Gdzie telefon komórkowy?

Data: 2009-02-28 20:28:43
Autor: chary
Gdzie telefon komórkowy?
schinesghe@gmail.com wrote:
Witam!

Co chwila pojawiają się na rynku różne pokrowce na telefony komórkowe,
ale jakoś nie mogę znaleźć etui, które byłyby przydatne podczas jazdy
na rowerze. Standardowe trzymanie telefonu w tylnej kieszonce koszulki
rowerowej nie jest najszczęśliwszym wyjściem, szczególnie podczas
upadku z roweru ;-)

Jakie macie sposoby na komórkę podczas jazdy? Pytanie to szczególnie
kieruję do turystów rowerowych.

Ja dostalem pare lat temu na urodziny taki gadzet i do tej pory uzywam i jestem bardzo zadowolony.

http://www.bikeman.pl/Sklep-rowerowy/Sakwy-torby-i-worki/Torby-na-kierownice/Torebka-na-kierownice-Topeak-Handy-Phone-Pack

Moj ma troche starszy design, ale to raczej to samo. Pokrowiec jest b. lekki, neoprenowy. Mocowanie montuje sie takim cybantem gdzies do roweru (ja mialem najpierw na mostku, teraz na ramie, z boku head tube (rury sterowej?) i do tego przypina/odpina sam pokrowiec (latwo i szybko).

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"Nauka nigdy nikomu nie zaszkodzila.
Prawie nigdy.
I prawie nikomu"

Data: 2009-04-02 09:44:03
Autor: asmagsystem
Gdzie telefon komórkowy?
On 28 Lut, 22:28, "chary" <ch...@onet.pl> wrote:
schines...@gmail.com wrote:
> [...]

mialem najpierw na mostku, teraz na ramie, z boku head tube (rury sterowej?)
i do tego przypina/odpina sam pokrowiec (latwo i szybko).

Zobacz moje etui na http://www.magsystem.net.pl lub na allegro jest
wystawione(etui na telefon komórkowy do roweru)
Pozdrawiam MAG system Andrzej Stanisławski.

Gdzie telefon komórkowy?