Gdzie tu prewencja?

Data: 2013-01-06 17:16:34
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 14:52, frank drebin pisze:
Jaki inny sens ustawienia radaru w takim miejscu oprócz próby
wyciągnięcia pieniędzy z nieuważnego kierowcy?
Chory kraj.
Chora władza nie kraj.
Nie szkoda czasu na takie pierdolenia lub na takie artykuły
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/733349,dziwne-miejsca-stawiania-radarow-maja-dbac-o-bezpieczenstwo,id,t.html
gdy wiadomo wszem i wobec że chodzi o zdojenie kierowców a nie o bezpieczeństwo?
1,5 miliarda zaplanowali w budżecie z mandatów, a tu pierdoli się ciągle czy słusznie stoi f.radar czy nie. Cyc opada.

Ludzie, wystarczy się spiąć przez kilka miesięcy i trzymać się twardo ograniczeń. Zobaczycie że te fotoradary będą wystawiać na allegro by na wypłatę coś zarobić, a połowę tych piratów pozwalniają w pizdu.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-06 17:55:19
Autor: Budzik
Gdzie tu prewencja?
Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jaki inny sens ustawienia radaru w takim miejscu oprócz próby
wyciągnięcia pieniędzy z nieuważnego kierowcy?
Chory kraj.
Chora władza nie kraj.

Mylisz się.
Co ma zrobić władza, skoro ten kraj jest tak naiwny że 30% wierzy w zamach?
to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?
A skoro wierzy pewnie z 70% to co ma władza zrobić? Walczyć z takimi przekonaniami?

Jak się nad tym zastanowić, to pomóc może tylko to, co jest powodem większości wypadków. Szkolenie, podnoszenie umiejętności ,świadomości - wtedy takie zabobobny przestają być straszne.
TVN zaczął...

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2013-01-06 22:04:01
Autor: LEPEK
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 18:55, Budzik pisze:

to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?

Napisz mi, jeśli możesz, co jest bzdurą z tego, co napisałem.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-01-07 01:55:29
Autor: Budzik
Gdzie tu prewencja?
Osobnik posiadający mail gdzies@wsi.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?

Napisz mi, jeśli możesz, co jest bzdurą z tego, co napisałem.

Wydaje się, ze jak byś chciał to wyczytałbyś to z kilkudziesięciu innych postów.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-01-06 22:25:58
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 18:55, Budzik pisze:
Chora władza nie kraj.

Mylisz się.
Co ma zrobić władza, skoro ten kraj jest tak naiwny że 30% wierzy w zamach?
Polska jest w NATO czy w jakimś układzie Moskiewskim?
Oczywiście zamachu nie było, bo nie wiadomo do dzisiaj co było.
to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?
Zatracanie prędkości...  Na takich to snajper jest skuteczny nie fotoradar ;)
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-06 18:14:12
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 17:16, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Przeczytałem co napisałeś i mi się ułożyło w głowie.

Dlaczego władza pisząc o bezpieczeństwie ani razu nie wspomniała o planach zwiększenia tego bezpieczeństwa.

Ani razu nie widziałem, o planach zmniejszenia liczby wypadków o ileś procent, albo o zmniejszeniu ofiar jakiejś liczby.

A może jest jakiś przelicznik złotówek z mandatów na bezpieczeństwo...

Seco

Data: 2013-01-06 18:25:12
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 18:14, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
[...]

Jeżeli zaczniesz jeździć zgodnie z przepisami, to będziesz wrogiem działającym na szkodę państwa.

http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201301/1357442192_lqhrwc_600.jpg

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-06 09:33:24
Autor: kogutek444
Gdzie tu prewencja?
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 18:25:12 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]

> Seco

Jeżeli zaczniesz jeździć zgodnie z przepisami, to będziesz wrogiem działającym na szkodę państwa.

Nieprawda. Koszty ponoszone przez budżet są o ponad rząd wielkości większe niż zaplanowane 1,5 miliarda z mandatów. Myślałem podobnie dokąd nie trafiłem w necie na statystyki sprzed dwóch lat.

Data: 2013-01-06 18:50:27
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
45 napisał:
[...]

Nieprawda dotyczy czego powyżej?

Koszty ponoszone przez budżet są o ponad rząd wielkości
Ja nie o tym.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-06 21:04:57
Autor: John Kołalsky
Gdzie tu prewencja?

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

[...]

Chodzi o podporządkowanie społeczeństwa.

Data: 2013-01-06 21:10:43
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 21:04, John Kołalsky pisze:

[...]

Społeczeństwo jest zajebiście podporządkowane. Nie widzisz tego?
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-06 21:29:02
Autor: John Kołalsky
Gdzie tu prewencja?

[...]

Właśnie widzę: dyskutuje na temat miejsca umieszczenia fotoradaru zamiast wyp...ć te budki

Data: 2013-01-06 21:59:43
Autor: Krzysztof 45
Gdzie tu prewencja?
W dniu 2013-01-06 21:29, John Kołalsky pisze:
Chodzi o podporządkowanie społeczeństwa.
Społeczeństwo jest zajebiście podporządkowane. Nie widzisz tego?

Właśnie widzę: dyskutuje na temat miejsca umieszczenia fotoradaru
zamiast wyp...ć te budki

Czy Ty myślisz i wierzysz w to że taki co zapierdala i się rozpierdala o drzewo zwraca uwagę na fotoradary? I fotoradar go zdyscyplinuje i uratuje jemu i komuś życie?
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Gdzie tu prewencja?