Gdzie te liczby?

Data: 2011-05-04 22:37:07
Autor: Marek Dyjor
Gdzie te liczby?
Big Jack wrote:
Zdaję sobie sprawę z tego, że moje pytanie może być OT, ale nie
całkiem jeśli to czego nie widzę jest winą telewizora, a nie moją. W
nocy w chwili bezsenności skakałem sobie po programach i trafiłem na
taką "perełkę"  http://i54.tinypic.com/34osyyr.jpg I pierwsze co
zrobiłem, to wykonałem działanie z którego mi wszyło 21, a dopiero
poźniej doczytałem na ekranie, że NIE 21! (tego akurat na tych
zdjęciach nie widać). No to zgodnie z poleceniem dodałem liczby
znajdujące się na obrazku i wyszło 56. Różne padały odpowiedzi, ale
prawidłowej do końca programu nie było. I oto odpowiedź
http://i55.tinypic.com/2u716px.jpg Czy ja mam coś z oczami i nie
powinienem brać udziału w takich zgadywanakch (jak do tej pory nie
biorę) czy z moim TV coś nie halo, bo nie wyświetlił tych liczb które
pokazano w odpowiedzi?

no i kogo to obchodzi...  :)

Data: 2011-05-05 07:56:47
Autor: Big Jack
Gdzie te liczby?
W wiadomości
*Marek Dyjor* napisał(-a):

no i kogo to obchodzi...  :)

No przecież Ciebie nie musi. I chyba jesteś wolnym człowiekiem i nie musisz tego manifestować.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-05-05 14:24:00
Autor: Marek Dyjor
Gdzie te liczby?
*Marek Dyjor* napisał(-a):

no i kogo to obchodzi...  :)

No przecież Ciebie nie musi. I chyba jesteś wolnym człowiekiem i nie
musisz tego manifestować.

manifestuje to że śmieszy mnie że dla kogoś problemem jest konkurs dla debili... w debilnej telewizji.

Równie dobrze można sie oburzać że ktoś gra w trzy karty na jakimś jarmarku.

Data: 2011-05-05 17:40:18
Autor: z
Gdzie te liczby?
Marek Dyjor pisze:
Big Jack wrote:

Równie dobrze można sie oburzać że ktoś gra w trzy karty na jakimś jarmarku.

I czy przypadkiem na 3 karty nie ma paragrafu. Może literalnie to nie to samo ale moralnie jak najbardziej. "Organy" na jarmarku pewnie by zadziałały.

Data: 2011-05-05 18:16:15
Autor: Marek Dyjor
Gdzie te liczby?
z wrote:
Marek Dyjor pisze:
Big Jack wrote:

[...]

równie głupie jak prohibicja na niektóre narkotyki czy zakaz hazardu...

Państwo uzurpuje sobei prawo do ograniczania praw obywatelskich.

Data: 2011-05-05 18:19:32
Autor: z
Gdzie te liczby?
Marek Dyjor pisze:

Państwo uzurpuje sobei prawo do ograniczania praw obywatelskich.

Zdziwiony? To UE Panie :-)

Gdzie te liczby?