Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?

Data: 2015-07-28 10:42:51
Autor: akarm
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
Poszukuję wiadomości o najkorzystniejszych pożyczkach, konkretniej - w jakim banku najkorzystniej będzie pożyczyć 60tys. złotych? Tylko na bardzo długi, jak najdłuższy okres spłaty, czyli ok. 10 lat. Jeśli czytają teraz tę grupę jacyś doradcy lub kredytobiorcy, bardzo proszę o podzielenie się informacjami.

--           Akarm

Data: 2015-07-28 20:06:32
Autor: RobertS

--
         Akarm

jeżeli głównym kryterium ma być okres kredytowania to wybór jest b.ograniczony i z pewnością nie będzie korzystnie

RobertS

Data: 2015-07-28 12:24:37
Autor: akarm
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 20:06:38 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
jeżeli głównym kryterium ma być okres kredytowania to wybór jest b.ograniczony i z pewnością nie będzie korzystnie

Długość spłaty podyktowana jest wysokością rat.
Niestety, ponad 1 tys. miesięcznie jest nie do udźwignięcia. Maksimum to 700zł. Czy coś w tym zakresie możesz doradzić?

--         Akarm

Data: 2015-07-28 22:33:33
Autor: RobertS
W dniu 2015-07-28 o 21:24, akarm@wp.pl pisze:
[...]

czyli 60kzł z max ratą na poziomie 700 zł?

potrzebuję trochę danych, aby policzyć zdolność kredytową, poza tym ostateczna oferta (warunki cenowe) dopiero po złożeniu wniosku, niestety z gotówkami nie jest tak jak z hipo, że przed rozpoczęciem procesu widaomo jaka będzie rata

RobertS

Data: 2015-07-28 15:23:04
Autor: akarm
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 22:33:41 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
czyli 60kzł z max ratą na poziomie 700 zł?

Brawo! ;)

potrzebuję trochę danych,

O jakie dane chodzi?
Prosiłbym o szczegóły na akarm maupa wp.pl

--          Akarm

Data: 2015-07-29 12:02:09
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eb49131f-816d-478d-803e-b70b52094ad5@googlegroups.com...
[...]

Dajcie znac, czy sie uda.

Tak z ofert ogolnych widze, ze bedzie trudno.
Alior niby oferte ma, ale RRSO wychodzi 17%,
BNP i PKO procenty maja mniejsze, ale na 10 lat niechetnie, 8 tak ... i rata 1000 zl ...

A jak znam zycie, to zaraz sie okaze, ze ubezpieczenie, dobezpieczenie i 1200 ...

Nie dasz rady tego w jakas hipoteke wcisnac ?

J.

Data: 2015-07-29 23:13:31
Autor: RobertS
W dniu 2015-07-29 o 12:02, J.F. pisze:

A jak znam zycie, to zaraz sie okaze, ze ubezpieczenie, dobezpieczenie i
1200 ...

Nie dasz rady tego w jakas hipoteke wcisnac ?

J.

największy problem to ten okres kredytowania, na 7 lat można zrobić kredyt z RRSO <10%, ostatnio taki wypłaciłem

Alior daje na dłużej, ale warunki kiepskie, jak klient nie ma ciśnienia to lepiej z dala się od tego banku trzymać...

RobertS

Data: 2015-08-08 20:23:16
Autor: Akarm
W dniu 2015-07-28 o 20:06, RobertS pisze:
jeżeli głównym kryterium ma być okres kredytowania to wybór jest
b.ograniczony i z pewnością nie będzie korzystnie

Zainteresowani mają przyznane 60 tys. na 7 lat, koszt całkowity wyniósł 21400zł.
Czy należy im odradzić?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-08 21:31:21
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-08 o 20:23, Akarm pisze:
[...]

jakie dostali warunki?
oprocentowanie, prowizja, ubezpieczenia i RRSO?

potrzebują tych pieniędzy czy nie?

RobertS

Data: 2015-08-08 23:38:46
Autor: Akarm
W dniu 2015-08-08 o 21:31, RobertS pisze:
[...]

