Gdzie trzymacie telefon komorkowy?

Data: 2011-04-20 20:05:01
Autor: gomader
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?
Witam,
W tej chwili trzymam w kieszeni, niestety dlugu tak nie pociagne ... ciagle pedalowanie wykonczy mini-jacka, a byc moze takze gniazdo ...

macie jakies pomysly, gdzie i za pomoca czego przymocowac komorke? widzialem w sklepie uchwyt na pas, niestety nie posiada wyjscia na mini-jack oraz regulacja glosnosci jest zaslonieta ...

PS
oczywiscie telefonu uzywam do sluchania muzyki

pzdr

Data: 2011-04-20 20:13:17
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-04-20 20:05, gomader pisze:

[...]

Ja uĹĽywam takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=JDemeyZLBvg
plus słuchawki BT.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-04-20 21:21:13
Autor: ToMasz
Andrzej W. pisze:
[...]

nie wiem jak to zamontowałeś do kierownicy, ale jest takie "coś"
sprzedawane przez firme tora zajdel, co sie nazywa "uchwyt kosza bidonu
do kierownicy" SĹ‚uĹĽy do mocowania kosza bidonu do kierownicy,
najczęsciej rowerka dziecięcego. jest z aluminium, i naprawdę utrzyma
półitrowy bidon, na przeciętnych drogach. tak wiec naprawdę daje rade
jako podstawa do takeigo pudełka. kamere tak wożę.
oczywiście słuchawki BT do słuchania. uważaj, niektóre kolidują z
okularami. są na ebayu i allegro takie olulary ze słuchawkam i BT, ale
obawiam sie ze to stereo nie jest....

ToMasz

Data: 2011-04-21 07:39:50
Autor: gomader
On 04/20/2011 08:13 PM, Andrzej W. wrote:
Ja uĹĽywam takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=JDemeyZLBvg
plus słuchawki BT.

tak, tylko ze sluchawki bt musialbym co jakis czas ladowac, co calkowicie odpada, po za tym nie sadze zeby jakies tam sluchawki bt byly lepsze od koss porta pro

druga sprawa ze to pudelko nie ma otworow na regulacje glosnosci, ktore znajduja sie z boku telefonu, na mini jacka chyba rowniez

Data: 2011-04-22 19:00:26
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-04-21 07:39, gomader pisze:
druga sprawa ze to pudelko nie ma otworow na regulacje glosnosci, ktore
znajduja sie z boku telefonu, na mini jacka chyba rowniez

Słuchawki BT mają regulację głośności.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-04-20 22:24:18
Autor: szufla
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?
Data: 2011-04-20 22:28:26
Autor: AL
[...]

na rurze poziomej (tuz przy glowce) - gumowa obejma po pulsometrze z obejma na pasek (do mocowania na kierownicy) + futeral na telefon (z folia czolowa - tak, ze widac caly ekran).  Wodoodporne to ni jest (deszczoodporne - powinno byc) - ale dobrze amortyzuje, nie trzesie sie - spokojnie nadaje sie do nawigacji i nie rzuca sie w oczy - jak ta duza skrzynka na kierownicy (jak z innego przykladu)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-04-21 00:58:50
Autor: emil
[...]

Zawsze można trzymać koma W kieszeni koszulki (na plecach), najlepsza opcja na jazdę w lajkrach.

Regulacje głośności najlepiej mieć na kablu tam gdzie mikro i przycisk do odbierania, kwestia zestawu słuchawkowego.

Nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak normalne spodnie wykończą wtyczkę, jedyne co mi przychodzi do głowy to jazda w obcisłych spodniach ze skóry,lateksu,dzinsu czy inne takie S&M...

Data: 2011-04-21 09:32:42
Autor: ikov
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?
Zawsze można trzymać koma W kieszeni koszulki (na plecach), najlepsza
opcja na jazdÄ™ w lajkrach.

Byle telefon był zapakowany w coś szczelnego - bo i bez deszczu na plecach może się zamoczyć nawet w bezchmurny dzień...

Data: 2011-04-21 04:22:13
Autor: Iguan007
"gomader" <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> wrote in message news:ion78b$10t$1news.vectranet.pl...
Witam,
W tej chwili trzymam w kieszeni, niestety dlugu tak nie pociagne ... ciagle pedalowanie wykonczy mini-jacka, a byc moze takze gniazdo ...

