Gdzie to się robi na Krecie?

Data: 2011-08-19 11:25:48
Autor: Wiesiek
Gdzie to się robi na Krecie?
Czy jest tam w okolicach Gouves godna polecenia baza?
A moze jest taka z (aktualnie) polskojęzyczną obsługą?
Wiesiek

Data: 2011-08-31 14:21:46
Autor: Wiesiek
Gdzie to się robi na Krecie?

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a65.000001a0.4e4e2c1cnewsgate.onet.pl...
Czy jest tam w okolicach Gouves godna polecenia baza?
A moze jest taka z (aktualnie) polskojęzyczną obsługą?
Wiesiek

Wróciłem, zaliczyłem 2 nurki i .... wystarczy.
Wiesiek

Data: 2011-08-31 20:25:21
Autor: Zibit
Gdzie to się robi na Krecie?
Witam.
Bedę na K. w przyszłym tygodniu. Zrobiłeś dwa nurki i ... wystarczy, bo co ?
Podrzuć namiar lub gdzie nurałeś lub gdzie nie nurać.
Pozdrawiam. Zb.

Data: 2011-08-31 19:59:58
Autor: Pszemol
Gdzie to się robi na Krecie?
"Zibit" <nemo33@onet.eu> wrote in message news:j3lua8$847$1news.onet.pl...
Bedę na K. w przyszłym tygodniu. Zrobiłeś dwa nurki i ... wystarczy, bo co ?
Podrzuć namiar lub gdzie nurałeś lub gdzie nie nurać.

Zgaduję, że nie było co oglądać pod wodą...

Data: 2011-09-01 11:40:24
Autor: Wiesiek
Gdzie to się robi na Krecie?
> [...]

> ?

> Podrzuć namiar lub gdzie nurałeś lub gdzie nie nurać.

Zgaduję, że nie było co oglądać pod wodą...

Zgadłeś ! Odnosze wrazenie ze na całym północnym wybrzeżu bedzie ok 3 - bazy nurkowe. Byliśmy w miejscowosci Gouves i umówilismy sie na nurkowa nie z bazą nurkową http://www.diversclub-crete.pl/polish/Agia-Pelagia-diving-center.html .
Porzadna baza ale droga. Zapłaciłem za 2 nurki mając własne ABC i automat - 90 euro. Nurkowania z łodzi w takiej ładnej zatoce nad która lezy Agia Pelagia.
Czysta ciepła woda, mało zycia. Byłem - zaliczyłem.
Wiesiek

Data: 2011-09-07 02:12:49
Autor: Slawomir Gorniak
Gdzie to się robi na Krecie?
On Sep 1, 12:40 pm, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

euro. Nurkowania z łodzi w takiej ładnej zatoce nad która lezy Agia Pelagia.

Na polnocnym wybrzezu jest DUZO wiecej niz 3 bazy. Tuz kolo tej w Agia
Pelagia jest Ligaria, dalej na zachod co najmniej kilkanascie w
okolicach Rethymno i Chanii, na wschod w Malia i Hersonissos, a
prawdziwym zaglebiem jest zatoka Mirabello (Agios Nikolaos, Elounda).

W Agia Pelagia ciekawe wlasciwie jest dno, bardzo urozmaicone, z
wawozami i dziurami w skalach. Najfajniejsza wycieczka jest na tzw
'Blue cave' - jaskinia z przeswitem w sklepieniu, dodatkowo ze zrodlem
slodkiej (i zimnej) wody.

Kolo Agios Nikolaos polecam te baze: http://www.creteunderwatercenter.com
.. Caly sprzet jest nowy i dobrze utrzymany. Zatoka Mirabello jest
b.ladna, jak na Krete b.duza ilosc ryb (wlaczajac konkretnej wielkosci
grupery).

Troche inaczej wyglada dno na poludniu - na Krecie konczy sie
kontynent. Baz jest tam mniej niz na polnocy, ale wciaz jest sporo. Ze
wzgledu na lokalizacje fajna jest np ta: http://www.kalypsodivingcenter.com/
, jednak ostatnio jak tam bylem, sprzet byl taki sobie (sprawdze w te
niedziele czy cos sie zmienilo).

S.

Gdzie to się robi na Krecie?