Gdzie trzymacie telefon komorkowy?

Data: 2011-04-21 04:22:13
Autor: Iguan007
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?
"gomader" <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> wrote in message news:ion78b$10t$1news.vectranet.pl...
Witam,
W tej chwili trzymam w kieszeni, niestety dlugu tak nie pociagne ... ciagle pedalowanie wykonczy mini-jacka, a byc moze takze gniazdo ...

W sklepach sportowych mozna kupic pokrowce na telefon/mp3 na ramie. Cos takiego:
http://www.aspshop.net/upload/upimg8/MINI-IPOD-MP3-HOLDER-37748.jpg

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-04-21 07:40:34
Autor: gomader
On 04/20/2011 08:22 PM, Iguan007 wrote:
[...]

dzieki to jest to czego szukalem

Data: 2011-04-21 05:50:45
Autor: Ryszard Mikke
gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> "gomader"<gomaderdeleteit.nospam@gmail.com>  wrote in message
>
> W sklepach sportowych mozna kupic pokrowce na telefon/mp3 na ramie. Cos

Tyle, że te na ramię maj± tendencje do zsuwania się. Szczególnie z lycry...

rmikke

Data: 2011-04-21 12:28:54
Autor: gomader
On 04/21/2011 07:50 AM, Ryszard Mikke wrote:
[...]

chyba masz racje, po za tym dochodzi pocenie sie i to rozwiazanie moze byc malo wygodne, wiec pomyslalem o torbie z pasem ...

Data: 2011-04-22 07:08:45
Autor: Iguan007

"Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ioogjk$lr9$1inews.gazeta.pl...

Tyle, że te na ramię maj± tendencje do zsuwania się. Szczególnie z lycry...

Tak, jesli zalozysz na koszule z lycry to bedzie sie zsuwac. Ale jesli kupisz produkt dobrej firrmy to z golego ramienia nie bedzie spadac bo na pasku ma taki sam "klej/gume" jak spodenki rowerowe na koncu nogawek. Ja mam bez tego gumowego paska a i tak sie trzyma.W koncu jest to produkt dla biegaczy gdzie caly czas podskakujesz.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-04-22 08:29:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-21, Ryszard Mikke wrote:
gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisał(a):
dzieki to jest to czego szukalem

Tyle, ĹĽe te na ramiÄ™ majÄ… tendencje do zsuwania siÄ™. SzczegĂłlnie z lycry...

A ja z czystym sumieniem mogę polecić coś takiego:

http://www.topeak.com/products/Bags/TriBag_raincover

Data: 2011-04-26 17:07:53
Autor: Ryszard Mikke
On 2011-04-21, Ryszard Mikke wrote:
> gomader <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisaĹ&#65533;(a): >
>
> Tyle, ĹĽe te na ramiÄ&#65533; majÄ&#65533; tendencje do zsuwania siÄ&#65533;. SzczegĂłlnie z lycry

A ja z czystym sumieniem mogÄ&#65533; poleciÄ&#65533; coĹ&#65533; takiego:

http://www.topeak.com/products/Bags/TriBag_raincover

Wyglada na ciekawa alternatywe dla torby na kierownice,
tylko jak znam firme, to juz mnie portfel boli...

rmikke

--

Gdzie trzymacie telefon komorkowy?