W sklepach sportowych mozna kupic pokrowce na telefon/mp3 na ramie. Cos takiego:
http://www.aspshop.net/upload/upimg8/MINI-IPOD-MP3-HOLDER-37748.jpg

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-04-21 07:40:34
Autor: gomader
On 04/20/2011 08:22 PM, Iguan007 wrote:
[...]

dzieki to jest to czego szukalem

Data: 2011-04-21 05:50:45
Autor: Ryszard Mikke
gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> "gomader"<gomaderdeleteit.nospam@gmail.com>  wrote in message
>
> W sklepach sportowych mozna kupic pokrowce na telefon/mp3 na ramie. Cos

Tyle, że te na ramię maj± tendencje do zsuwania się. Szczególnie z lycry...

rmikke

Data: 2011-04-21 12:28:54
Autor: gomader
On 04/21/2011 07:50 AM, Ryszard Mikke wrote:
[...]

chyba masz racje, po za tym dochodzi pocenie sie i to rozwiazanie moze byc malo wygodne, wiec pomyslalem o torbie z pasem ...

Data: 2011-04-22 07:08:45
Autor: Iguan007

"Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ioogjk$lr9$1inews.gazeta.pl...

Tyle, że te na ramię maj± tendencje do zsuwania się. Szczególnie z lycry...

Tak, jesli zalozysz na koszule z lycry to bedzie sie zsuwac. Ale jesli kupisz produkt dobrej firrmy to z golego ramienia nie bedzie spadac bo na pasku ma taki sam "klej/gume" jak spodenki rowerowe na koncu nogawek. Ja mam bez tego gumowego paska a i tak sie trzyma.W koncu jest to produkt dla biegaczy gdzie caly czas podskakujesz.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-04-22 08:29:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-21, Ryszard Mikke wrote:
gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisał(a):
dzieki to jest to czego szukalem

Tyle, ĹĽe te na ramiÄ™ majÄ… tendencje do zsuwania siÄ™. SzczegĂłlnie z lycry...

A ja z czystym sumieniem mogę polecić coś takiego:

http://www.topeak.com/products/Bags/TriBag_raincover

Data: 2011-04-26 17:07:53
Autor: Ryszard Mikke
On 2011-04-21, Ryszard Mikke wrote:
> gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisaĹ&#65533;(a): >
>
> Tyle, ĹĽe te na ramiÄ&#65533; majÄ&#65533; tendencje do zsuwania siÄ&#65533;. SzczegĂłlnie z lycry

A ja z czystym sumieniem mogÄ&#65533; poleciÄ&#65533; coĹ&#65533; takiego:

http://www.topeak.com/products/Bags/TriBag_raincover

Wyglada na ciekawa alternatywe dla torby na kierownice,
tylko jak znam firme, to juz mnie portfel boli...

rmikke

Data: 2011-04-21 05:56:55
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Ja bym polecał jednak kaburę na pasek i słuchawki BT z regulacj± gło¶nosci.
Albo taki dynks BT ze sterowaniem (gło¶no¶ć, następny/poprzedni utwór) i
wyj¶ciem słuchawkowym, tylko widzę, że masz jakis opór przed ładowaniem...

rmikke

Data: 2011-04-21 12:30:28
Autor: gomader
On 04/21/2011 07:56 AM, Ryszard Mikke wrote:
[...]

bt odpadaja, poniewaz jest to kolejne urzadzenie do ladowania ...

Data: 2011-04-21 10:56:53
Autor: Ryszard Mikke
> [...]
>
> rmikke

bt odpadaja, poniewaz jest to kolejne urzadzenie do ladowania ...

I tak ładujesz telefon, ale rozumiem niechęć.

Mozesz się jeszcze rozejrzeć za podobnym urz±dzeniem na kablu
(od producenta telefonu), zdaje sie, że co najmniej nokia i Samsung robi±.
Wtedy pozostaje Ci tylko problem kabury z miejscem na kabelek, rozwiazywalny
w wiekszo¶ci sklepików z akcesoriami GSM.

rmikke

Data: 2011-04-21 10:15:39
Autor: ArekM
[...]

Kieszeń na plecach koszulki kolarskiej.
Jak boisz sie, ze wypadnie - doszyj jakies guziki / zatrzaski / zamek / rzep, czy co tam chcesz :)

--
Pzdr

Data: 2011-04-21 11:15:13
Autor: Coaster