Gdzie tu prewencja?

Data: 2013-01-06 15:34:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 14:52, frank drebin pisze:
Gdzie tu prewencja?

A kto kiedykolwiek mówił że to prewencja? Mówią otwartym tekstem - spodziewają się tyle a tyle wpływów z fotoradarów. To wszystko.

http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Data: 2013-01-06 16:04:26
Autor: J.F.
Gdzie tu prewencja?
Dnia Sun, 06 Jan 2013 15:34:54 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):
[...]

Powiedzmy sobie szczerze - zaplacisz pare mandatow, to i funkcja
prewencyjna sie objawi :-)

J.

Data: 2013-01-06 08:30:58
Autor: kogutek444
Gdzie tu prewencja?
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 16:04:26 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

> http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Powiedzmy sobie szczerze - zaplacisz pare mandatow, to i funkcja

Od mandatów to raczej nie. Są tacy co jak zapłacą pięćset to im nic z kieszeni nie ubywa. Punkty Panie, punkty. Punkty są w tej materii bardziej demokratyczne. Bardziej biją w bogatych niż biednych.

Data: 2013-01-06 20:59:32
Autor: John Kołalsky
Gdzie tu prewencja?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

To pewnie tak, jak z innymi ograniczeniami: Wszystkich Świętych i stoi jakiś dziadziuś co nie wiedział, że właśnie w tym miejscu suszą

Data: 2013-01-06 17:55:18
Autor: Budzik
Gdzie tu prewencja?
Osobnik posiadający mail andrzejzb@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Gdzie tu prewencja?

A kto kiedykolwiek mówił że to prewencja? Mówią otwartym tekstem - spodziewają się tyle a tyle wpływów z fotoradarów. To wszystko.

http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

w sumie jest w tym jakaś logika.
Wpływy do budzetu się zwiększają.
Ja już w tym roku zapłaciłem - kupiłem CB... --
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
 że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

Data: 2013-01-07 15:26:02
Autor: Gotfryd Smolik news
Gdzie tu prewencja?
On Sun, 6 Jan 2013, Budzik wrote:

Wpływy do budzetu się zwiększają.
Ja już w tym roku zapłaciłem - kupiłem CB...

"fotoradary kołem zamachowym gospodarki"
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-07 22:55:15
Autor: Budzik
Gdzie tu prewencja?
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wpływy do budzetu się zwiększają.
Ja już w tym roku zapłaciłem - kupiłem CB...

"fotoradary kołem zamachowym gospodarki"
  ;)

ROTFL
jak widać działa, więc i nieprawdizwa motywacja nie ma znaczenia.
A może po prostu ONI wiedzieli od dawna a ja głupi dopiero  teraz zrozumiałem...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Gdzie tu prewencja?