Nie wiem, co jeszcze mogę napisać? Oprocentowanie, prowizja, ubezpieczenie, itp. wyniosło razem 21400 zł.
Przypuszczam, że RRSO można jakoś z tego wyliczyć.
Może jeszcze inaczej: do ręki dostaną 60 tys. a w ciagu 7 lat oddadzą 81400 zł.

potrzebują tych pieniędzy czy nie?

Skoro im brakuje, to chyba potrzebują. We wtorek zadecydują: albo gotówka, albo inny bank.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-09 00:41:12
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-08 o 23:38, Akarm pisze:

Nie wiem, co jeszcze mogę napisać? Oprocentowanie, prowizja,
ubezpieczenie, itp. wyniosło razem 21400 zł.
Przypuszczam, że RRSO można jakoś z tego wyliczyć.

bank ma obowiązek podać ww. parametry

Może jeszcze inaczej: do ręki dostaną 60 tys. a w ciagu 7 lat oddadzą
81400 zł.

oprocentowanie stałe czy zmienne? bo jeżeli bazuje na wibor to jest spora szansa, że oddadzą sporo więcej niż ok. 21kzł

poza tym rata ok. 970 zł, a miała być max 700...coś się zmieniło?

generalnie można taniej...

RobertS

Data: 2015-08-09 06:49:56
Autor: Kris
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2015 00:41:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

oprocentowanie stałe czy zmienne?
A jakiś bank daje na dzisiaj kredyty ze stałym oprocentowaniem?

Data: 2015-08-09 11:50:45
Autor: J.F.
Dnia Sun, 09 Aug 2015 00:41:12 +0200, RobertS napisał(a):
[...]

Co tylko utrudni porownanie.
zakladajac ze rowne raty RRSO wychodzi z tego ~10% - to chyba nie jest
zla oferta obecnie w kredytach gotowkowych ?

[...]

Liczysz na wzrost odsetek ? Chyba sie nie zanosi.

J.

Data: 2015-08-09 11:58:26
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-08-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

oprocentowanie stałe czy zmienne? bo jeżeli bazuje na wibor to jest spora szansa, że oddadzą sporo więcej niż ok. 21kzł

Liczysz na wzrost odsetek ? Chyba sie nie zanosi.

Zależy o jakim horyzoncie czasowym mówimy.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-08-09 12:23:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-08-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]

No to moim zdaniem wzrośnie. Widziałeś historycznie 10-letni okres spadku?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-08-09 15:04:45
Autor: Liwiusz
On 2015-08-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
oprocentowanie stałe czy zmienne? bo jeżeli bazuje na wibor to jest spora szansa, że oddadzą sporo więcej niż ok. 21kzł

Liczysz na wzrost odsetek ? Chyba sie nie zanosi.

ZaleĹźy o jakim horyzoncie czasowym mĂłwimy.

7 lat :-)

No to moim zdaniem wzrośnie. Widziałeś historycznie 10-letni okres spadku?

No w takiej Japonii już chyba 20 lat mają nisko. Jak ktoś czeka na
wzrosty, to mu może całe pokolenie minąć ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-08-09 17:47:27
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-09 o 11:50, J.F. pisze:

Liczysz na wzrost odsetek ? Chyba sie nie zanosi.

J.

spójrz na wykres wibor, do tego banki podwyższyły oprocentowanie kredytów ze stałą stopą procentową, wiele wskazuje na to, że stopy procentowe zaczną rosnąć

RobertS

Data: 2015-08-11 15:25:06
Autor: wromek
[...]

Ja bym zapytał o marżę i czy jest opłata za wcześniejszą spłatę i kiedy.
Jeśłi nie ma to nawet za kilka miesięcy można zabrać zabawki do innego banku bez prowizji, ubezpieczeń, ponownej prowizji za przyznanie itp, itd.

Ja to praktykuję :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2015-08-11 17:49:12
Autor: J.F.
Dnia Tue, 11 Aug 2015 15:25:06 +0200, wromek napisał(a):
[...]

Moment.
a) jesli to dobra oferta, to za kilka miesiecy tez bedzie dobra.
b) udaje sie tak przenosic bez dodatkowych oplat ? Wydaje mi sie, ze
banki do tego bardzo niechetne ....

J.

Data: 2015-08-11 18:59:18
Autor: wromek
[...]

Dobra oferta jest dobra póki jest dobra a jak inne stają się lepsze to trzeba się zawijać ;)
Bank chętnie zabierze innemu bankowi sprawdzonego klienta z dobrym bikiem i regularnym spłacaniem zobowiązań, ryzyko jest dobrze skalkulowane a oferta musi skłonić klienta do przeniesienia kreski.
Aktualnie w multi była fajna oferta do zeszłego piątku z limitem kredytowym dla firm-udało mi się zafiksować sobie warunki w poniedziałek mimo, że jeszcze żadnego kwitka im nie zaniosłem ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2015-08-11 19:04:41
Autor: RobertS
W dniu 2015-08-11 o 18:59, wromek pisze:

Moment.
a) jesli to dobra oferta, to za kilka miesiecy tez bedzie dobra.
b) udaje sie tak przenosic bez dodatkowych oplat ? Wydaje mi sie, ze
banki do tego bardzo niechetne ....

praktycznie przy każdej gotówce jest prowizja do zapłacenia lub ew. ubezpieczenia (mają dość chytrą konstrukcję)

więc jeżeli klient zapłaci prowizję i będzie musiał zapłacić kolejną przy nowym kredycie to refinans nie ma sensu

opłaca się refinansować jedynie starsze kredyty, które obecnie mają max oprocentowanie i najlepiej jeżeli przy okazji uda się odzyskać kasę z ubezpieczenia

RobertS

Data: 2015-08-12 19:42:18
Autor: Akarm
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
W dniu 2015-08-08 o 21:31, RobertS pisze:
jakie dostali warunki?
oprocentowanie, prowizja, ubezpieczenia i RRSO?

Prowizja to ok. 750zł, oprocentowanie stałe, RRSO 9,67%.
Wcześniejsza spłata bez kary.

potrzebują tych pieniędzy czy nie?

Potrzebują. Już wzięli, dlatego mogłem podać dokładniejsze dane.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-12 19:45:35
Autor: Akarm
W dniu 2015-08-12 o 19:42, Akarm pisze:
W dniu 2015-08-08 o 21:31, RobertS pisze:
jakie dostali warunki?
oprocentowanie, prowizja, ubezpieczenia i RRSO?

Poprawka, źle spojrzałem, prowizja to ok. 1500 zł.

Data: 2015-07-29 16:00:42
Autor: Budzik
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
Użytkownik  akarm@wp.pl ...

[...]
Jezeli na DG to jakis kredyt z niewielkim dofinansowaniem z uni sprzedaje obecnie taxcare.

Data: 2015-07-29 22:54:46
Autor: RobertS
W dniu 2015-07-29 o 18:00, Budzik pisze:

Jezeli na DG to jakis kredyt z niewielkim dofinansowaniem z uni sprzedaje
obecnie taxcare.

tak, w Idea Banku, pożyczasz 100kzł a po 3 latach oddajesz 300kzł, ktoś jest zainteresowany?

rata 5kzł/m-c

RobertS

Data: 2015-07-29 23:29:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?

"RobertS" mpbeij$cpv$1@sunflower.man.poznan.pl

Jezeli na DG to jakis kredyt z niewielkim dofinansowaniem z uni sprzedaje obecnie taxcare.

tak, w Idea Banku, pożyczasz 100kzł a po 3 latach oddajesz 300kzł, ktoś jest zainteresowany?

Owszem -- Budzik jest zainteresowany. ;)

rata 5kzł/m-c

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-30 03:00:46
Autor: Budzik
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
[...]

Niestety nie znam szczegółów - akurat dzis usłyszalem o tym wiec podałem.

Skąd taka wysoka kwota?
Gdzie sa haczyki?

To co im powiedział gośc przez telefon to:
- kwota pozyczki własciwie bez rozsadnych ograniczen
- spłacasz 85%, reszta z uni
- okres spłaty do 10 lat
- oprocentowanie od 6 w doł, ale przy czystym biku ok 4%.
- zakup na cele firmowe

Oczywiście to taxcare, wiec jak najbardziej mozliwe ze jest zupełnie inaczej.
Jak beda mnie znów meczyc to chetnie wypunkuje. Poprosze o szczegoły haczyków :)

Data: 2015-07-30 08:48:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 05:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
[...]

