Gdzie telefon komórkowy?

Data: 2009-02-27 12:51:10
Autor: Silinde Ringëril
Gdzie telefon komórkowy?
schinesghe@gmail.com pisze:
Witam!

Co chwila pojawiają się na rynku różne pokrowce na telefony komórkowe,
ale jakoś nie mogę znaleźć etui, które byłyby przydatne podczas jazdy
na rowerze.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na rower to:
http://www.krusell.se/products/5/?catid=15&productid=1095
a do auta:
http://www.krusell.se/products/1/?catid=53&productid=1106

plus to do telefonu - pasuje do obu poprzednich:
http://www.krusell.se/products/1/?catid=5&productid=1548
(Spring clip w komplecie)

Zalety:
Trzyma się kiery jak diabeł sołtysa.
Mogę zawsze zerknąć, czy ktoś nie dzwoni [a jeśli tak, to kto :)] i zatrzymać się, by odebrać.
Przy zmianie telefonu zmieniam tylko jego futerał.
W aucie i na rowerze mam ten sam system, więc wygoda 100%.

Wada tylko jedna: na deszcz jednak trzeba telefon schować :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Siódmego dnia Stworzenia Pan Bóg wypoczywał,

Data: 2009-02-28 22:56:01
Autor: Roberto
Gdzie telefon komórkowy?
schinesghe@gmail.com pisze:
> Witam!
> ale jakoś nie mogę znaleźć etui, które byłyby przydatne podczas jazdy
> na rowerze.
Na rower to:
http://www.krusell.se/products/5/?catid=15&productid=1095

Tia...zwlaszcza jak ktos uzywa mapnika... Tak wiec albo mapnik albo komorka... wiec wybieram mapnik. Przynajmniej wiem gdzie jechac a tak bym musial co chwila dzwonic i pytac sie kogos tam o droge.

--

Gdzie telefon komórkowy?