Gdzie te liczby?

Data: 2011-05-04 10:59:19
Autor: mulczas
Gdzie te liczby?

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4dc105d3$1news.home.net.pl...
Zdaję sobie sprawę z tego, że moje pytanie może być OT, ale nie całkiem
jeśli to czego nie widzę jest winą telewizora, a nie moją. W nocy w
chwili bezsenności skakałem sobie po programach i trafiłem na taką
"perełkę"  http://i54.tinypic.com/34osyyr.jpg I pierwsze co zrobiłem, to
wykonałem działanie z którego mi wszyło 21, a dopiero poźniej
doczytałem na ekranie, że NIE 21! (tego akurat na tych zdjęciach nie
widać). No to zgodnie z poleceniem dodałem liczby znajdujące się na
obrazku i wyszło 56. Różne padały odpowiedzi, ale prawidłowej do końca
programu nie było. I oto odpowiedź http://i55.tinypic.com/2u716px.jpg
Czy ja mam coś z oczami i nie powinienem brać udziału w takich
zgadywanakch (jak do tej pory nie biorę) czy z moim TV coś nie halo, bo
nie wyświetlił tych liczb które pokazano w odpowiedzi?

Ja kiedys wpadlem na to jak to policzyc - dodajesz wszystkie liczby z ekranu - te arabskie (22, 5, 16 itp.) i te... rzymskie! A gdzie one sa?
'(' i ')' = C rzymskie = 100,
'x' i '+' = X rzymskie i 2 znaki I (skrzyzowane) czyli majac x i + w dzialaniu dodajemy 10+1+1
'=' to rzymskie || i dwie rzymskie jedynki - 2+1+1
'-' i '/' to jedynki
Do tego obrazek ludzika na dole - tam musisz "dostrzec" C, L, I itd.
Probowalem dodawac niektore przyklady podawane na forach przez wscieklych "graczy" - niektore wychodza, niektore nie :-) ale metoda chyba jest dobra

Data: 2011-05-04 11:11:27
Autor: Big Jack
Gdzie te liczby?
W wiadomości
*mulczas* napisał(-a):

Ja kiedys wpadlem na to jak to policzyc - dodajesz wszystkie liczby z
ekranu - te arabskie (22, 5, 16 itp.) i te... rzymskie!

Może to być i to, ale 36 liczb na obrazku to ja nie podejmuję się doszukać

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-05-04 11:28:56
Autor: z
Gdzie te liczby?
mulczas pisze:

Probowalem dodawac niektore przyklady podawane na forach przez wscieklych "graczy"

Szacun :-)

Było polecenie żeby dodać monety.
Nawet się zorientowałem że zrobili fotomontaż (52 grosze chyba) Ale i tak prawidłowe rozwiązanie było całkiem od czapy.

To są próby WYŁUDZENIA a "wyłudzacze" powinni siedzieć !!!

Data: 2011-05-04 22:43:40
Autor: Padre
Gdzie te liczby?

Ja kiedys wpadlem na to jak to policzyc - dodajesz wszystkie liczby z
ekranu - te arabskie (22, 5, 16 itp.) i te... rzymskie!

Ja wpadłem na to dzisiaj:) Tylko mam małe watpliwosci: ^, < czy > to aby na pewno rzymska 5?

Gdzie te liczby?