Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?

Data: 2012-10-27 12:09:04
Autor: wromek
Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?
jak w temacie...
W Polbanku będzie już tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-27 15:49:18
Autor: xbartx
Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?
Dnia Sat, 27 Oct 2012 12:09:04 +0200, wromek napisał(a):

jak w temacie...
W Polbanku bĂŞdzie juÂż tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.

Chyba BGĹťO - 5,8%.

--
xbartx

Data: 2012-10-27 19:05:35
Autor: wromek
Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank sie konczy z pocz. listopada?
Chyba BGŻO - 5,8%.

no ale to w polbanku bedzie chyba nawet 5,9 jesli WIBOR+1.
Czyli trzeba zostac? Nie ma nic innego, lepszego?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-27 14:00:21
Autor: quiris
Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank sie konczy z pocz. listopada?
BGŻOptima od jutra do 4 lutego 6.3% do 40 tys. http://goo.gl/JWwm6

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-11-03 22:40:43
Autor: Jarek S.

Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomości news:508bb2b0$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
jak w temacie...
W Polbanku będzie już tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.

-- pozdrawiam, wromek

Też szukam odpowiedzi, na razie zostałem w Polbanku, pod koniec Listopada z kalkulatorem w ręku dokonam wyboru....

Data: 2012-11-05 08:02:42
Autor: wromek
Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?
Też szukam odpowiedzi, na razie zostałem w Polbanku, pod koniec Listopada z kalkulatorem w ręku dokonam wyboru....

ale zmniejszone oprocentowanie jest już od 1. listopada-ja wrzucilem juz czesc na OPTIME.
jak nie masz jeszcze OPTIMY to zglos sie do mnie na priv po premie za otwarcie.

--
pozdrawiam, wromek

Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?