Samcik kiedyś robił analizę takiego kredytu z rzekomo spłacanymi tylko
odsetkami i umarzanym kapitałem. Nie dość że przez obsuwę spłaty rat
można było i tak musieć kapitał spłacać, to jeszcze spłacane tylko
odsetki i tak dawały spłatę kapitału i odsetek liczonych po ofertach
poĹźyczek z innych bankĂłw.

Nadto możesz być jeszcze uwiązany przez lata do badziewiastej
księgowości taxcara.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 16:00:38
Autor: Budzik
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

pożyczek z innych banków.

Nadto możesz być jeszcze uwiązany przez lata do badziewiastej
księgowości taxcara.

No ale tu jest umorzenie tylko 15%.
Natomiast odsetki podaja ze ok 4, maks 6 jak zle ocenia zdolnosc kredytowa.
O ksiegowości nie wspominał przez telefon - byłby powód zeby wyjsc trzaskając drzwiami :)

Data: 2015-07-30 20:24:47
Autor: RobertS
W dniu 2015-07-30 o 18:00, Budzik pisze:

No ale tu jest umorzenie tylko 15%.
Natomiast odsetki podaja ze ok 4, maks 6 jak zle ocenia zdolnosc kredytowa.
O ksiegowości nie wspominał przez telefon - byłby powód zeby wyjsc
trzaskając drzwiami :)

kredyt w IB przy założeniu, że NIE zapłacisz odsetek (ani grosza) i tak wychodzi b.drogo ze względu na obowiązkowe ubezpioeczenia

a przy aktualnych kredytach w IB, czy to będzie marża 3 czy 7 nie ma większego znaczenia, do tego prowizja i pakiet płynnościowy!

z pakietu nie można zrezygnować i niestety on powoduje, że jest dość drogo

ale jak ktoś nie może dostać kredytu w innym banku (słaby BIK, złe wyniki, krótki staż) i ma szansę na pewny i zyskowny biznes to dla niego oferta IB jak znalazł

do tego można tam dostać kredyt "na próbę" (jak się go spłaci w określonym czasie to jest gratis)

i na koniec oferta dla BIKowców, kredyt z kaucją
przykładowo: pożyczasz 100kzł, do ręki dostajesz 70kzł a 30kzł to forma zabezpieczenia, jak nie spłacasz to kasa przepada (staje się 30% prowizją)

RobertS

Data: 2015-07-30 20:25:32
Autor: Budzik
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
Użytkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

[...]

Odsetki sa - tak jak pisałem przez telefon twierdził telemarketer ze 4-6%.

Obowiazkowe ubezpieczenia - o tym nie wspomniał.

a przy aktualnych kredytach w IB, czy to będzie marża 3 czy 7 nie ma większego znaczenia, do tego prowizja i pakiet płynnościowy!

O marzy nic nie wspominał.
Wyraznie pisałem na czym taxcare zarabia - odpowiedział ze na odsetkach oraz na tym, ze dostaja kase z uni za prowadzenie programu.

Pakietp łynnosciowy?

z pakietu nie można zrezygnować i niestety on powoduje, że jest dość
drogo
Mozesz oszacować np. 100.000 na 1 rok?

Data: 2015-07-30 23:43:00
Autor: RobertS
W dniu 2015-07-30 o 22:25, Budzik pisze:

Odsetki sa - tak jak pisałem przez telefon twierdził telemarketer ze 4-6%.

Obowiazkowe ubezpieczenia - o tym nie wspomniał.

jakoś dziwnym trafem zwykle klient dowiaduje się o tym dopiero przy okazji umowy kredytowej

a przy aktualnych kredytach w IB, czy to będzie marża 3 czy 7 nie ma
większego znaczenia, do tego prowizja i pakiet płynnościowy!

O marzy nic nie wspominał.

to są odsetki a nie ma marży?
bez marży (oprocentowania) nie byłoby odsetek...

Wyraznie pisałem na czym taxcare zarabia - odpowiedział ze na odsetkach
oraz na tym, ze dostaja kase z uni za prowadzenie programu.

