Gdzie telefon komórkowy?

Data: 2009-02-27 06:20:02
Autor: sufa
Gdzie telefon komórkowy?
On 26 Lut, 13:07, schines...@gmail.com wrote:

Witam!

Jakie macie sposoby na komórkę podczas jazdy? Pytanie to szczególnie
kieruję do turystów rowerowych.

Mamy dwudziesty pierwszy wiek, technika, postęp PiS i takei tam...
Ja kupiłem nowy model komórkofona, Nokia 20097 SLX. To bardzio
zaawansoweany model, prawie robot. Potrafi cuda, nei będę się tutaj
rozpisywał o wszystkicj jego możliwościach. Skoncentruje się na tej
rowerowej. Mianowicie za niewielki pieniądz można do tego telefonu
dokupić mały rower. Scotta albo Speca (ale inni prodeucenci
zapowiadają, że lada moment także pojawią się ich modele). I ten
telefon jeździ za mną na tym małym rowerze. Ba... czasem (szczególnie
na długich podjazadach) jeździ przede mną. Niejakim problemem jest
ewentualne prowadzenie rozmów, ale wszak nei o to chodzi. Ważne, że
telefon jest niedaleko mnie. I jeszcze... ma także tę zaletę, ze
nawiguje... Znaczy jedzie za mną i mówi gdzie mam skręcać. jest pewien
problem, gdy jedzie przede mną. Wtedy pyta mnie, gdzei skręcić. No
ale... nie wymagajmy cudów od prostego telefonu.

Jacek

http://zegarki.u2.pl

Gdzie telefon komórkowy?