Gdzie trzymacie telefon komorkowy?

Data: 2011-04-21 00:58:50
Autor: emil
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?

macie jakies pomysly, gdzie i za pomoca czego przymocowac komorke?
widzialem w sklepie uchwyt na pas, niestety nie posiada wyjscia na
mini-jack oraz regulacja glosnosci jest zaslonieta ...

Zawsze można trzymać koma W kieszeni koszulki (na plecach), najlepsza opcja na jazdę w lajkrach.

Regulacje głośności najlepiej mieć na kablu tam gdzie mikro i przycisk do odbierania, kwestia zestawu słuchawkowego.

Nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak normalne spodnie wykończą wtyczkę, jedyne co mi przychodzi do głowy to jazda w obcisłych spodniach ze skóry,lateksu,dzinsu czy inne takie S&M...

Data: 2011-04-21 09:32:42
Autor: ikov
Gdzie trzymacie telefon komorkowy?
Zawsze można trzymać koma W kieszeni koszulki (na plecach), najlepsza
opcja na jazdÄ™ w lajkrach.

Byle telefon był zapakowany w coś szczelnego - bo i bez deszczu na plecach może się zamoczyć nawet w bezchmurny dzień...

Gdzie trzymacie telefon komorkowy?