TC zarabia na prowizji płaconej przez bank, tak samo jak każdy inny pośrednik kredytowy

Pakietp łynnosciowy?

z pakietu nie można zrezygnować i niestety on powoduje, że jest dość
drogo

Mozesz oszacować np. 100.000 na 1 rok?

skromnie licząc przez ten pakiet rata wychodzi 2x wyższa niż przy standardowym kredycie (prowizja, marża)

pytasz z ciekawości czy jesteś zainteresowany?

mogę wprowadzić wniosek i sprawdzić, ale żeby potem nie wyszło, że chcę kogoś oskubać, bo tanio nie jest

RobertS

Data: 2015-07-31 08:00:40
Autor: Budzik
[...]

Zastanawiałem sie, ale nie dlatego, ze potrzebuje pozyczki a dlatego zeby wyrwac 15% z uni.
Czyli wziac kredyt na jak najkrotszy czas, szybko spłacic, zeby poniesc jak najmniejsze koszty dodatkowe etc.
Ale podejrzewałem, ze diabeł tkwi w szczegółach. ;-)

Data: 2015-07-30 21:29:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 20:24, RobertS pisze:

i na koniec oferta dla BIKowców, kredyt z kaucją
przykładowo: pożyczasz 100kzł, do ręki dostajesz 70kzł a 30kzł to forma
zabezpieczenia, jak nie spłacasz to kasa przepada (staje się 30% prowizją)

No nie, bo pomniejsza o te 30% kwotę do spłaty (jeśli to rzeczywiście
kaucja).

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 21:24:33
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mpdttv$8m1$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No nie wiem, bo konstrukcja dziwna, ale po cos ja wymyslili :-)

Daja 70k, ale odsetki leca od 100k.
Jak przestajesz splacac, to nadal leca od 100k.
A jak dlug sprzedadza ... to chyba tez 100k+odsetki, bo na tyle maja papiery.

J.

Data: 2015-07-30 22:26:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 21:24, J.F. pisze:
[...]

Może tak być, ale wówczas to nie jest kredyt z kaucją, tylko kredyt z
prowizją warunkową (czyli taka z tego kaucja jak z Getinu bank;)

--
Liwiusz

Data: 2015-07-31 17:21:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?

"RobertS" mpdq5b$hb7$1@sunflower.man.poznan.pl

kredyt w IB przy założeniu, że NIE zapłacisz odsetek (ani grosza) i tak wychodzi b.drogo ze względu na obowiązkowe ubezpioeczenia

**Być może** (bo nie wiem, jak jest naprawdę a jedynie domyślam
się) tym sposobem bank zauważa, jak dużą częścią kosztów kredytu
jest płacenie za cwaniaków, którzy nie spłacają swych zobowiązań.

Może trzeba wreszcie zakończyć ideologię komunistycznego
(wspólnego, solidarnego) płacenia za złodziei? Jeden człowiek
z kalkulatorem w rękach będzie liczył spodziewane zyski i niejeden
interes ominie z uwagi na zbyt wysokie ryzyko, zaś inny -- weźmie
kredyt z nadzieją spłacenia ,,w razie czego'' przez społeczeństwo.

ŻADEN mój interes nie był stratny i tylko niektóre były słabo zyskowne.
(a wliczam w to moją czterdziestoletnią działalność zarobkową)

Ale znam masę mądralińskich, którzy często tracili -- niszcząc i mnie,
i innych ludzi dookoła siebie. IMO winne jest tutaj społeczeństwo
nagradzające złoczyńców podpierających się sloganami: dla
społeczeństwa, dla narodu, dla dzieci, dla potomnych, dla
dobra, dla kultury, nauki, sztuki...

-=-

Dobry interes to interes zyskowny.
Złem jest mieszanie się państwa o gospodarki.

Zawsze będą złe inwestycje -- ale wystarczy tych złych, które
nawalą z uwagi na nieszczęścia typu: wojna, niespodziewana
klęska żywiołowa, krach w kosmosie... Zbyt łaskawe traktowanie
kredytobiorców wymusza zwiększone składki ubezpieczeniowe,
które powalają kolejne kredyty i inwestycje oparte o kredyty.
(czyli normalne -- bo normalną inwestycję trzeba oprzeć o kredyt)

-=-

Powiem wprost -- co to za kredyt, którego nie trzeba spłacać?
To machlojka!!! W moim państwie (gdybym je miał) tacy kredytobiorcy
wsadzani by byli do łagrów, gdzie byliby wychowywani za pomocą pracy
do czasu uzyskania efektu. Co jest tym efektem? Świadomość konieczności
płacenia pracownikom za ich pracę, w tym płacenia bankierom za pożyczanie
pieniędzy!!!

Obecna Polska to bolszewia gorsza od tej która tu istniała pół wieku temu.
Ludzie ,,przedwojenni'' wymierają a do koryta idą bolszewicy, którzy uczą
kolejnych bolszewików. W Niemczech zaginie faszyzm i nazizm -- w Polsce
niestety znajdzie sobie grunt do rozwoju. Podobnie z bolszewizmem
leninowskim -- w Rosji to zaginie a w Polsce to coś rozkwitnie.

Ta bolszewia buduje tutaj (w RP) mentalność jakąś taką:

 -- część ludzi (takich jak ja) musi pracować za darmo
    (za miskę kaszy)
 -- inna część ludzi (księża chociażby, ale także urzędnicy ZUS
    itp. darmozjady i pasożyty) ma dostawać pieniądze (zatem
    i władzę) za darmo, bez pracy, markując jedynie pracę

Jest na to sposób? Jest. Wyjście z tego ,,ciekawego'' systemu
jest możliwe, ale nie musi wyglądać przyjemnie. I nawet widzę
tu i ówdzie ślady działalności, której celem jest uzdrowienie
narodu.

-=-

Czym innym jest pomoc temu, komu na głowę zwaliła się niespodziewana
lawina błota tam, gdzie takich lawin nikt zdrowiu na umyśle nie mógł
spodziewać się a czym innym jest systemowe płacenie za złoczyńców,
którzy nie spłacają swoich zobowiązań -- jak Kopania czy ZUS bądź
inne urzędy.

ZUS zbiera składki, ale w razie utraty zdrowia -- nie chce płacić.
ZUS powołuje się na parowo, którego nie ma -- brak okresu zwolnieniowego!!!

-=-

Zdrowe odsetki kredytowe to takie, które są niższe niż przyrost PKB!
Dziś są nieosiągalne z uwagi na politykę państwa, które zyskiem banków
chce opłacać głupotę urzędników.

,,Opodatkowanie'' banków da chwilową (iluzoryczną!!!) ulgę kredytobiorcom
i tak naprawdę dogniecie tychże kredytobiorców. Ja kredytów nie zamierzam
brać -- i być może napiszę kiedyś, dlaczego tak postanowiłem. :) Moje
postanowienie nie ma związku z obecną sytuacją, ale z czymś, co zaistniało
ze 20 lat temu.

Zły to system w którym za błędy ,,Kowalskiego'' płaci ,,Nowak''.

W ,,Bożym porządku'' (czyli -- w religijnym) grzesznik dostaje łaski
w postaci możliwość spłacania swych zobowiązań, nie zaś umorzenie
długów. Czym innym jest dawanie możliwości pracy, czym innym uczenie
myślenia typu: ,,bierz bezmyślnie! w razie czego -- inni spłacą!''.

-=-

Post mój nie ma nic wspólnego z frankowiczami.
Piszę nie o kredytach we frankach, lecz o kredytach inwestycyjnych
branych przez cwaniaków, którzy udają mądrych i pracowitych, aby
obciążać społeczeństwo swymi głupotami. Zakładam, że feankowicze
zamierzali spłacać swe zobowiązania. Natomiast ja piszę o tych,
którzy biorąc forsę na kredyt, wiedzieli o tym, iż spłatę tej forsy
pozostawią swym bliźnim. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-03 10:22:36
Autor: wromek
Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
tak, w Idea Banku, pożyczasz 100kzł a po 3 latach oddajesz 300kzł, ktoś jest zainteresowany?

rata 5kzł/m-c

Ja wziąłem w Idea ostatnio 125 na 10 lat-RRSO 10%-bez zabezpieczenia. Negocjacje trwały półtora miesiąca-tak bardzo nie potrzebowałem tego kredytu, że aż go wziąłem ;)

--
pozdrawiam, wromek

Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?