szynka" , ktorej powstaje 2 kg z jednego kilograma
miesa...

Ja kupilem hiszpanska Serrano. 1,8 kg miesa, na 1 kg gotowej szynki.

Data: 2012-12-24 13:01:04
Autor: ZeNek
Gdzie te czasy?
a oto kilka najważniejszych rozrywek lemingów :
  1.Playstation gdzie leming zawsze wygrywa jako Bruce Lee
  2.W±chanie brudu spomiędzy palców u nóg rano
  3.Onanizm nałogowy na widok swych idoli żeńskich i męskich
  4.Browar przez cały dzień za rente babci -swoja wypłatę w wysok 689 zł brutto przeznacza na gry
  5.Kopanie starców ,opluwanie krzyża oraz rozmowy intelektualne w pabie o tym co było w tvn i Onet.
  6.Zagl±danie do portfela mamusi jak mama wróci rano z pracy
  7.kablowanie na kolegów z pracy w zamian za podwyżke 3,50 zł
  8.Czytanie o promocjach w marketach (do Media Markt ) nie s± wpuszczani
  9.Zaliczanie panienek o podobnej inteligencji i z podobnych domów
  10.uwielbienie dla każdej władzy ,która mówi mu że jest inteligentny

  To esencja prawdy

Data: 2012-12-24 13:01:15
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie te czasy?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 grudzień 2012 12:54:

Ach, jakich kurewskich czasów dożyliśmy, żę ludzie muszą kupować szynkę
niewiadomego pochodzenia na plasterki...
Tfu!

Nie dziwota że komuna padła, bo ludzie już dosyć mieli tego kupowania na kilogramy. :-)

Data: 2012-12-24 13:23:20
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kb9g73$rjf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tylko żadna tzw. komuna nie padła, ot, był po prosu wyrachowany rabunek kraju przy okrągłym stole żydokomuszków i zrabowali i złupili kraj i polski naród...

boukun

Data: 2012-12-24 13:37:37
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie te czasy?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 grudzień 2012 13:23:

[...]

polski narĂłd...

Nie gadaj. Zabrali Ci beczkÄ™ smalcu z podgardla? :)

Data: 2012-12-24 13:47:07
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kb9ib9$lu7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gorzej, całą rzeźnię ukradli i zaorali, ...to tylko, jeśli chodzi o mój zakład macierzysty...

boukun

Data: 2012-12-24 13:49:30
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie te czasy?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 grudzień 2012 13:47:

[...]

szynkÄ™ niewiadomego pochodzenia na plasterki...
[...]

A brali na kilogramy czy w plasterkach? :)

Data: 2012-12-24 13:51:55
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kb9j1h$lu7$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem, jak się dzielili, w tym czasie byłem na emigracji, ale pod koniec to potraktowali spchaczami...

boukun

Data: 2012-12-24 14:14:53
Autor: Marek Czaplicki
Gdzie te czasy?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 grudzień 2012 13:51:

Tylko żadna tzw. komuna nie padła, ot, był po prosu wyrachowany
rabunek kraju przy okrągłym stole żydokomuszków i zrabowali i złupili
kraj i polski narĂłd...

[...]

Spychaczem, beczkę smalcu z podgardla? No faktycznie... bydełko. :)

Data: 2012-12-24 13:53:28
Autor: ZeNek
Gdzie te czasy?
W dniu 2012-12-24 13:47, boukun pisze:
[...]

Co ty tu sie ĹĽalisz myslisz ze ta mazowiecka cholote obchodzi los klasy robotniczej ?

Te cioty wioskowe od pluga oderwane za paczke dropsow dadza ruchac swoje zony byle murzynowi a ty chcesz zeby mysleli o narodzie ?

Data: 2012-12-25 01:11:27
Autor: Polok_Prawdziwy
Gdzie te czasy?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

kraju przy okr±głym stole żydokomuszków i zrabowali i złupili kraj i
polski naród...

Nie gadaj. Zabrali Ci beczkę smalcu z podgardla? :)

Gorzej, cał± rzeĽnię ukradli i zaorali, ...to tylko, je¶li chodzi o mój
zakład macierzysty...

boukun

Co ty tu sie żalisz myslisz ze ta mazowiecka cholote obchodzi los klasy
robotniczej ?

Te cioty wioskowe od pluga oderwane za paczke dropsow dadza ruchac swoje
zony byle murzynowi a ty chcesz zeby mysleli o narodzie ?

Niewim kimze¶ jezd, bociem jesce tukej niewidziołem, ale¶ utrafił wsamo sedno...

- jo, Baca nowocesny i polok prawdziwy cito godom, dobże beblos...!!!

A inkse potwierdzić mojom fizjonomiem i ałtonomiem mogom, bomie tu syćkie znajom...

Data: 2012-12-24 14:17:48
Autor: Dirko
Gdzie te czasy?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kb9g7e$2if$1mx1.internetia.pl...

[...]

    Co Ty pierdo.isz?

Data: 2012-12-24 15:06:23
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kb9km1$v29$1news.vectranet.pl...
[...]

Tu nie TVP, nie musisz mydlić ludziom oczu, albo jeste¶ młody i głupi...

boukun

Data: 2012-12-24 17:36:33
Autor: pluton_
Gdzie te czasy?
> [...]
> soczyste,  smaczne szynki w lodówce, całe pęta różnych rodzajów
> najlepszych kiełbas  zapakowane, w piwnicy duż±, glinian± beczkę smalcu

    Co Ty pierdo.isz?

Kiedy mamusia zabierala go do calonocnej kolejki po kawalek
sloniny to opowiadala mu rozne bajeczki.

Nullification

Data: 2012-12-25 01:07:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Gdzie te czasy?
boukun wrote:

[...]

Awdodatku, syćkie my dobre humory miały, łokowita litrami siem loła i donowego roku my balowały...!

Data: 2012-12-25 11:50:27
Autor: Trybun
Gdzie te czasy?
W dniu 2012-12-24 12:54, boukun pisze:
[...]

Że o samym tego smaku nawet nie ma co wspominać. Dzisiejsz± żywno¶ć ¶miało można nazwać karm±, pozbawiona prawie całkowicie walorów smakowych, służy wył±cznie do napychania sobie brzuchów..

Data: 2012-12-25 21:23:19
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie te czasy?
boukun napisał:

[...]

Nic dodać nic uj±ć. Dziwne że tego rodzaju wspomnienia mam nawet z epoki
Jaruzelskiego. Mięso się "załatwiało". Ale go jako¶ nikomu nie brakowało.

--
"Ci, którzy przemawiaj± w imieniu boga, powinni pokazać listy
uwierzytelniaj±ce." Julian Tuwim

Data: 2012-12-25 23:09:32
Autor: boukun
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisał w wiadomo¶ci news:kbd1vm$ug5$1dont-email.me...
boukun napisał:

[...]

Bo do okr±głego stołu Polski jeszcze nie sprzedali i nie zaorali, choć plany likwidacji polskiego przemysłu już istniały...

boukun

Data: 2012-12-26 00:31:22
Autor: mkarwan
Gdzie te czasy?
Użytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisał w wiadomo¶ci news:kbd1vm$ug5$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl